{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.536 visninger | Oprettet:

Jeg forstår det ikke ? {{forumTopicSubject}}

Hej piger dette er IKKE myntet nogen .

.... Men jeg kan simpelthen ikke forstå at de forældre der går fra hinanden og har børn sammen, hvorfor skal i skæntes og diskotere over jeres barn ?

- det er ungerne / barnet, børnene osv. der kommer i klemme, det er dem der sidder og blir triste og skal høre på mor siger sådan, far gør sådan, han er idiot hun er en kælling osv. hvorfor alt det ballade om et barn som begge forædlre har lige meget ret til . i var 2 om og lave det 2 så er man sq da osse 2 om og have det på både godt og ondt..

- Til jer der nægter far og se søn eller datter HVORFOR ?
kan godt være far var et svin over for mor MEN kan han sq sagtens være god ved sit barn ..
at mor og far ikke kan enes skal da ikke gå udover børnenene

Omså det er en baby eller en på 7år tjae, det er sq det samme ...

Børn elsker deres forældre lige højt.. selvom de ikke er sammen .. syntes bare det er så synd ..

Mvh Lykke

DETTE ER IKKE MYNTET PÅ NOGEN - har bare ste mange indlæg herinde om far må ikke se - far er en idiot osvv smiley hvor er det bare ærgerligt..
I kendte vel faderen INDEN i fik børn sammen ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg forstår det ikke ?
  • #1   8. jan 2010 ^ handler det lidt om magt kamp ??

  • #2   8. jan 2010 har nægtet min ex at se din datter men amtet har desværre givet samværd igen mod min vilje og det udelukkende for min datter skyld han kom og gik som det passede ham og hun har ingen gavn af samværdet og skal også se om jeg kan få det stoppet igen da det gør mere skade end gavn så ind imellem er det barnet det går ud over smiley

  • #3   8. jan 2010 hej:)
    forstår godt dit indlæg ,, og tænker som diig,. nu er jeg ikk sammen med faren og vi har da også hakket på hianden! men jeg gider sempenhel ikk mere:) jeg hade det også sådan at min søn ikk mået se sin far , men ja har ændert mening.! jeg ønsker derimod min søn kommer til og se sin far så tit som muligt for han er hans far lige såmeget som han er min!!! og han har også brug for sin far ja! smiley syns det sørvligt når det går ud over børne!


  • #4   8. jan 2010 Karina - hvorfor er det ikke godt for din datter både og have en mor og en far ?..

    Christina - nemlig . syntes jeg osse :o)


  • #5   8. jan 2010 Karina - amtet giver jo ikke lov hvis der er noget galt med faderen ????

  • #6   8. jan 2010 der så mange der hakker efter hianden osv osv

    TÆNK PÅ BARNET!!:)


  • #7   8. jan 2010 Lykke: fordi hun ikke har brug for en far der kommer nå det passe hende hun ved aldrig om han kommer når han har sagt det og så har hun mine nye mand som har været der mere end hendes biologiske og så har han aldrig vist interesse samt lige nu ødelægger det hendes skolegang og har flere problemer med adhden efter han er kommet tilbage i billede igen..

    nej statsforvaltnigen giver ikke lov hvis der er noget galt men sjovt han har fået afslag 2 gange og så kommer der en ny behandler så får han lov. han har også skrevet unde rpå han ikke gad hende men efter 1 mdr trukket det tilbage det holder bare ikke..


  • #8   8. jan 2010 og grunden til jeg gik i sin tid var han hellere ville ryge hash og sælge det end være sammen med sin datter han fik valgmuligheden og valgte selv hashen..

  • #9   8. jan 2010 Jeg blev voldtaget af min davarende eks og endte med at blive gravid. Da jeg fandt ud af det ville han ha mig til at få en abort, plus han var voldelig over for mig i håb jeg sku miste den lille...så derfor syntes jeg slet ik han er værd i mine øjne at se sin datter hvis engang han sku ombestemme sig..Jeg syntes også det ville være synd for Jessica hvis pludselig der kom en fremmede mand i hendes liv som sku være hendes far når hun aldrig har set ham, hun kender kun Jesper som hendes far da han var sammen med mig siden jeg var 7mdr henne...Jesper som jeg er sammen med nu som jeg venter barn med vil self altid være velkommen til at se og ha samvær med vores kommende barn og Jessica som han er papfar for.

