{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

jeg forstår det ikke?? {{forumTopicSubject}}

når vores søn står op kl. 9, er han klar til at komme ud og sove kl. 10.00, han er utrolig nem at få til at sove, vi skal bare lægge ham i barnevognen og give ham sutten så sover han....

MEN

Når han så skal sove til middag senere på dagen, så er den gal, jeg kan ikke få ham til at sove?? om jeg så vugger, giver sut eller ammer... han vil bre ikke sove??
hvordan kan det være???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg forstår det ikke??
  • #2   19. dec 2008 Hvis han først står op kl 9, er det så ikke tidligt at komme hen og sove kl 10?
    Kan måske være derfor han ikke gider sove til middag.
    Men er selvfølgelig også træls hvis man har et krop umuligt barn hvis du forsøger at holde ham oppe i mere end en time om formiddagen.


  • #3   19. dec 2008 Jo jeg syntes også det er vildt hurtigt at han gerne vil sove igen kl. 10... men man hører, læser og SP siger at man skal lægge ham til at sove når han viser træthedstegn... og han gaber, bliver stille og sløv... det er tydligt at han er træt... og jeg tænker jo også at hvis han ikke brokker sig over at blive lagt til at sove, er det vel okay med ham:-)

    Jeg tør heller ikke rigtig trække den længere, for så bliver han overtræt og helt umulig, og så sover han slet ikke hele dagen.... og så bliver det en hektisk aften... og jeg syntes både det er synd for ham og ikke mindst for faren og moren:-)


  • #4   19. dec 2008 hvorfor ville du trække den til kl.- 12.00??

  • #5   19. dec 2008 Nu har jeg selv en søn på 6 mdr, og han er stadig en meget træt dreng..
    Nogen dage kan han næsten lige være kommet op, og 1 - 1½ time efter kan han os være så træt at han bare har brug for at sove igen..
    Men det er så meget forskelligt hvordan min søn han sover..
    nu er kl 15, og min søn sover... Så siden kl 11 har jeg puttet min ham to gang...

    Angående at du ikke kan få ham til at sove til middag.. Hvor længe får han lov til at sove om formiddagen?? Det kan jo være at du lader ham sove for længe, så han bare ikke har behov for at sove igen allerede til middag...


  • #6   1. jan 2009 jeg har ikke fået tjecket babygalleri her i en periode... men jeg har en helt fantastisk dejlig dreng, han sover til middag 3 gange, og han er nem at få til at sove.... og som Henriette skriver så var det fordi han var overtræt at jeg ikke kunne få ham til at sove... jeg prøvede i 10 dage at holde øje med hans træthedstegn... og hvergang han gabte, lagde jeg ham til at sove... og vipti... det var bare det der var galt:-) han var overtræt...

Kommentér på:
jeg forstår det ikke??

Annonce