{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.034 visninger | Oprettet:

F*ck*ng sindsyg joke!! (langt) {{forumTopicSubject}}

Har valgt at sætte emnet under børn og parforhold, da jeg synes det er der det passer bedst ind....

For at starte fra en ende af, Så handler det her om min lillebror på 18år..
Han er en utroligt populær fyr, og en ret flot fyr i mange pigers øjne (ikke noget pral, men et faktum)... Der var så den her pige som var en del af vennekredsen, hun er 16 år, og havde så åbenbart forelsket sig ret hårdt i min lillebror... Hun forsøger flere gange at tilbyde ham det ene og det andet, men min lillebror takker nej, da det ikke ligger til ham at være sammen med en pige der ikke siger ham noget...

En dag er de så til fest, og min lillebror ender med at få en smule for meget at drikke, og hun får så på en eller anden måde overtalt min lillebror til de skal være sammen alligevel, dog gør han det klart at han ikke er interesseret i et forhold, da han lige kommer fra et forhold hvor han vist ikke var helt færdig med sine følelser for den anden pige....Ja, det var super dumt at være sammen med hende når han havde det sådan, men "shit happens"....

Efterfølgende kommer min lillebror så op en aften, og er utroligt ked af det kan jeg mærke på ham... Vi har et rigtig tæt forhold til hinanden, og har ingen hemmeligheder...
Han fortæller så at hende her d. 16 årige pige har snydt ham, og er blevet gravid med hans barn.... Han havde købt en fortrydelses pille "just in case", og det viser sig at hun har kastet den op efter han er taget afsted igen... Min lillebror er helt ude af den, da han jo ikke ønsker det her barn, og er helt ude af den... dog har pigen lovet at få foretaget en abort, da han virkeligt ikke ønsker det her barn, og jo i bund og grund havde taget sine forholds regler....
Da hun så kommer til at skulle have den her abort, så kan det pludseligt ikke lade sig gøre, for hun er for langt henne til en medicinsk abort, og kan ikke tåle narkosen...

Min lillebror, er trods hans unge alder indstillet på at tage sin del af ansvaret, trods det som tidligere skrevet SLET ikke er det han ønsker... Han prøver på bedste vis at forholde sig til tanken om at skulle være far, men har utroligt svært ved at forlige sig med den tanke, mest af alt fordi han jo ikke ønskede at have noget af gøre med den her pige...

Pigen fortæller så at hun i samråd med sin or og far har fundet frem til at de vil prøve og søge om en sen abort, da de ikke er ældre, og hun går i gymenasiet, og min lillebror er under uddannelse som maler...
Hun ringer så og giver ham svaret mens han er her oppe, og hun fortæller at hun har fået afslag, da de mener hun har så godt et bagland hos hendes forældre at hun ville kunne få støtte hos dem....

Endnu en gang får min lillebror et slag i hovedet, og er utroligt ked af det... Denne gang får han samtidig afvide at det er en lille søn som de venter sig...
Som jeg siger til min lillebror, så skal jeg/vi nok støtte ham alt det vi kan, og når nu uheldet var ude, er det da godt det er en dreng, da de jo så kan overtage en stor del af alt det vi har fra vores 2 drenge...