  • #10   8. jan 2010 Karina - Nej, men så længe amtet er inde i det bliver han vel heller ikke væk, Ny mand eller ej, så har hun da ret til og vide hvem hendes far er ?? Mht. hash, ja det vidste du vel inden du fik barn ??, jamen så må den nye behandler jo mene han godt kan have sit barn ??

    Linda - syntes det er fantastisk du hader din søns far men vælger og se ham pga. oliver ... det er flot af dig, desværre er der jo bare ikke mange der vælger det sådan ?.. ja måske skal man prøve det, men for fanden det er et liv der er imellem mor og far .. selvfølgelig kunne du ikke vide han ville skride.. ja baby har brug for fast base, men far kan sagtens komme til mor og se baby, ellers er der jo det der samvær hvor far kan være alene med baby 1-2 timer, eller overvåget samvær ... - Ja jeg mener osse at det kan være ligeså godt for barnet at være ved far som ved mor


  • #11   8. jan 2010 de siger samtidig at jeg skal varetage hendes tarv og det er i denne situration ikke at se sin far men samtidig forhindre jeg ham i det ricikere jeg dagbøder mm hvis jeg nægter så det er meget svært at vide hvad man skal for man kan blive dømt for at varetage barnets tarv.. og det er svært at sætte sig ind i det når man ikke har prøvet det. min datter er blevet knækket så mange gange på grund af ham og dte fandemde hårdt som mor at se på

  • #12   8. jan 2010 ^ Linda jow, jow, selvfølgelig er man som mor nødt til og sige stop, det forstår jeg godt, men tror fordi det sker 1 el. 2 gange så siger mor nå men nu skal du ikke se dit barn mere.. jeg ved det ikke, men kunne bare forestille mig det, grunden til dette indlæg er osse, for og få en forståelse for det :o)

    Simona - men det er da osse fantastisk at din mand tager hende som hans egen datter, og ja du er et specielt tilfælde, eftersom det er voldtægt... - men vil det sige hvis hendes far gerne vil være far for din datter engang så vil du nægte ham det ?


  • #13   8. jan 2010 ja jeg kendte til hashen men nu vcar problemet bare jeg vidste ikke jeg var gravid før i 3-4mdr så var det sgu forsent og har aldrig skjult over for hende hvem hendes fader er men i dine øjne kan jeg godt høre hun skal se ham uanset hvor ødelagt hun bliver..
    den nye behandler gad ikke se tilbage i papierne sad han og sagde vi skulle se frem af og fatter ikke man skriver notater hvis man ikke bruger dem alligevel selv skolen og sfoen gloede dumt på mig da jeg sagde det da de heller ikke mener det er det rette for hende..
    og igen han viser sgu ingen interesse de har set hinanden siden november og han har endnu ikke læst om hendes sygdom.


  • #14   8. jan 2010 anitta - ja, det er sådan nogle ja undskyld 'kællinger' jeg ikke forstår ..

    Karina -. kan godt være atman skal prøve det selv. men syntes nu osse der er MANGE herinde som ha rlet ved og sige han gør sådan og sådan han skal ikke se hende og dit og dat.. måske far bare gør tingene lidt anderledes end mor gør ? - Selvfølgelig er det hårdt og se sin datter trist og ked pga. af far, men hun er sikkert osse ked af noget du gør engang imellem ???


  • #15   8. jan 2010 Karina - nej, jeg mener ikke netop ikke man skal ødelægge børnene på den måde, men man skal altså osse tænke bare lidt længere end til næsen.. så må du jo tage den om med amtet ?.. du har jo skolen og sfoen ord på det ikke er godt for hende ??...

  • #16   8. jan 2010 Linda - forkert indlæg du skriver i ??????? smiley
    - men ja man må arbejde ud fra det . men se du fandt en anden løsning end far skulle komme til dig, det er da fantastisk at du gør noget. andre ville jo bare sige 'du kan ikke lade være me dog være rasende, så du skal ikke komme mere og se din søn' - du valgte og gøre det bare på en anden måde, så han stadig kunne se sin søn .. du er sq en go mor linda smiley


  • #17   8. jan 2010 Linda . se du tænker jo netop på din søn, selvom han aflyser og du blir sur, hører din søn ikke på at far er igen en idiot, jeg hader din far fordi han gør sådan og sådan ... syntes dte er fedt du bevarer det der er mellem din søn og hans rigtige far.. selvom det nogengange måske er lidt svært for dig..

  • #18   8. jan 2010 tager den også i amtet igen men en far har fandemde ikke ret til at behandle sit barn på den måde der har du sgu misforstået et eller andet ja min datter bliver ked af hun ikke får sin vilje men hun knækker bestemt ikke sammen over det synes du har en helt forkert indstilling.

    stakkels dine børn hvis du vil lade en anden knække dem gang på gang hvis man ikke kan kan kende forkeld. og hvis jeg ikke tog ud over min næse så det sgu sjovt jeg har valgt samværdet skal være i mit hjem jeg har mange gange prøvet at få en venskab og helt til at starte med var samværdet uden om statsforvaltningen men prøv kom ud af den lyserøde verden du lever i..


  • #19   8. jan 2010 Lykke * Lærke & Malik H
    Ja jeg ville nægte ham det....jeg lider af angst og mareridt hver dag pga. ham ...hver gang jeg ser en bil der ligner hans bliver jeg total bange og jeg ved slet ik hvad jeg skal gøre af mig...jeg ville gøre alt og jeg mener alt så han aldrig skal se hende...selv mine jordemøder og læge råder mig at gøre alt for at få forældremyndigheden over Jessica, så han ikke skal ha noget med hende at gøre...tror ikke de ville gøre det hvis manden var helt normal i hovedet


  • #20   8. jan 2010 Karina - det er jo netop dte jeg lige skriver til dig, at det ikke er fair han ikke kommer, men at du osse skal huske at det er hendes far , nej det er synd for hende, skriver jo osse du må gå i amtet igen .. det er altså ikke for og være negativ..

    lad være og angribe, det var ikke meningen .. jeg spørg jer fordi jeg gerne vil vide mere om det, jeg skam ikke på en lyserød sky .. forstår da godt tænker på dit barn, ville jo osse gøre.. tror altså ikke du forstår helt hvad jeg skriver til dig, jeg en en hat til og formulere mig på skrift smiley


  • #21   8. jan 2010 citat - har jeg lige skrevet til dig længere oppe
    ''nej, jeg mener ikke netop ikke man skal ødelægge børnene på den måde''


  • #22   8. jan 2010 simona - hmm, okay.. har ikke rigtig andet og sige til det :o)

  • #23   8. jan 2010 Kan egentlig godt forstå din tankegang - Lykke.
    Et barn har ret til både en far og en mor (eller to mødre/ fædre - hvis man lever på den måde) - men der kan ske ting, hvor barnet er bedre tjent uden denne ene part af forældrene......
    Man kender kun hinanden til skindet og hvis det er skadeligt for barnet at omgåes eks. sin far - psykisk eller fysisk - så skal man som mor træde ind.
    Man skal ikke bruge barnet som gidsel men gør hvad der er bedst for barnet - det er altid det vigtigste at barnet trives 100 %.

    Der kan være tage om vold, misbrug og andre tragiske ting....... Men hvis faren passer sin rolle 100 % og sætter sit barn før alt andet - ja så har han selvfølgelig "krav" på samvær med sit barn og det er barnets ret at være hos sin far ...... Men ved gentagende svigt i en eller anden form - forsvinder den ret!


  • #24   8. jan 2010 karina *mor til to skønne tøser*: jeg forstår absolut godt dit valg. jeg er enig med de andre i at et barn har ret til at se begge sine forældre MEN! når den ene part ikke GIDER sit barn og det skader helt sikkert et barn i din store datters alder at vide jamen far kommer, nej far kommer så ikke alligevel. det er sku ikke sjovt.

    jeg har heldigvis begge mine forældre og de bor sammen osv. så på det punkt med at være skilsmissebarn kan jeg ikke sætte mig ind i, da jeg heldigvis har forældre som stadig elsker hinanden.

    men jeg arbejder også i et børnehus hvor ser flere og flere skilsmisse børn, der absolut er i klemme fordi den ene eller anden part ikke gider dem.

    jeg har så også den mod satte part hvor de begge vil have børnene lige meget dvs. 7 dage hos mor og 7 dage hos far. hvilket ender med frustrerede børn som tisser og skider i bukserne, nægter at spise osv. det er sku også synd for de stakkels børn der bliver til et stykke tov-værk mellem mor og far for at tilfredsstille dem begge lige meget...

    ja jeg kan se det fra begge parter i nogle tilfælde er det en god ting ikke at se den ene forældre i andre tilfælde er det absolut det modsatte. så man må vurdere det enkelte barn og familie og ud fra det tage stilling til hvad der er bedst for barnet.

    men held og lykke karina, håber du finder den løsning der er bedst for din datter.


