{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  scanning men intet at se?
  • #5   19. nov 2014 Jeg blev scannet i det jeg troede var uge 7, og der var heller absolut intet at se, så tænkte det nok bare var det. Men til nakkefoldsscanningen 5-6 uger efter (min mens er uregelmæssig, så efter mit hoved i uge 7, men efter nakkefoldsscanningen kun i uge 5), men til nf var der den fineste spire :-).. Og nu er jeg så i uge 30 med fin baby smiley

  • #6   19. nov 2014 Her sidst havde jeg mega positive test, og havde kun haft en mens efter fødsel, så meget i tvivl om æl.. Kom til scanning, men intet at se.. Fik taget blodprøver og de steg med raket fart (så meget at de mistænkte tvillinger) ..
    Ugen efter var der en lille bebs (og heldigvis kun 1) og idag har jeg en prinsesse på knapt 4 måneder smiley


  • #7   19. nov 2014 Tusin tak for svar piger smiley nu jeg bare rolig, sidst kunne de Heller intet se og 10 dage senere kunne de se blommesækken, med hvad oddsene lige at det sker 2 gange smiley
    Har selv betalt min scanning så har givet 400 for at få et billede af en tom livmoder smiley


  • #8   20. nov 2014 Hehe, men de siger jo også at man skal vente til man er 7/8 uger henne før der er garanti for at man kan se noget smiley

  • #9   25. nov 2014 Update er gravid men den sad hvis udenfor livmoderen og er nu ved spontant at abortere

  • #10   26. nov 2014 Øv øv smiley gør mig ondt

  • #11   26. nov 2014 Vil klart helst ha Været oplevelsen foruden men blev gravid trods beskyttelse og fortrydelsepiller og det var bestemt ikke planlagt , og vores mindste er 7 mdr men den var selvfølgelig velkommen , så det ok uden at lyde frygtelig , vi venter et år eller 2 også går vi nok igang med en 3er:))

  • #13   26. nov 2014 Fru Jensen ja æv:/ men siger fil mig selv at det jo naturens måde at sortere syge / ikke levedygtige fostre fra:) og det jo egentligt pisse smart:) havde nok taget det værre hvis den var en vi havde kæmpet for , men har 2 lækre unger kan man ønske sig mere:)

  • #14   26. nov 2014 Fru Jensen ja æv:/ men siger fil mig selv at det jo naturens måde at sortere syge / ikke levedygtige fostre fra:) og det jo egentligt pisse smart:) havde nok taget det værre hvis den var en vi havde kæmpet for , men har 2 lækre unger kan man ønske sig mere:)

Kommentér på:
scanning men intet at se?

Annonce