{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
6. apr 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

Min FB af Victoria <3 {{forumTopicSubject}}

Jeg fødte Victoria onsdag d. 19 juli 2006 kl 17.20

Det hele startede tirsdag d. 18 juli 2006, hvor min mand og jeg sad og hyggede med en god film og nudler med chilli og det hele smiley kl 22 blev vi eninge om at nu var det vist ved at være sengetid, da min mand skulle tidlig op dagen efter, for at komme på arbejde. (han arbejede som nedbryder), vi gik og ryddede op, han havde så ikke fået sat hans scooter ind i vores skur, så det gjorde jeg for ham smiley
Vi kommer så i seng, og omkring midnat, begynder min mave og rumstere jeg tænker ikke videre over det, tænker det med sikkerhed var de nudler jeg havde spist tidligere, men det bliver ved og jeg render på toilettet konstant, for så et par timers fred, men omkring kl. 04.30 begynder det hele igen, og min mand vågner og spørg citat.: "hvad helvede har du gang i??? jeg prøver faktisk på at sove" hvor til jeg svarede.: "jeg ved det faktisk ikke, men jeg tror måske jeg er begyndt og få veer" han vågnede med det samme, og begyndte og spørge om der var noget han kunne gøre, men jeg mente ikke det var så slemt, så bedte ham om at ligge sig til at sove igen, for han skulle jo på arbejde.
Jeg forsætter med at have megen tissetrang resten af natten. Thomas står op 06.30 for at tage på arbejde, og spørg "er du sikker på jeg skal tage afsted?" "Jaja tag du bare afsted, der sker ingenting i dag, jeg har jo først termin i morgen er så mit svar..."
Han tager afsted og jeg begynder så for sjov at tage tid på mit rumsterende i maven, og der er omkring 3min mellem, der blir jeg overbevist om at det er veer. Så jeg ringer til fødegangen, og blir bedt om at prøve at tage et varmt bad, for at se om det ikke kan virke lindrende, og hvis ikke så skulle jeg ringe igen.
Jeg tar et bad og det virker da også lindrende mens jeg står under bruseren, men da jeg kommer ud derfra, så begynder det forfra igen.
Jeg ringer igen til FG, og de beder mig så om at komme ind, med bekeden om at de højst sandsynlig vil sende mig hjem igen, da jeg jo ikke har "været" igang så længe...
Jeg får ringet til manden og beder ham om at møde mig derinde, og jeg får fat i en taxa til at fragte mig selv derind smiley Da vi er nået halvvejs, opdager jeg at jeg har glemt min vandrejournal, så vi må vende om heldigvis bor vi ikke så langt fra FG
Da jeg endelig kommer derind, blir jeg mødt at min mand og vi går sammen op på FG, hvor jeg blir taget imod af en meget sød JM.
Hun undersøger mig og fortæller at jeg er åbnet 3 cm, så jeg blir ikke sendt hjem smiley her er kl 9.03

jeg kommer ind, på fødestue 3, og ligger der ca 2 timer, hvor hun kommer og spørger om jeg ikke vil i et kar bad, for at tage de smerter jeg har, det vil jeg meget gerne og hun går ud og fylder karet. jeg kommer i karbad omkring kl 11.00 og sender thomas i 7-11 efter chokolade, som han så mader mig med, så jeg bare kan slappe af i vandet lækkert smiley
Jm kommer op til flere gange for at mærke hvor meget jeg er åbnet og kl 13.15 vil jeg gerne op af vandet igen, og ind og ligge i sengen. her får jeg sovet lidt on/off i et par timer, og omkring kl 16 der er jeg åbnet 9cm, så får jeg det der gør at man blir tømt kan ikke huske hvad det hedder.
omkring 16.30 føler jeg pressetrang, men får afvide det må jeg ikke endnu, for for det første er jeg ikke helt åbnet endnu, men mit forstorvand er heller ikke går, men det nåede hun også kun lige at sige, for lige i samme sekund gik vandet smiley
kl 17.00 får jeg min første presseve, og omkring 17.15 kigger Thomas ned og kommer hurtigt op til mig igen for lige at fortælle hovede er ude hovede er ude, smiley
kl.17.20 fik jeg min sidste ve og Prinsessen så dagens lys for første gang.

Det var min FB Håber i har nydt at læse den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min FB af Victoria <3
Kommentér på:
Min FB af Victoria <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce