{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.712 visninger | Oprettet:

Min FB. :) {{forumTopicSubject}}

D. 13-02 kom vores lille prinsesse endelig, og nu må det være på tide med en update. smiley
Det er en længere beretning og jag skal nok gøre det så kort som muligt! smiley

Jeg havde jo termin d. 31-01, men der skete intet og der var heller ingen tegn på at det var tæt på.
Søndag d. 5-02 blev jeg indlagt sent om aftenen pga nyrebækken betændelse for 2. gang, og fik en ny pencilin kur, denne gang på drop i stedet for piller. Vi kom hjem igen onsdag og havde aftalt med sygehuset at komme ind igen fredag morgen til igangsættelse via stikpille.
Det gav ikke rigtig noget på trods af 2 piller både fredag, lørdag og søndag, så søndag eftermiddag blev vi enige om at prøve med et ballon-katheter.
Og jeg skal lige love for at der skete noget!! Katheteret skulle have siddet til mandag morgen, men allerede efter 1 1/2 time måtte de tage det ud igen, da baby ikke brød sig om det. Hendes hjertelyd steg til mellem 175 og 210 slag i minuttet, og jeg fik voldsomme ve-lignende smerter, som ikke hjalp os alligevel.
Kl. 22.40 tog de kathetere id igen, og omkring kl 03 om natten begyndte jeg at få rigtige veer. De var ikke voldsomme, men alligevel nok til at jeg ikke kunne sove.
kl. 05.20 tog de til og gjorde rigtig ondt, så jm besluttede at flytte os ind på en fødestue, selvom jeg stadig kun var omkring 2 cm åben.
Der rykkede vi ind kl. 08.00 og kl. 08.30 prikkede de hul på vandet. Det var det vi havde gået og ventet på at kunne komme til, og nu hvor vi endelig var nået dertil var det totalt uvirkeligt! smiley

Og jeg som troede at de veer jeg havde om natten var slemme.. jeg blev klogere! smiley
kl. 10 fik jeg lagt en epiduralblokade, som ikke rigtig ville virke i højre side, men det var meget bedre end ingenting.
I starten gik det lidt langsomt, fra kl. 08 til kl. 12.30 havde jeg kun åbnet mig 2 cm, og veerne blev værre og værre.
Jeg var ved at græde af glæde da jm kl. 13.50 sagde at jeg nu var helt åben, og at vi kun ventede på at baby rykkede længere ned. Det tog heller ikke lang tid, for hun kom ud kl. 15.44. smiley

Vi blev bagefter indlagt på mor-barn afdelingen fordi baby skulle til observation i min. 2 døgn, da jeg havde fået konstateret streptokokker (staves, og kan ikke huske hele navnet), pga nyrebækken betændelsen, og vi skulle være sikre på hun ikke havde fanget noget på trods af diverse pencilin drop osv.
De tog hendes temperatur og målte vejrtrækning 3-4 gange i døgnet, og alt var helt perfekt, hun var ikke blevet syg! smiley
Vi fik lov at få en stue sammen alle tre, og det var faktisk rigtig hyggeligt. smiley Vi blev rigtig godt behandlet, og var egentlig lidt kede af det da vi tog hjem, men hjemme er nu bedst! smiley

Vi kom hjem i fredags, og har det alle tre rigtig godt! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min FB. :)
Kommentér på:
Min FB. :)

Annonce