{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Varme bryster.... :) {{forumTopicSubject}}

Ja hej. Det her er ikke for sjov men et ganske seriøst emne der er blevet lidt for sjovt og lettere umuligt for mig at udtænke så HJÆLP smiley

Jeg har i 2 dage nu haft ondt i min venstre babs. Ikke gravidømt men hammer pis meget ondt. Det er en brændende og sviende fornemmelse.
Jeg ringede så idag og snakkede med jordemoren og hun sagde at hvis jeg havde siddet i kulde kom jeg gjorde i tirsdags ved en veninde vis fyr var kaput, så kunne der (hvis der er væske i babset) muligvis "stivne/fryse" så det blev hårdt og ømt. Altså en begyndede brystbetændelse. Der er væske i (klemmer ikke) og fik af vide jeg ikke må massager det og ikke klemme det da jeg kan få veer af det og det skal jeg ikke nu. smiley Er kun 17+ idag så dum ide. Hun siger at jeg helst ikke må gå ud, ret svært. Også skal jeg pakke mig ind. Tage en hue på den og der knækkede filmen. Jeg flækkede af grin! Skrev det til dem som der har "hjulpet" mig på sms og de var ligeså flade af grin. Min moster foreslog sågar at jeg skulle komme nissehuer på dem smiley

Nå men uden at grine er der så nogen der har nogle BRUGBARE forslag til mig til hvordan jeg kan løse det her ret trælse babseproblem???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Varme bryster.... :)
Kommentér på:
Varme bryster.... :)

Annonce