{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.508 visninger | Oprettet:

Forstår det ikke {{forumTopicSubject}}

Skal prøve at gøre det kort:

For nogle uger siden tester jeg positiv (jeg forstår det ikke og tager mellem 8 og 10 graviditets teste i løbet af nogle dage), de er allesammen positive - ikke med nogen helt vildt tydelig streg, men heller ikke så man skulle være i tvivl. Bum Bum, det kommer som et chok, og de næste dage går med at vænde sig til tanken. I fredags vågner jeg så og begynder at bløde -næsten ligesom ved mens. Dette er med lidt blandede følelser. Jeg tager en test for "sjov" skyld, og den er meget meget svag positiv. Jeg har nu blødt siden fredag (en del, men ikke lige så meget som var det ved mens, og heller ikke med klumper). Jeg har mens smerter hele tiden (plejer jeg ellers kun at have den første dag) og stikken i siden. Har det egentlig skidt (ikke katastrofalt, hvor jeg tænker at dette holder jeg ikke ud). Hmm hvad sker der lige?? Hvis jeg havde aborteret - ville der så ikke være klumper med? Og hvis jeg slet ikke skulle have været gravid, ville det så ikke være mærkeligt med med 10 positive tests og en masse symptomer (som for øvrigt stadig er der)? Jeg er så rundt på gulvet. Min læge har ferie - men er tilbage næste uge hvor jeg nok kontakter ham under alle omstændigheder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår det ikke
Kommentér på:
Forstår det ikke

Annonce