{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er det imorgen...
  • #1   21. aug 2013 Jeg fik lagt 2 stikpiller op da jeg fødte første gang. Regnede ikke med der ville ske en skid. Fik dem 8.15, og der skete INGENTING! Alt var som det plejede, men så gik vandet 15.45 og 3 timer senere havde jeg født smiley men har hørt fra RIGTIG mange at de har fået stikpiller over flere dage før der er sket noget, så du skal ikke sætte snuden op efter at føde samme dag, og det er ikke for at lyde negativ smiley

  • #2   21. aug 2013 Tror ikke man ligger stikpillen op mere, er man ikke gået over til oral indtagelse nu?
    Det fik jeg i hvert fald..
    Fik af to omgange hvor jeg INTET mærkede og derefter kunne de så tage vandet og fødte 1,5 time efter det i 38+noget..


  • #3   21. aug 2013 Jeg fik en stikpille mandag aften, tirsdag morgen og har først født tirsdaghvor jeg var 42+1. smiley

  • #4   21. aug 2013 Nogle bruger dem stadig.. Men min den første fik to, fik lidt veer som så gjorde de kunne tage vandet.
    Nr 2 fik jeg de orale, fik 2 piller på en gang og det satte efter 3 timer gang i veerne, jeg fik piller kl 12 og fødte dagen efter kl 7.45


  • #5   21. aug 2013 Blev i december sat igang med 2 stik pille og fik veer en lille time efter nr. 2 pille og da vi var tilbage på fg var jeg 4cm åben.

  • #6   21. aug 2013 Jeg fik en stikpille op om mandagen KL 9 og der skete ikk noget så fik lagt nr 2 op KL 15 og der skete heller ikk rigtig noget, så kom igen dagen efter med reelmæssige plukveer og fik min 3 stikpille op og kom igen KL 19 med reelmæssige veer og fik 4. Stikpille og fødte KL. 00:43 smiley

  • Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #7   21. aug 2013 Jeg fik 3 stikpiller fordelt på 1½ døgn, synes det var en lang proces med kørsel frem og tilbage, langt pille op og så måling og hvis den måling ikke var god, så var det en ommer. Kunne ikke mærke den store effekt af pillerne, måske lidt murren.

    Tirsdag stikpille kl 20.00
    Onsdag stikpille kl 09.00
    Onsdag stikpille kl 16.00
    Onsdag vandafgang i første ve kl 24.00
    Onsdag 01.45 ankomst til fødegangen 6 cm åben
    Onsdag kl 02.31 føder jeg min søn.

    - god fødsel smiley


  • #8   22. aug 2013 1000 tak for alle jeres svar, er spændt på hvordan det kommer til at gå for mig smiley

Kommentér på:
så er det imorgen...

Annonce