  • #25   8. jan 2010 Jeg håber ikke min kæreste og jeg går fra hinanden bare fordi vi er uenige omkring vores søn.... jeg har stærkt besluttet mig at arbejde hårdt for at vi bliver sammen...Hvis det "bare" er skænderier så må vi kunne finde ud af det.
    Hvis min far ikke var død så havde jeg også levet som skilsmissebarn - og det gør rigtig ondt synes jeg. Jeg ønsker ikke at se mit barn vokse op hvor forældrene ikke kan sammen osv.. Nu er min kæreste og jeg gode til at snakke om tingene og jeg er ret åben hvis jeg er utilfreds med noget. Det er han også begyndt på. Så håber vi ville kunne finde ud af det hvis det kom gnidninger mellem os på et tidspunkt ang Jonathan.

    Men jeg ville ikke blive sammen med kæresten hvis han havde været mig utro eller slået mig. Men det tror jeg godt nok ikke han er typen der kunne finde på sådan noget


  • #26   8. jan 2010 Lykke: kan du ikke forstå Simonas situation...???? Hvis den mand voldtager en kvinde er voldelig og andet lort......synes du så det er rigtigt at han omgåes deres fælles barn. Vil du være tryk ved at overlade dit barn i vold/voldtægtsmand varetægt - om han så var faren til dit barn eller ikke?

  • #27   8. jan 2010 du skriver man også skal tænke længere end ud over ens egen næse jeg har kæmpet mod den mand i 5år fordi han ikke behandler hende godt og i 2½år var hun en glad pige der vidste hvem hendes rigtige far var men havde ingen trang til at se ham for han gør hende ked og trækker hende ned i et sort hul hvergang men den sagsbehandler vi fik i statsforvaltnigen sidst kunne ikke bruge fortiden og den indstilling kommer man ikke lang med for han bidrager med intet godt over for hende hun har så gar frygtet jeg forsvandt da vi købte hus vi ville overraske hende med et nyt eget værelse men hun troede jeg forsvandt har aldrig set så ulykkelig pige i hele mit liv der rev hun hjertet ud af mig. jeg vil aldrig forbyde hende at se sin far hvis det var godt for hende men det er det desværre ikke.

    jeg misforstår nu ikke hvad du skriver men føler ikke du forstå mig da du prøver at retfærdiggøre ham på en eller anden måde ved at sige jeg skal se længere end til min egen næse..

    bliver sur og ked af at nogen mener børn skal se sine forældre uanset hvad mange kan ikke sætte sig i børnenes sted derfor reagere jeg som jeg gør har kæmpet så meget i de sidste mange år på at få folk til at forstå min datter ikke skal se den mand for hendes skyld ikke min det er ikke sundt for hende.


  • #28   8. jan 2010 Selvfølgelig skal man om par kæmper for at holde sammen i modgang og medgang.........ikke "bare" give op ved uenigheder.....

    Men ikke for en hver pris...


  • #29   8. jan 2010 ??? - jo det erjo det jeg skriver, jeg skriver at hun er et 'anderledes' tilfælde og jeg forstår hende.. - men samtidigt forstår jeg heller ikke at han ikek for en chance overvåget smavær el. noget

  • #30   8. jan 2010 Mille den glade født en skøn datter :

    Mange tak. synes sgu det er svært for vil jo min datters bedste og det er desværre ikke at se sin far vi har givet det en chance og ja hun både tisser og skider i bukserne vi havde næsten fået styr på det men efter han er kommet ind igen er det gået helt galt igen hun viser heller ingen tegn på hun ønsker ham hvis hun skal vælge at være sammen med ham eller hjem til min moster og have det hyggeligt vil hun heller hjem til min moster det siger en hel del.. hun spørger da om hvornår han kommer men ikke engang i skole eller sfo snakker hun om ham hverken til de støtter hun har eller de andre lærere eller sfo medarbejder.


