{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Så er det snart min tur {{forumTopicSubject}}

Nu er det snart min tur til at blive mor igen, til nummer to. Igen får vi en dejlig pige

Men da jeg fik kejsersnit første gang, pga et for stort barn har jeg været en del frustreret denne gang.

I korte træk havde jeg veer hele dagen fra tidlig morgen 4-5 tiden og da vi nåede aften var jeg 4 cm. åben - dybt skuffende i forhold til styrken af veerne

Så derfor blev Ida hjulpet ud "den forkerte vej" og lægens kommentar var: Du skal bare ikke føde børn over 4 kg.



Lykkelig gravid igen er jegn, men allerede tidligt begyndte spekulationer om barnet mon ikke igen var på vej ret godt med str. En vægtscannning i uge 36 sagde 3400 g, en del over gennemsnit og resultatet hvis jeg fik lov til at gå til termin ville nøjagtig som første gang.



Så jeg fik en samtale med en læge, og medhold - og en tid til igangsætning den første dag i uge 38 - den 22. januar!

Puh hvor er der stadig længe til det bliver torsdag i næste uge - og på den anden side er det pludselig meget tæt på!



Jeg glæder mig utrolig meget til at få den lille smukke pige i armene, men gruer for hvad jeg skal igennem først. Hører at igangsættelse er noget af en omgang? Og især fordi jeg "kun" er i uge 38 kan det blive sejt



Jeg vil så gerne gøre det "rigtigt" denne gang, men chancen for at det ender i kejsersnit er ikke langt væk - de lader en gå 5 dage efter påbegyndt igangsættelse og så er det ud med knivens hjælp. Noget at sige til at jeg ikke kan sove for tanker og spekulationer for tiden?



Nå det var lidt af en smøre - håber I kom igennem og vil sende mig lidt ve-støv og positive tanker i næste uge/weekend


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det snart min tur
  • #1   12. jan 2009 Puha forstår godt du ikke kan sove om natten jeg har lige haft ti dages tid uden egentlig søvn fordi baby vendte forkert så de havde planlagt kejsersnit og jeg var så bange og fortvivlet hele tiden men tror også meget at man bliver mere nervøs når man kender datoen for da jeg vidste hun skulle ud d 9 havde jeg det skrækkeligt og samme dag som de sagde jeg skulle føde normalt var alt godt igen smiley

Kommentér på:
Så er det snart min tur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce