{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

tabe vægt {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg godt at vi kvinder har det med at brokke os over vores vægt, men nu er jeg ved at være godt træt af at rende rundt med Noah´s "hule"...

Så jeg vil lige høre, hvad gjorde i for at komme af med jeres mave efter fødslen?

Har i nogle godr opskrifter eller en god side til nogle?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tabe vægt
  • #2   29. mar 2009 lytter også lige med ..

    tror der er rigtig mange der har det på denne måde. jeg er bare så ked af at jeg overhovedet ikke kan passe noget som helst af det tøj jeg havde før jeg blev gravid smiley


  • #3   29. mar 2009 lytter også lige med, er ret ked af at jeg ikke kan passe de gamle bluser fordi maven skal fylde så den ikke sidder som før -maven er jo ikke ligefrem flad som før som den var nødt til at være for at passe samtlige af mine bluser for at de sidder normalt

  • #4   29. mar 2009 Jeg er selv en af dem der virkelig virkelig gerne vil af med maven og de ekstra kilo der kommet. Jeg har meldt mig ind i fitness dk, og så har vi ændret lidt på kosten så vi sørger for at få en masse grønt.
    Jeg synes bare sommetider det er svært at få sparket sig hen og få trænet. smiley


  • #5   29. mar 2009 Jeg skal også begynde i motionscenter sammen med en veninde.. Vi skal melde os ind i næste uge.. =)

  • #6   29. mar 2009 jeg startet i motions centret 1½ måned efter jeg havde født, det hjælper da også, men nu har jeg aldrig lavet det man kalder for slankemad...

    er der slet ingen på BG som har nogle gode opskrifter?


  • #7   29. mar 2009 Der er jo mange former for slankemad.. Du kunne evt starte med at lave alm mad mere fedtfattigt.. F.eks. hvis du bruger fløde, så brug mælk, og køb noget kød som kan tørsteges på panden så man sparer fedtstof.. =) Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg tror da at det kunne gøre en forskel.. =)

  • Pernille N
    Pernille N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #8   29. mar 2009 og lade være med og spise hvidt brød, det binder fedtet.. fibre fibre fibre

Kommentér på:
tabe vægt

Annonce