  • #31   8. jan 2010 han har haft overvåget samværd det ødelagde han nu kommer han her i huset hver 14dag men som jeg lige skrev til Mille så går det slet slet ikke jeg prøver men det ødelægger hende.

    føler når du skriver at du retfærdigøre hans handlinger det er der du hægter mig af smiley

    ja hun er anderledes men der findes siturationer som mille også skriver hvor det ikke er barnets bedste det er der jeg vil hen men jo der er mange kvinder der er egoister og gør det for at skade faderen desværre det er dem som gør det hårdere for os som gør det for barnets skyld og ikke vores egen.


  • #32   8. jan 2010 Lykke: okay ...jeg synes bare du skrev ...hmm, okay andet har jeg ikke rigtig at sige til det smiley . Har overset der hvor du skriver hun er et anderledes eksempel....

    Ved ærlig talt ikke om jeg synes sådan en person har "krav" på en chance.....men det kan man jo vurdere.



  • #34   8. jan 2010 Louise J

    Har du læst hvad jeg har skrevet ? for der er dælme grænser for hvad man skal byde sin børn ja det sørgeligt det du har været igennem og ja din mor burde havde været åben om du havde en anden far der er vi enige men ville du vælge at blive ødelagt som barn og ricikere at få ødelagt din fremtid voksen liv grundet en fars brud ?


  • #35   8. jan 2010 Ved ikke helt hvor jeg skal starte..

    Jo jeg er plejebarn.. min biologiske mor har været på besøg engang i mellem gennem hele min opvækst og jeg er altid vist hun havde født mig.. Og mine plejeforældre var mine forældre.. dem som jeg kalde mor og far.. Og elsker over alt på jorden, Jeg hadet når min biologiske mor skulle ringe og hun så kaldte sig mor i telefonen.. fordi hun var sgu ikke min mor.. sådan så jeg hende ikke.
    Og vi har stadig lidt kontakt i dag.

    Når nu til david.. ja han ser jo heller ikke sin biologiske far.. Og det er ikke fordi han ikke må.. Men hans far tager sig ikke sammen til at komme. Og jeg skal da ærlig indrømme jeg har da ikke travlt med de skal ses..
    Fordi david har en far som jo er min kæreste som har været med fra jeg var høj gravid. Og jeg kender jo min eks.. og han er typen som vil aflyse når de skal ses og han kan ikke holde en fast aftale.. og det er simpelthen synd for david... uanset om det er hans biologiske far eller ej ! så er det bedre han "bare" kommer engang i mellem og ser ham når han har tid...


  • #36   8. jan 2010 jeg er en af de onde onde møder der nægter far og se sin søn eller han har næsten selv valgt det.. når men min historie er.
    jeg blev geavid med vores søn og opdaget det da vi var gået fra hinnanden, og vi var enige om og beholde og få det beste ud af det det skulle vi nok klare, og jeg spurte igen og igen hvornår han ville fortælle sin fam.. at han skulle være far. det fortalte han så sim mor og far 4 uger før termin. ham ville ligepluslig have jeg skrev ukendt far op papirne og da jeg hada født ringet jeg og spute om han ville se ham ville ham ikke. 2 dage efter blev vi over flytter til odense da mathias var syg hul i hjertet blev operet 4 gange inden han var 3 mnd han hade stadi ikke set ham tror jeg hade fortalt ham om det hele..
    da megthias så var 8 mnd ville han se ham det fik han lov til og efter et par gange på 2 år gad han ike mere igen da methias så fylde 3 år ville han igen han kom nogen gange og det gik godt han fik lov og tage mathias med hjem og møde hans mor og far. og gangen efter da han kom for og besøge han skreg mathias og var virkelig bamge for ham.. så sage jeg til hans far at han kun måtte se mathias hos mig frem over det gjord så han gik i amtet og søgte om fællesforælder myndighed. det fik han men han skulle stadi se mathias hos mig fordi han intet ved om hans sygdom og han ikke kender mathias. efter og have besøgt ham 2 gange fik jeg brev fra ham om jeg fik forælder myndiheden tilbage og han vil se ham 2 gange om året og det samvær har jeg sagt ned til der skal ikke komme en mand 2 gange om året og ka<lde sig selv for far.. det kan godt være jeg er en so men det kan jeg lave med


  • #37   8. jan 2010 michelle N

    Det er helt okay at du er en "so" fordi det ville jeg også have været hvis jeg var dig..