Igår er jeg så hjemme hos mine forældre, og min lillebror har så lovet at når vi ville hjem ville han køre os hjem igen, så vi slap for at skulle med bus hjem...
På vejen hjem fortæller min lillebror at pigen har fået bank i weekenden, fordi hun havde været sammen med en anden piges kæreste... efter han har fortalt mig det, skriver pigen at han skal ring, at det er vigtigt, og at det er noget positivt...
Min lillebror ringer mens jeg er i bilen endnu, og hun beder om de skal mødes, da det er noget rigtig godt, men han skal gøre noget, så derfor skal de ses...
Jeg køre så med min lillebror, for han har noget støtte når de skildes igen, også samtidig fordi jeg er hamrende nysgerrig...
eg bliver i bilen i mens, og prøver på bedste vis, uden held at mundaflæse hvad hun siger... og skal altså lige hilse og sige at det dur jeg bare slet ikke til.. hehe...
Ha min lillebror kommer ind i bilen igen har han tåre i øjnene, og det første han siger er "puha, den var ikk sjov"... Jeg spørger ham så hvad hun har sagt, og han fortæller at de via en advokat har fundet frem til at hvis min lillebror går med til at sige det er ham der har fået den anden pige til at tæske hende i weekenden, så kan barnet blive fjernet på torsdag... der ville hun så være ca. 19 uger henne...
Vi snakker frem og tilbage, og jeg siger han virkeligt skal gennemtænke det her, men at uanset hvad han gør, så vil han altid ubetinget ha min støtte, for det er det man har en storesøster til, og særligt når der er den alders forskel på os som der er...
Han vil så gå hjem, og snakke tingene videre igennem med vores forældre, hvilke jeg synes er en god ide, men allerede der har han besluttet sig at gøre som hun har sagt, mest af alt fordi det vil være bedst for barnet aldrig at komme til verden... Inden vi skildes, gør jeg ham yderligere opmærksom på at han kan ende med en voldsom hængende over hovedet, hvilke er en alvorlig sag....

Han ringer så ca. ½ time senere, og siger at ham og min far er på vej op for at snakke med hendes forældre, for at finde ud af hvad det er for noget det her... Det skal så lige siges at pigens far, og vores far kender hinanden...
Igen går der yderligere en halv times tid, også ringer min lillebror igen... Det første han siger er "det var en and"... og først forstår jeg ikke helt hvad han mener, og han forklare så at hun aldrig har været gravid, at det har været en løgn det hele... Hendes forældre var mildest talt chokkeret over hun havde fundet på så grove løjer.... Endda havde hun kørt den så langt at hun havde sendt et 3d scannings billede til min lillebror, som hun havde fundet på nettet....

Jeg må indrømme jeg mildest talt er chokkeret.... Tænk en gang at et pigebarn på den alder kan finde på så stor en løgn, for at se om hun kunne holde på min lillebror, og endda efterfølgende, da hun godt kan se den ikke holder, så prøver hun at trække en voldsdom ned over hovedet på ham.... Armen, hvad sker der for verden? Hun har endda indrømmet at hun har sagt og gjord det for han skulle have ondt af hende....
Shit siger jeg bare.....

Skal så lige siges at min lillebror har fået sin lærestreg af det her... han skal som han selvsiger aldrig være sammen med en pige som han ikke ser en fremtid med....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F*ck*ng sindsyg joke!! (langt)
  • #1   23. nov 2010 slap a en syg kælling hun må da virkelig ha et problem seriøst hun trænger sku da til noget psykologisk hjælp det er sku da lang fra normalt det der..
    er helt chokket .. du må købe ham et pakke kondomer han må ha på sig næste gang han ska drikke..


  • #2   23. nov 2010 sikke da en møgunge, ja undskyld mig, men hvordan kan hun få sig selv til det!!! -Godt det hele endte godt for din lillebror oger da ikke noget at sige til han har fået sig en lærestreg...

  • #3   23. nov 2010 Det er så sindsygt det hun har gjord, og jeg er stadigvæk totalt i chok over man kan finde på sådan en ondsindet joke, fordi man ikke kan få den fyr man liiige er lidt forelsket i....

    Jeg er så glad på min lillebrors vegne over det hele er endt som det er... og han var utroligt lettet da han ringede igår og fortalte mig det... Håber virkeligt det går lidt frem ad nu for ham, for det fortjener han... Det har været en barsk omgang for ham....


  • #5   23. nov 2010 Simone - jeg tror bestemt ikk der hersker nogen tvivl om han tager sine forholds regler fremover... Han har vist virkeligt lært sit af det her....
    Må indrømme at jeg på en måde faktisk har ondt af den her pige... at hun er nød til at finde på så grove løjer...


