{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hurtig hjælp til Nan1 {{forumTopicSubject}}

Vores lille dreng blev født i fredags. Han suttede fint på mine bryster tre gange. Sidst lørdag morgen ved otte tiden.
Siden har han ikke villet tage mine bryster, han bliver ked af det og selv om han prøver at sutte opgiver han hurtigt. Jeg vil fortsætte til den bitre ende med at amme ham men i denn varme skal han jo have mad/væske. Så i går startede vi så med at give ham Nan1 fra de små brikkartoner.
Her er mine spørgsmål:

1- Om natten når man tager en flaske med op og han måske så drikker halvdelen må resten så godt stå i sutteflasken til senere brug på natten? Eller bliver det dårlig?

2- Iså fald hvis flasken skal ned i køleskabet skal erstatningen så varmes igen? Der står på kartonen det godt må drikkes kold men bette mand vil vel have det samme temperatur som rigtig brystmælk?

3- I sammen tilfælde hvad med selve sutten på flasken skal den koges efter hver eneste brug når der er nogle timer imellm den bliver brugt?

Hvis i har nogle gode ideer eller noget til brug af Nan1 så skriv dem endelig for jeg ved næsten intet om brug af modermælkserstatning da jeg jo bare regnede med amningen ville køre som smurt (dumt af mig)¨...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtig hjælp til Nan1
  • #2   28. jun 2009 halløj smiley om det er nan1 enner allomin1 er vel et fedt . vi startede med de brikker du bruger, nan1 , .. vi bruger allomin nu , da det er bedre for vores søn.

    1. du skal kassere resten. men du må varme det i flasken du ca skal bruge , og gemme resten i køleskabet , dog ikke sammen med kraftigt smagende/lugtende madvare (kan overføre smag til mælken)

    2. han er jo så lille, så varm mælken til krops temp...

    3. ja hele molivitten skal koges HVER gang smiley (sikke et arbejde, jeg gør det hver dag, puhh)

    brug evt pulver , nan eller allomin eller et helt 3. mærke ...det er billigere i lændgen, og når du har vasket og kogt flaskerne så kog noget vand fra koldvanshanen og hælde på flaskerne, i køleskabet med dem,... når han skal spise varmer du bare vandet i mikro ovnen smiley (sådan gør vi her smiley )


  • #3   28. jun 2009 og stort tillykke med drengen:)

Kommentér på:
Hurtig hjælp til Nan1

Annonce