{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål om tøj til nyfødt
  • #1   1. aug 2011 Vi havde en hummel fleece dragt sidste vinter til bette manden, også en hue..

  • #2   1. aug 2011 vi havde en dragt fra be kids (babysam) til theis han er fra september:) venter en pige til oktober hun får også bare sådan en fleece agtig dragt. til theis var det mere end rigeligt:) og så en go hue, futter/sokker og vanter:)

  • #3   1. aug 2011 altså jeg brugte faktisk ikke det store i overtøj selvom min prinsesse er fra 23 september 09. Jeg brugte voksipose udenfor i barnevognen, og så skal de jo ik have overtøj på. og når vi skulle køre, var hun i autostolen med et tæppe og hue. ja hun har altid været et varmt barn, jeg har aldrig kunnet pakke hende ind, hun koger simpelthen. jeg ville købe en fleecejakke/dragt og vente og se hvad i får brug for..

  • #5   1. aug 2011 så jeg vil godt kunne nøjes med en god fleece dragt til prinsessen hele vinteren og så en god hue. hun sover jo nok i lift hele vinteren da jeg har termin midt i september. og vil ik gå og købe en masse overtøj hvis jeg så ik får det brugt


  • #6   1. aug 2011 vi venter på vores lille august pige, har termin 29 august, men vi har besluttet ikke at købe overtøj i de helt små størrelser (50-56) medmindre der bliver brug for det efter hun er kommet, men så har vi arvet en fleecedragt str 62 lidt stor i størrelsen, som jeg regner med kan bruges i efteråret, og så har vi købt en hummel fleece i str 74 som forhåbentligt kan holde hele vinteren.. og ellers køber vi når vi får brug for det, synes ikke der er grund til at købe til langt ud i fremtiden, eneste grund til vi har en del til lang tid er fordi vi har fået en masse, og så har jeg stødt på enkelte ting som jeg bare synes jeg skulle købe ;o)

  • #9   1. aug 2011 men hvad str. skal man købe i flyverdragt evt. når hun er 3-4mdr ved vintertid. skal det være en 62 eller 68. man kan vel evt. købe en af de billige eller en brugt

  • #11   1. aug 2011 jeg ville ikke købe en flyverdragt til så lille en bebs, en fleecedragt er rigeligt også selvom det er koldt, som regel er hun jo i en barnevogn med en dyne over, eller en klapvogn med dyne i bilen skulle det gerne være nok medmindre man ikke har varme i bilen tihi ;o)

    marcus var omkring 7 mdr da det blev vinter, og han havde en fleecepose til at sove i, og ellers bare en god vinterjakke, han hverken gik eller kravlede jo så han havde ikke brug for mere end det, han havde en billig flyverdragt som måske blev brugt 4-5 gange, det var først sidst på vinteren da han var de der 9-10 mdr at han begyndte rigtigt at bruge flyverdragten...


  • #14   1. aug 2011 Oliver er fra januar og vi havde købt en flyverdragt til ham som vi aldrig fik brugt. Når han kom i barnevognen havde han et alm sæt tøj på, en lille hat og en fleece jakke.

  • #15   1. aug 2011 det kommer jo også helt an på om det er et koldt eller varmt barn i får, måske det var smartere at vente og se hvad det bliver, og så købe når i får brug for det...

  • #16   1. aug 2011 Vi brugte en fleecedragt. Det var slet ikke nødvendigt med flyverdragt. Synes det vile være synd at putte sådan en lille bebs i sådan en stor tyk flyverdragt.
    Hun sov ikke ude det første stykke tid, og så var det sommer.. Men ellers ville jeg også bare ha brugt fleece og voksipose og tæppe over i bilen.


  • #18   1. aug 2011 Nena er fra 28 oktober (:
    Havde fleecedragter og en jakke og så en hue (:

    Hun kampsveder hvis hun får for meget på især når hun sover/er pakket ned.. Så det var ikke nogen tyk fleecedragt (:


  • #19   1. aug 2011 tror jeg vil starte med fleece dragten og kan hun så ik holde varmen ja så må jeg ud og købe en flyverdragt

  • #20   1. aug 2011 tak for jeres erfaringer

  • #21   1. aug 2011 Sofie var fra august sidste år og da der begyndte at blive koldt fik hun en fleecedragt, vanter og hue,
    men da der blev rigtig koldt fik hun altså en rigtig flyverdragt i str. 62/68 da der jo var minius 10 grader tit om dagen. Hun havde så både flyverdragt, elefanthue, vanter, dyne og tæppe over da der var koldest, og selv der havde hun kolde hænder de værste dage da hun kom ind fra lur. Da hun jo sov ud hver dag til middag og eftermiddag.
    Jeg synes en fleecedragt er alt for lidt når der bliver rigtig vinter.


  • #22   1. aug 2011 Hvis de kan holde varmen er en fleece dragt jo ikke for lidt. Havde Oliver haft en flyverdragt på så ville han være gennemblødt af sved efter kort tid, men han lå også i liften da det var koldest.

  • #23   1. aug 2011 Som Tanja siger.. Nena ville også være tæt på at drukne hvis hun havde for mere på end hvad hun havde ? desuden er det meget et spørgsmål om hvad man vænner sine børn til jo (: Nena har aldrig været voldsom meget pakket ind (:

  • #25   1. aug 2011 Du kan jo også starte med bare at købe en fleecedragt, og bliver det lige koldt nok så kan du jo altid købe en flyverdragt, de fåes jo hele vintern

Kommentér på:
spørgsmål om tøj til nyfødt

Annonce