  • #6   23. nov 2010 FUCK jeg ved godt man skal snakke pænt, men hun er da fuldstændig syg i hovedet. Hun må da ikke være helt rask. Men godt at det endte godt i sidste ende.

    Hatten af for at din bror har taget det så pænt og i stiv arm, godt han har en god søster;-)


  • #7   23. nov 2010 sindsyge kælling!!!
    Hun må da ha noget hjælp!
    Får helt ondt i maven på vejne af din bror!


  • #9   23. nov 2010 Joelina's - Det er en ting han altid har.. uanset hvad... så har han støtte hos mig.... Det har været en rigtig hård omgang..... det har virkeligttaget hårdt på ham... men han er lettet nu... Så det er godt nok dejligt for ham....

    Frk R - du kan tro jeg også har haft ondt i maven på hans vegne... det der han har været igennem her, fortjener ingen fanme... det er virkeligt en syg syg joke.... og ja, man må håbe at hun får noget hjælp efterfølgende... for det er direkte sygeligt at hun har fundet på sådan noget.... tænk en gang, hun skulle ha været ca. 18-19 uger henne nu... den blev kørt alt alt for langt ud...


  • #10   23. nov 2010 Er mundlam...

    Godt din bror ikke skal have mere med hende at gøre!!


  • #11   23. nov 2010 Fuck hvor er hun SINDSYG!!! Det gør man sgu da ikke det der!!! Hold da kæft mand, jeg har aldrig hørt noget lignende!!!
    Hvor er det synd for din kæreste! Han får da meget svært ved at stole på en pige igen... Og det er sgu synd, for når man er den alder han er, så er det jo der man har det sjovt, og ikke skaltænke over sådan nogle ting, men bar eleve livet, og nu vil han altid være på vagt overfor nye piger han møder! Hvor er hun LAV, og hvor er det godt han er så fornuftig, og at jeres forældre gjorde som de gjorde!!!


  • #12   23. nov 2010 Nu ved jeg godt at du støtter ham i alt. Men jeg synes det er sindssygt at de vil have en abort i 19 uge. Selvom det hele er opspind, tror jeg aldrig jeg kunne støtte sådan en beslutning.

    Nu ved jeg godt det her sikkert ikke er noget du vil hører, men jeg skriver min mening alligevel.

    Jeg mener ikke din bror har taget sine forholdsregler ved at købe en fortrydelsespille. De piller er jo ikke nogen der skal bruges som prævention, det er ikke særlig sundt for kroppen.

    Men man kan heldigvis høre at din bror har fået sig en kæmpe lærestreg og det er der vidst ingen tvivl om.

    Jeg håber ikke du tager det her negativt, for det er bestemt ikke meningen, det er bare min mening om hele situationen

    Derudover synes jeg at situationen er dybt tragisk! Det må være en forfærdelig situation for din bror at sidde i. Jeg håber virkelig at pigens forældre tager det her til overvejelse og skaffer deres datter noget hjælp.


  • #15   23. nov 2010 WOW en kvinde da..
    Ville godt vide hvad hun ville have gjort på sigt.. For hvis man er normalvægtig vil jeg mene at ved 19 uger henne vil man kunne ane en mave og med tiden skulle den mave jo blive større, og en fødsel også..
    Kan skræmme mig at tænke over hvor langt hun ville gå..


  • #16   23. nov 2010 BØRN i den alder!

  • #17   23. nov 2010 Hov ja, mente selvfølgelig bror! Det vidste jeg da godt! Hihi, jeg må være blevet snetosset smiley

  • #18   23. nov 2010 Ej hvad sker der!!! hun har da seriøst brug for hjælp.. Åhr Carina.. Tanker til din bror.. det fortjener han godt nok ikke smiley

  • #19   23. nov 2010 Mor til 2 - Det var da en underlig kommentar.

