{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

MD-Scanning {{forumTopicSubject}}

Har idag været til MD. Det var en super positiv scanning. Alt ser godt ud, og han måler hvad han skal. Der er intet at komme efter hvad angår organer. Så alt i alt er alt perfekt.
Jeg har haft en meget hård nat, for har drømt den ene grimme drøm efter den anden.
jeg var meget nervøs, da de på sygehuset har tuden mine øre fulde af, at jeg jo er en gammel mor, og at chancerne for misdannelser bliver større, jo ældre man er. Så har virkelig gruet for denne scanning, og det har nok medført alle disse grimme drømme.
Men vi gik derfra med et smil på læben, og et meget lettet hjerte. Nu er jeg bare totalt mast af træthed.

Forstår bare ikke at de skal tude ens øre så fulde af ens alder, som så kan give grobund for alle de her grimme tanker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MD-Scanning
  • #2   27. aug 2010 Nej det gør jeg heller ikke. Er ikke mere end 34 år og 35 når jeg har født. Men de siger at så snart man runder 30 år, så er man gammel i denne forbindelse. Men de behøver jo ikke blive ved med at sige, at gamle mødre føder mindre børn, og de har større chance for misdannelser. Det ved vi godt, og det er ikke rart at få kastet i hovedet hele tiden...

  • #4   27. aug 2010 Føler mig bestemt heller ikke gammel. men det siger de sgu derinde. Min kæreste blev faktisk gal derinde sidste gang vi var på sygehuset. Han synes ikke det er fair at køre så meget i...



Kommentér på:
MD-Scanning

Annonce