{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Puha mon hun mangler plads {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu 23+4 og lille sofie forstår da godt nok og fortælle sin mor nogle ting.

Hvis jeg sætter mig med benene over kors så tænder hun helt skrådt og sparker og sparker indtil jeg fjerne benene fra hinanden igen.

hvis jeg læner mig fremover sker det samme, altså lige som krummer mig sammen og hvis jeg læner mig op ad noget så det røre det nederste af maven eller hvis jeg sætter et bælte rundt om det nederste af maven.

hun går helt i koma derinde, kan ikke lade være at tænke om det er fordi hun ikke har nok plads ?? siger lægen der er men det er bare sjovt hun går amok hver eneste gang en af disse ting sker.

nogle af jer andre der har lagt mærke til adfærds mønstre på jeres små beb´s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha mon hun mangler plads
  • #1   22. apr 2008 nej dog ikke... havde et barn sidste gang der ikke kunne vende sig overhovedet de sidste 3 mdr.
    jeg tror bare du mærker det tydeligere når du sidder i de stillinger det gør jeg nemlig også... men skal ikke kunne sige det.


  • #2   23. apr 2008 der er bare så stor forskel fra de andre 3 drenge jeg har da jeg var gravid med dem, har aldrig oplevet det på samme måde med hende her, det er hver gang og jeg mener hver gang jeg sætter mig i en sådan stilling hun er de rlige med det samme.

    en dag jeg sag med en flødeskums kage på maven om morgenen og skulle spise den blev hun så tosset over den lå på maven at jeg fik et spark af anden verden lige på kagen, så den fløj og havnede selvfølgelig mit i skødet på mig og ud over sofa osv. lige meget men hun havde aldrig sparket så hårdt før og hun ramte præcis lige på kagen. hehe hun er godt nok en bestemt dame derinde.
    jeg er bare ikke sikker på jeg tyder det rigtigt om hun reagere ved at vise hun er der for lige som at sige hej eller hun faktisk brokker sig som er min ide. ?? hmm


Kommentér på:
Puha mon hun mangler plads

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce