{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Forstår det ikke.... {{forumTopicSubject}}

Jeg har i over en måned haft meget ømme bryster, det er en uge siden jeg havde min mens. men jeg har stadig mange mens smerter og skal simpelthen konstant tisse.... har prøvet at tage en test for 2 uger siden som var negativ og prøvede igen idag, stadig negativ.... er der bare et eller andet galt med mig eller hvad skal det betyde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår det ikke....
  • #1   16. feb 2009 Det er svært at sige. Men hvis du testede negativ for 2 uger siden og lige har haft din mens for 1 uge siden som vanligt og igen idag har testet negativ så tror jeg desværre ikke du er gravid i denne omgang. Man kan også godt have brystspændinger uden at man er gravid så nogen gange kan det godt snyde en. Men kan selvfølgelig ikke 100% sige den ikke er der men tror i må igang i lagnerne igen og håbe den er der denne gang. :o) Held og lykke.

  • #2   16. feb 2009 Men omvendt er der jo nogen som får deres mens på trods af at de er gravide og nogen tester jo også negativ og er alligevel gravide så det er svært at sige men hvis du er i tvivl så få din læge til at tjekke det. :o)

  • #3   16. feb 2009 Jeg synes du skal tjekke om du har blærebetændelse.

  • #4   16. feb 2009 skal til lægen på mandag... så skulle han gerne kunne se hva det er....

Kommentér på:
Forstår det ikke....

Annonce