  • #38   8. jan 2010 line a det er jeg da glad for og høre.

  • #39   8. jan 2010 frisk diskution at starte smiley

  • #40   8. jan 2010 Jeg forstår ikke hvordan man kan smide sådan et spørgsmål ud. Folk/Episoder er jo totalt forskellige. Ja, der er da helt sikkert nogle der udnytter at have "magten", for at "ramme" manden på den ene eller den anden måde. Men de fleste/normale gør det jo for barnets skyld, af den ene eller den anden årsag og jeg vil da sige, lige som mange andre at et "svindørsliv" for at barn ikke er godt, hvor Faren bare kommer dumpende som det passer ham og aflyser osv. Ingen vil da vel have at deres barn føler en eller anden form for svigt!

  • #41   8. jan 2010 *svingdørsliv

  • #42   8. jan 2010 Kat- Lige præcis

  • #43   8. jan 2010 Nu sidder jeg på den anden side, so to speak, min bror fik for 2 år siden en søn med sin kone hun skred fra ham med alt og lod ham med en kæmpe gæld fordi hun var i RKI og derfor ikke kunne hæfte for noget, Nu står min bror med gæld og skal rejse fra Odense til KBh hver weekend for at se sin søn fordi han ikke må komme til, Odense for amtet eller hende og der er intet galt med min bror han er en kanon far men hun er bare en sprut so der har fået to børn til for nogen måneder sinde, min nevø er syg konstant og det bruger hun så han ikke kan se sin søn og siger det er hans skyld , Og amtet holder stadig med hende de vil ikke hjælp ham de er LIGEGLADE. Så kvinder der uden nogen god grund holder far fra sit barn burde styrer sig, for i er så egocentriske.

    ARRRR jeg blev bare lige så tosset for det her er så latterligt


  • #44   8. jan 2010 altså , hvis faderen er et svin , ergo ikke kun overfor moderen , men måden at behandle barnet på, serrr tv selvom barnet har brug for "hjælp" - dvs, drikker , er en kold skid, fuck om ungen skriger om natten? ja det er da bestemt at være et svin overfor moderen! og det går jo os udover barnet...

    man kan ALTIID finde en ny forældre!!!!! mor eller far, det kan man altså.. jeg har min far (adoptiv far) og ja han er stadig min far selvom min (biologiske mor) og ham er skilt? jeg har da stadig ikke taget kontakt til min biologiske far , hvorfor skulle jeg det? jeg har en der er der for mig og betyder mere end blod og idiotiske handlinger-og bio far har jeg altså ikke set siden jeg var3-4år. ergo, altså nogen gange er "rene" linjer ikke det bedste....


  • #46   9. jan 2010 nu skriver Tanis noget om automatik med at fortjene...

    jeg synes det er grotesk at fædrene stort set kan opføre sig som det passer dem og gøre hvad det passer dem uden de skal stå ret for feks systemet...
    men moderen derimod skal dårlig nok snakke før hun kommer under opsyn og skal bevise og bevise at de kan klare det.. det synes jeg ikke er retfærdig at den ene skal bevise nogen hvor den anden slipper og jeg taler er egne erfaring derfor tør jeg godt skrive dette ned..


  • #47   9. jan 2010 jeg synes bestemt ikke faren til mine børn burde have lov til at se hans børn... for det første gider han ikke den minste Nicklas kun michela det er fejt, for det andet har han slået mig osv Foran begge børnenen.. michela har taget det meget til sig.. da hun snakker om far slår mor tit og at mor grader osv.. synes du virkelig sådan en mand der ikke tænker på sine børn (hvilket han åbenbart ikke gør) burde give ham lov til at se han børn?????????????? han gør mere skade på den store af børnene, har endda involveret kommunen.. michela har fået meen af det.. så kan det være rigtigt..? jeg skal gå til sådan en slags psykolog med michela har de snakket om.. det er mig selv der har bedt om hjælp til min datter...

  • #48   9. jan 2010 jeg kender også en mand der ikke må se sin søn og det er fordi moren er sur på ham firdi han ggik fra hende.. men min den stores far får ikke lov til og se ham igen før mathias er så stor han selv kan sige han vil se ham

Kommentér på:
Jeg forstår det ikke ?

Annonce