{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Vægt + tabe sig igen bagefter? {{forumTopicSubject}}

Go aften piger.

Jeg ahr været ved lægen i dag. er 22+3.
Og jeg har ikke tabet på siden start af graviditet. Jeg har derimod tabt mig 2 kg.
Med rebekka tog jeg 18 kg på.
Jeg er dælme lidt rystet, for jeg har intet gjort for ikke at tage på eller tabe mig.
Lægen syns det var flot. (da jeg er lidt overvægtig.)

Er der andre der har oplevet noget lignende? Som kan fortælle hvordan deres vægt så ud, da de havde født og nogle mdr frem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt + tabe sig igen bagefter?
  • #1   22. aug 2014 Med nr 2 startede jeg også med at tabe mig 4 kg, uden at være dårlig eller gøre noget.. Endte på +0,5 kg ved fødslen.. Tabte derefter ca 7 kg men efter et par måneder lå jeg på samme vægt som før graviditeten

  • #2   22. aug 2014 Jeg tabte mig også i starten med nr 2 og til slut havde jeg taget 7 kilo på kun

  • #3   23. aug 2014 Med nr. 2, tog jeg 2 kg på inden uge 20, dem tabte jeg igen, og derfra begyndte jeg først, at tage på i uge 33. Alt i alt tog jeg 6 kg på. smiley 11 kg var smidt efterfølgende på kort tid. De 11 kg røg så på igen ds jeg stoppede med st amme.. smiley

    Første gang tog jeg bare 30 kg på sådan bom bom.


  • #4   23. aug 2014 Jeg er 27+0 og vejer det samme som før jeg blev gravid, i starten tabte jeg mig 5 kg. Jeg er normalvægtig. Min læge synes det er flot, og mener jeg nok kun kommer til at tage max 5 kg på. Min kærestes familie brokker sig og siger jeg ikke spiser nok, og er bekymret for baby.
    Min mor tog ikke på før den sidste måned i hendes graviditet, og det var også omkring 5 kg begge gange.

    Jeg vil bare sige at så længe du ikke taber dig bevist, så skal du bare være glad.


  • #5   23. aug 2014 Med Nr 3 tog jeg intet på.
    Med Nr 1 tabte jeg 20kg.
    Med Nr 2 tage jeg 7 kg


  • #6   23. aug 2014 Har tabt mig fem kg i starten af hver graviditet, men har endt med syv kg overvægt efter hver fødsel pga bækkenløsning der har gjort, at jeg har ligger vandret i fire måneder.

Kommentér på:
Vægt + tabe sig igen bagefter?

Annonce