{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.097 visninger | Oprettet:

min FB {{forumTopicSubject}}

det startede torsdag den 15. marts, hvor jeg blev sat igang med stikpille. om aften fik jeg veer og tog på fødegangen, men jeg var kun 1 cm åben og fik en cocktail så jeg kunne få sovet. og så skulle jeg komme igen fredag.

fredag kommer jeg ind og mine veer er gået lidt i sig selv igen. jeg får en ny stikpille og skal tage hjem og slappe af og komme igen om eftermiddagen. da jeg kommer ind igen ved jordmoderen ikke helt om hun skal tage vandet eller give mig drop, da bettemanden ligger forkert med hovedet, men hun får en anden jordemoder til at vurdere og hun mente at jeg skulle tage hjem og komme igen lørdag morgen og få en stikpille mere, medmindre jeg var mere åben.

lørdag kommer vi ind og jeg får lagt en pille mere og skal komme igen om eftermiddagen, hvor de vil tage vandet eller give mig ve drop.
da jeg kommer ind igen er der ikke nok personale og jeg bliver sendt hjem og skal komme igen søndag hvor det var sikkert at de vil tage vandet eller give mig drop.

kommer ind søndag kl 9.30
kl 10.25 får lavment og vandet bliver taget - 1 cm åben
13.05 vedrop bliver lagt - 1 cm åben
13.15 bliver ve droppet tændt
14.40 er veerne begyndt og jeg får akupunktur som gør mig svimmel og så slap i kroppen at jeg ikke kan holde hovedet selv, så mathias sidder bag mig og holder mit hoved. Jeg sidder på bækkenstol.
15.15 stadig 1 cm åben og veerne er slemme
15.30 er der vagtskifte hvilket jeg ikke opfatter
15.45 bestiller en epi trods mine kun 1 cm åben
16.30 kommer narkoselægen, som vil have mig undersøgt igen da han ikke vil give den hvis jeg kun er 1 cm åben. men jeg er nu 4 cm åben
efter epi er blevet lagt og mens han stadig er på stuen og udfylder papir, bliver jeg undersøgt igen og er allerede 7 cm åben
17.00 bliver der lagt elektrode på bettes hoved.
vi slapper af og hygger os på stuen og JM er bare den sødeste man kunne forestille sig smiley vi griner og spiser lidt og kl 18 begynder jeg at mærke trykken bagtil. jeg er 10 cm åben, men bette står skævt med hovedet så skal lige ligge på siden lidt.
18.40 må jeg presse da han ligger rigtig.
19.10 begynder mathias at hjælpe med at rive ham ud og kl 19.11 er bassen ude.

4080 gram og 57 cm han er født 39+2 søndag den 18. marts.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min FB
Kommentér på:
min FB

Annonce