    Trådstarter - Hold da op en møgtøs... Hun skulle dælme have haft så mnage smæk så hun ikke kunne sidde 14 dage...


  • #20   23. nov 2010 Skal se om jeg kan få svaret jer alle sammen...

    Line - Ja, du har ganske ret, og som jeg hele tiden sagde til min lillebror, så synes jeg det er mærkeligt at gå med den tanke, særligt når jeg ser på mine egne børn, og ser på hvad der kommer ud af det.... Men uanset hvad, så vil jeg altid støtte ham... jeg kan ikke tage nogen beslutninger for ham, kun støtte ham i dem han tager, eller måske er støtte det forkerte ord, jeg kan kun være der for ham.... smiley
    Det er helt iorden du er af en anden mening end jeg.... det er gudskelov en menneske ret at være uenig om nogen ting smiley
    Nej, en fortrydelses pille er ikke prævention, det er vi helt enige om, og det er han også med på... men når uheldet er ude, så kan den anvendes, som i dette tilfælde... men når hun så vælger at kaste den op igen, så er hun da ikk for klog...
    man kan sige gudskelov for der ikke skete noget ved det i sidste ende :S

    Linda - det her har stået på længe, meget længe endda... hun ville være 18-19 uger henne i forhold til hvornår de var sammen (som jo så kun er sket den ene gang)... smiley
    Som sagt har jeg hele tiden synes noget var meget mærkeligt... men har ikk kunne sætte finger på det... og ja, det var så os mit første spørgsmål, hvad det skulle gøre at han tog den på sig :S

    Mor til en skøn pige - ja, jeg gad sådan set også godt vide hvad hun på sigt ville ha gjord.. for før eller siden var det jo kommet frem.... hun trak den alt for langt ud, og gud hvor er det synd for min lillebror at hun har opført sig sådan.... Jeg frygter måske lidt at han frem over får svært ved at stole på en pige.....

    Til alle, så synes jeg det er dybt tragisk, og jeg har rent faktisk ondt af pigen, at hun føler hun er nød til dette for at få fat i en fyr.... man må virkeligt håbe forældrene kommer ind over, og får fat i den hjælp hun tydeligvis har behov for :S men må indrømme jeg samtidig er vred på min lillebrors vegne..... hvad fanden rent ud sagt bilder hun sig ind!!!


  • #21   23. nov 2010 Nej hvor er det sindssygt... Håber for hende at hun får noget hjælp.. Og noget af en tur at blive hevet igennem af sådan en L... tøs..

  • #22   23. nov 2010 Sonne: Ja jeg ville også selv være der, lige meget hvad. Men ville nok have meget svært ved at støtte det og som du selv siger, er det måske ikke det rette ord.

    Jeg håber din bror finder en sød pige han kan stole på, den dag han er klar til en ny kæreste smiley


  • #23   24. nov 2010 Jeg må indrømme stadigvæk at jeg faktisk har ondt af pigebarnet.... for et eller andet er der skugalt med hende at hun kan finde på så grov en spøg, eller hvad man skal kalde det :S

    Line - ja, du har ret, det var måske ikke det rette ord... smiley


  • #24   25. nov 2010 Kat - ja, jeg tror sku godt nok hun har alvorligt behov for psykolog hjælp.. En som ja lave en udredning på hende, for hun har da en seriøs strikfejl i huen...

  • #25   25. nov 2010 Han har umiddelbart ikke hørt mere fra hende.... så vi må jo håbe det forbliver sådan...
    og ja, vi kan jo kun krydse fingre smiley


  • #27   26. nov 2010 Frk. Blomst... OMFG!!!! Det er så sindsygt!!!!

  • #29   27. nov 2010 Smuk sak - vi talte godt om det min bror og jeg... Men som vi blev enige im må det jo næsten være til psykiatrisk afdeling, det er jo desværre ikke ulovligt det hun har gjord....

Kommentér på:
F*ck*ng sindsyg joke!! (langt)

Annonce