{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.935 visninger | Oprettet:

shit gravid igen {{forumTopicSubject}}

Er total i chok lørdag finder jeg ud af jeg er gravid igen , slet slet ikke planlagt vi brugte beskyttelse som svigtede og tog ikke bare 1 men 2 fortrydelsespiller for ikke at blive gravid:0

Og vi kan slet ikke hitte ud af hvad vi Gør nu? Min mand hælder til abort men at han selvfølgelig er en del af det hvis det ikke bliver en abort, mig derimod jeg er noget skræmt/ i tvivl
Har altid ville ha 3 børn men planet var det først skulle Være når Stella var 2 eller noget i den dur, og ved det liver super hårdt med 3 hvor der kun er 15 mor mellem de mindste men synes virkelig også det svært at afbryde graviditen:/

Piger mangler erfaring ? Nogen der har oplevet lignende?
Hvad gjorde i? Fortrød i abort?
Dem der har 2 meget tætte bø hvordan har det Været?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shit gravid igen
  • #1   10. nov 2014 Jeg har ikke stået i din situation, men bryder mig bare ikke om at slet ingen har givet dig en form for respons...

    Hvordan har du det når du mærker efter dybest inde?



  • Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #2   10. nov 2014 Jeg har ingen børn, venter mit første til juni, og det er slet ikke sikkert du gider høre hvad jeg har at sige, men. Min mand og jeg kæmpede i 13 måneder på at blive gravide, og er mere lykkelig end nogensinde:-)
    Du skriver at du altid gerne ville være mor til 3, hvorfor så ikke nu istedet for om 2-3-4 år?:-)
    Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal, men min holdning er da at i skal beholde det lille væsen der vokser inden i dig:-) det er jo en kæmpe gave der er blevet givet til jer, og der må være en der har beslutte at nu skulle i ha nr 3 selvom i brugte beskyttelse:-) der egen mening med alt,
    Gir det lidt mening det jeg skriver??:)


  • #3   10. nov 2014 Personligt ville jeg aldrig få børn med så kort mellemrum, men nu ER det jo sket, og hvis du alligevel gerne vil have nummer tre, så tag da chancen.

    Vi skal ikke have flere børn, men skulle jeg gå hen pg blive gravid ved et uheld, så ville en abort slet ikke være en mulighed.


  • #4   10. nov 2014 Der er 14mdr mellem mine de yngste. Det er virkelig hårdt. Den ældste var 3 år og mellemste jo så 14mdr da den yngste kom og det er hårdt med 3 når de ligger så tæt. Men nu er de 7 5 og 3 og meget nemmere nu end i starten. Har selvfølgelig ik fortrudt men gad godt der havde været længere mellem dem. Men som udgangspunkt hvis du er i tvivl ville jeg beholde. Gjorde jeg jo så også og når først de er her finder man jo ud af det smiley

  • #5   10. nov 2014 Mange tak der svar:)
    Er kommet frem til jeg nok hælder mest til at gennemføre graviditeten hvis den bliver der , men vil bestemt Heller ikke få et barn hvis min mand ikke ønsker det, ved godt det min krop men alligevel smiley men som han siger så skal jeg bestemt Heller ikke få det fjernet for at behage ham , men 15 mdr imellem skræmme mig enormt og ville aldrig i mit liv ha fået dem så tæt hvis det var planlagt , bliver jo ramt af dårlig samvittighed overfor de 2 vi har, ikke fordi de skal nok tilpasse sig , pyha der jo ingen af dem der skal blive overset:/ og nøøj vi kommer til at skal mutitarske smiley


  • #6   11. nov 2014 Puha, jeg har fået fortaget en abort da jeg var 16 år, og selv nu som 25 årlige, så sidder det ret dybt i min endnu.
    Vi venter vores første barn om få uger, og må sige jeg stadig fortryder aborten dengang, men der var det heller ikke oplagt for mig at få et barn.
    Skulle det ske nu at jeg blev gravid med kort mellemrum uden det var planen, så vil jeg ikke gå igennem en abort en gang det, det er prøvet og det vil jeg simpelthen ikke gøre mod det skønne væsen i Mausen.


  • CHA CHA
    CHA CHA Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 85
    #7   11. nov 2014 Efter to ufrivillige aborter kan jeg kun sige én ting: Jeg ville ALDRIG vælge en abort, hvis jeg ellers var i stand til at tage mig af barnet. En abort er en rædselsfuld ting at gå igennem.

    Du vil gerne have 3 børn - så nyd, at du fik muligheden...:) Hvem ved, om det lykkes næste gang?

    Ja, det er sikkert benhårdt, men jeg kender flere, der har gjort det, og som har stor glæde af det senere i livet. Og man fortryder som bekendt aldrig de børn, man får....:)

    Og for at bruge endnu en tyndslidt frase: Livet er det, der sker, mens du går og lægger andre planer....;)




  • #8   12. nov 2014 Jeg har prøvet næsten det samme (vores var bare 1 gang hvor vi glemte beskyttelse) vi har 3 stk med 23 mdr mellem 1 og 2 og så 14 måneder fra 2 til 3.. Og jo til tider er det hårdt.. Men synes faktisk ikke det er så galt og jeg har en mand der arbejder rigtig meget endda..
    Her skulle vi kun have 2, men ingen af os kunne vælge en abort .. Så vil sige hvis i ønsker en nr 3 men tidspunktet bare er lidt off, så tror jeg i vil få det svært hvis i vælger en abort


  • #9   13. nov 2014 Der er 18 mdr mellem mine børn, og da de var små var det rigtig hårdt synes jeg. Men de bøvlede også begge med mellemørebetændelse - hvilket jo giver mange nætter med gråd.

    Men jeg ville ikke bytte det for noget- jeg kan se hvor meget de får id af hinanden jo ældre de bliver. Men man skal have overskud til det- for den første tid er hård- og den største kan godt blive jaloux- det blev vores over han pludselig skulle dele mor og far.


Kommentér på:
shit gravid igen

Annonce