{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Køns scanning {{forumTopicSubject}}

i onsdags var jeg til 20 ugers scanning men bebs lagde og krydsede ben så man kunne intet se ang køn smiley

bebs havde det godt men havde simpelthen glædet mig til at få at vide om det var en lille dreng eller lille pige smiley

nu har jeg bestilt tid til køns scanning på onsdag i silkeborg

så håber jeg de kan se det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køns scanning
  • #1   6. maj 2011 jeg er meget nysgerrig smiley

    jeg havde simpelthen bare gået og glædet mig sådan og så kunne de intet se var nærmest helt skuffet over det smiley

    er det helt sikkert de kan se det til en kønsscanning?


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   6. maj 2011 Hejj søde Line smiley
    Til en kønsscanning, der bliver de jo ved, til de kan se det og er sikre.
    Så den er 99% sikker på onsdag (:
    LOV at smid en sms.. Er jo os vildt nyss.


  • #3   6. maj 2011 Har du en ide om hvad det ? sådan rent gær u know smiley
    Jeg tror du skal have ... en lille pige smiley Men ved det ej, er meget bedre tyil at gætte når det mig selv xD



  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #4   6. maj 2011 ^^ Præcist som Line skriver smiley Du betaler jo for det.. Og ved alm. scanning der vil de uanset hvad de kan se, ikke sige at det er sikkert, da det ik er det de "arbejder" for. Nogen steder vil de ik engang sige hvad de syntes de kan se?
    Hos os sagde hun at hun kunne se skamlæber, men stadig ikke MÅTTE sige med 100% sikkerhed at det var en pige, da det ik var hendes område. Og de heller ik må gøre noget for at se kønnet.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #5   6. maj 2011 JEG sys du skal ha en dreng! smiley

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #6   6. maj 2011 ^^ Men det os bare fordi jeg ik kender så mange med drenge børn.. Så sys bare det ville være sødt smiley Men tror faktisk også det er en pige.

  • #7   6. maj 2011 Hej søde carina smiley tak for sidst :):)

    altså Jesper tror på det er en dreng men jeg vil nu ikke gætte på noget men håber egentlig en pige da vi bedre kan blive enige om et pige navn :):)

    Jeg glæder mig bare så meget og til denne scanning blir det min mor der skal med så hun er helt vild :):)

    men jeg er glad for at det hele så godt ud så må jeg jo lige vente en uge mere med at få at vide hvad det bliver så nu håber jeg virkelig smiley

    Jeg har bestilt en med både lidt 3d og hvis også 4d samt en køns scanning så nu må vi se :):)



  • #8   6. maj 2011 Line ja det er hos scanningsjordmoderen

    havde en veninde der havde været der og hun havde været meget glad for det sted så blev enig med mig selv om jeg hellere ville køre det stykke smiley


  • #9   6. maj 2011 det gør jeg meget smiley

    Jeg var så heldig der lige var en tid tilbage i næste uge ellers skulle jeg have ventet endnu en uge er lige ved at sprænge af nysgerrighed smiley


  • #11   6. maj 2011 Jeg fik også en kønsscanning i Silkeborg sidst i marts og fik at vide vi skulle have en lille pige.
    Vi har så lige været til MD scanning og nu skal vi åbenbart have en dreng. Så du må lige få hende til at kigge efter en ekstra gang inden hun fortæller hvad køn det bliver.


  • #13   6. maj 2011 Ja altså det var også noget af et chok at få. Vi har købt en del pigetøj og en rød barnevogn allerede, så ja det er ret træls. Skulle dog lige komme mig over chokket idag og kunne ikke ringe, men jeg ringer på mandag og forhører mig. For ja, hun har jo netop garanti.

    De gloede godtnok også lidt da jeg fortalte at vi havde fået at vide det skulle være en pige.


  • #14   7. maj 2011 Jeg var 14+0 da jeg blev scannet og hun sagde fra start at det var en pige. Hun blev dog lidt i tvivl i løbet af scanningen fordi pigerne åbenbart også har en lille tap i starten inden det bliver helt udviklet. Så hun ville give os en ny scanning. Men den lille vendte sig i sidste øjeblik og så var hun helt sikker på det var en pige. Men ja, til md mente de jo der var en lille tissemand.

    Vi fik i 3d også.


Kommentér på:
Køns scanning

Annonce