{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er Det idag
  • #1   22. apr 2012 solen skinder da smiley håber snart der sker noget

  • #2   22. apr 2012 Her er Det mørkt og Regner smiley ..
    Ja det håber vi også at der gør smiley


  • #3   22. apr 2012 Her skinner solen, den lille og jeg har lige været i karbad nu når vi ikke nåede varmtvandsbassinet i dag...hun skal sove, jeg skal lige have taget lidt billeder og fundet nogen vi skal have med på familie besøg næste weekend (fra fredag til søndag)

    Og ellers tror jeg bare det bliver slappe af søndag


  • #4   22. apr 2012 Vi har også kigget på økokøer i det dejlige solskin.. Nu skal jeg på mor-bazar. Måske man kunne finde nogle spændende ting.. smiley

  • #5   22. apr 2012 TS - er du med i termins gruppen?

  • #6   22. apr 2012 Jeg har også termin idag, men her sker heller ikke noget som helst. Det er da lidt træls. smiley

    Vi har også været ude at se på køer og nu er vi bare hjemme og hygge. Jeg har lige rørt en bolledej som står til hævning og Gustav danser på værelset sammen med sin far.

    Vejret er også så trist her. Vi ville ellers have gået en tur ved skanserne, men det gad vi ikke i regnvejr.


  • #7   22. apr 2012 Håber snart i får veer.
    Vi er ude ved svigerforældrene, da Svigerfar og svoger har fødselsdag.
    Vi skulle have været ude og se køerne danse, men jeg ligger på sofaen med brystbetændelse. Heldigvis bor svigerene kun 1 km fra os, så kan bare tage hjem når jeg gider.


  • #8   22. apr 2012 Sender vestøv afsted og håber der snart sker noget smiley

    Jeg har fået cleanet hele hytten idag, og været oppe og handle. Har nu en steg i ovnen, og sidder og slapper af smiley


  • #9   22. apr 2012 A.K.E.L smiley H - Okay, hyggeligt.. Også dejligt bare at slappe af smiley

    Sugar ! - Okay smiley .. Her begyndte det også først at regne da vi var på vej fra smiley .. Ja det kunne jo være man var heldig smiley

    Mia F - Nej det er jeg ikke..

    Marlene - Mor til Olivia - Okay smiley .. Godt i nåede hjem inden regnen smiley ..

    Mor til den skønneste dreng og lillebror 40+ - Okay, ja de må godt snart finde vejen ud de små guldklumper smiley .. Men skal lige love for at pluk veerne er stærke, håber de tager til smiley ...


    Anita mor til 3, smiley ! - Tillykke til dem smiley ... Jaa håber også snart der sker noget, modtager gerne en masse ve storm smiley ... Træls at du er syg, rigtig god bedring..

    Sandra * 34+ Venter på prinsessen * - Mange tak smiley .. mmm lækkert, kunne også godt spise en god steg smiley ...

    * Mummitrold * - Øv øv hvor træls at være syg.. Rigtig god bedring:)














  • #10   22. apr 2012 Mor til - Nåå mente heller ikke jeg havde set dig skrive derinde. Hvis du har lyst, så syntes jeg da du skal komme derind smiley

Kommentér på:
så er Det idag

Annonce