{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.303 visninger | Oprettet:

Forstår det ikke! Termin / scanning! {{forumTopicSubject}}

Undskyld alle mine indlæg, men jeg har sq brug for lidt hjælp for andre der måske har prøvet lign.
Efter sigende skulle jeg være 7+1 i dag, blev dog sendt akut til scanning i fredags fordi jeg havde haft smerter en uge der nu var begyndt at komme i siderne så min læge troede måske det kunne side uden på livmoderen, ingen blødninger eller lign! Dog stadig smerter.
Nå men bliver scannet & jeg kan intet hjertesag se.. Hende der scanner mig siger så jeg ikke er længere henne end uge 5 et sted, og nu bliver jeg forvirret!
Jeg har kunne sætte uret efter min mens altid! Cyklus er 28dagd, testede flot positiv D. 28/6 hvor jeg skulle have haft mens d. 25/5 sidste gang!
Jeg har fået taget blodprøver og skal igen mandag, men er der nogen der har prøvet lign? Hvor det er endt godt?
Mine tanker køre i at den måske er gået til grunden, og min krop bare ikke har " opdaget" det endnu?

Min test så sådan ud!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår det ikke! Termin / scanning!
  • #1   14. jul 2013 Du kan jo i realiteten godt blive gravid sent/tidligt i din ægløsningscyklus..
    Så passer set jo fint med +/- en uges tid.. Lad os sige du er 5+6 så passer det med en uge ca, og der vil man ikke kunne se hjerteblink endnu..
    Men så er du bare blevet gravid sent i din cyklus.. Det er set før smiley


  • #2   14. jul 2013 Hvordan kan jeg så allerede teste D 28/6?? Det det jeg ikke helt forstår for så jeg ikke længere end 3+?

  • #4   14. jul 2013 Jeg vil ikke købe noget før svar på blodprøve tirsdag smiley har aldrig kunne teste tidligt - har to i forvejen smiley så forstår det simpelthen ikke

  • #5   14. jul 2013 Du bad om en forklaring og det har du fået smiley
    Der er to scenarier:
    Du er 7 uger henne som du selv tror og fosteret er gået til
    Du er 5 uger henne, som scanninger viste, og har kunnet teste tidligt..

    Længere er den jo ikke 0, held og lykke med på tirsdag


  • #6   14. jul 2013 Da jeg fandt ud af jeg var gravid med min søn endte jeg også med en akut scanning da jeg pludselig fik kramper, opkastninger og voldsom feber...de var overbevist om at det var uden for livmoderen....det var det ikke!! smiley

    Jeg skulle efter beregningerne ha været ca 10 uger, men på scanningen var jeg kun 4+2....blev sendt hjem med besked om at jeg skulle regne med at jeg skulle have en udskrabning da det ikke udviklede sig, men de ville dog lige gi det 14 dage og så scanne igen...og heldigvis for det! Kom igen 14 dage efter og der var fint lille hjerteblink og en scanning der viste 6+2...

    Forklaringen lød fra dem at man sagtens kan have ægløsning meget tæt på sin mens eller meget kort efter... faktisk kan man have ægløsning på alle tidspunkter i sin cyklus, men at det mest normale er 14 dage efter første blødningsdag....

    Jeg testede positiv meget meget tidlig...testede positiv 1 uges tid før scanningen så har kun lige været omkring de 3 uger...så det kan godt lade sig gøre!


  • #8   14. jul 2013 Ja med min første gjorde jeg. Efter min mens skulle jeg have været 7+4, men scanningen viste jeg kun var omkring 4+6 henne. Jeg var total forvirret og troede at det ville gå til grunde og at der ikke ville blive et barn ud af det. Heldigvis var alt som det skulle være og to uger efter så vi det fineste hjerteblink smiley

Kommentér på:
Forstår det ikke! Termin / scanning!

Annonce