{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.027 visninger | Oprettet:

Jeg forstår det virkelig ikke :s {{forumTopicSubject}}

Jae overksriften siger sig selv ..
Er nød til at komme ud med lidt ..
Som mange ved har vi mistet to gange inden for det sidste
halve år ..
Og som mange ved er jeg gravid igen mellem 7+2 og 7+5 ..

Men men men - de sidste tre dage er der IGEN kommet helt helt helt helt helt lyserød blod få gange jeg har tørret mig - og ellers meget meget meget creme farvet udflåd - ja undskyld detaljerne -.-
Men sårn en udflåd hvor jeg godt kan være i tvivl om det er gammel blod eller hvad det er ..

Øv hvor er det træls altså ..
Og vente tiden bliver LAAAAAAAAAANG - jeg vil trække så længe som muligt med at komme til lægen og med at få en scanning .. De sidste to gange har vi begge gange set liv tidligt og været knyttet til at der var liv i maven de gange vi så er kommet ind og blevet scannet og fået andet afvide ..
Det magter jeg ikke igen - lige nu har jeg som sådan ikke et forhold til det der er i maven , mon det er fordi jeg endnu ikke har set liv !? Jeg ved det ikke meget tror det ..

Jeg overbeviser mig selv om at der self er liv i maven og at vi denne gang kommer ud på den anden side med en baby - men må sige at troen og håbet ikke er stor .. Overhovedet .. Det er faktisk meget meget lille .. jeg forsøger dagen lang ikke og tænke baby - jeg tager en dag af gangen .. og jo flere dagen uden ordenligt blod - enden gaml hvor jeg ikke er i tvivl eller helt rød blod , jamen en dag tættere er vi på mål ..
Men jeg tror stadig ikke noget ..


Hov det blev vist langt , undskyld - ved ej heller hvad jeg ville med dette indlæg , tror bare jeg havde brug for at komme ud med det .. tak fordi du læste ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg forstår det virkelig ikke :s
  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #1   18. okt 2012 du nød til at kontakte din læge da de skal kunne bevise du har været gravid hvis det ikke lykkes så i kan blive udredt og få hjælp til jeres ønske bebs

  • #2   18. okt 2012 Det er sp snyd for jer. Men det kan jo os være hvis dine slimhinde er lidt følsomme søde. Så tror bare det godt du får slappet godt af. Og så krydser jeg finger for den lille bliver derinde

  • #3   18. okt 2012 Jeg kender det, efter 3 SA'er bliver man sgu næsten vandvittig. Da jeg så blev gravid 4 gang var jeg et nervevrag. Jeg kunne tørre mig og se blod på papiret og nå at gå i panik for så at blinke med øjnene og så var der ingenting. Total indbildning.
    Det hjalp så heller ikke da jeg faktisk begyndte at styrtbløde og med klumper og smerter i uge 12+5 efter NF. Men nu har jeg altså min prinsesse trods det smiley

    Nogle gange kunne jeg endda få smerter i benet eller et andet sted der intet havde med maven at gøre og så tænke : Er jeg nu sikker på det ikke er maven det gør ondt i og jeg er ved at miste igen.... Årh og jeg var ikke rolig i 1 sek. før jeg lå med Frida i mine arme....Det skal nok lykkedes for jer. Vil ikke fortælle dig du skal prøve at slappe af og ikke at stresse for det er umuligt!

    Men de to graviditeter der er lykkedes for os har begge været med både pink udflåd, pletblødninger og styrtblødninger. Så det betyder ikke altid abort når disse ting kommer.



  • #4   18. okt 2012 Har det fuldstændig på samme måde.... Så den lille og hjerteblink forrig fredag men har så svært ved at tro på det... Har haft flere SA og en graviditet uden for livmoderen... Og det gør mig overhoved ikke mere tryg af at have set den da jeg jeg var 6 uger henne... Men lullee lad os krydse hvad der kan krydses! Vi kan jo hverken gøre fra eller til.

  • #5   18. okt 2012 Ej altså Mulle.
    Du må virkelig ikke gå med sådan frygt. Du skal jo håbe på det bedste! Hvad siger lægen til det hele? Bare at du skal se tiden an?

    Jeg håber for alt i verden, at den er her denne her gang! Det fortjener i virkelig smiley


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #6   18. okt 2012 Det kan jo også være du denne gang bløder en anelse omkring tiden hvor du normalt ville have fået mens de første par måneder smiley
    Jeg blødte selv som du beskriver - altså at papiret bare lige er antydet lyserødt, da jeg var 7+5-8+1 og igen omkring uge 12 - i kraftigere udgave, stadig så det kun var på papiret, men der var det rødt af frisk blod og blev ved 4-5 dage.
    Jeg blødte i øvrigt overhovedet ikke efter den første måned, så ved mig skete det kun anden og tredje gang jeg "burde" have fået mens.


  • #7   19. okt 2012 Jeg er ikke så langt jeg burde have mens endnu ..


    Tak alle sammen - nu må vi se hvordan tingene går - har lige for første gang tørret mig hvor der var "rigtigt" gammelt blod hvis i forstår .. Så nu må vi se weekenden over - min læge har ferie så ikke andet for og vente smiley


Kommentér på:
Jeg forstår det virkelig ikke :s

Annonce