{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.861 visninger | Oprettet:

Hvor meget tøj på ud??? {{forumTopicSubject}}

Hej piger!
Her kommer lige et spørgsmål som sikkert har været oppe 1000 gange før (har ikke tjekket), men jeg håber i alligevel vil tage jer tid til at svare på det!
Hvor meget tøj giver I jeres unger på når de skal stå ude i barnevognen og sove???
Thea der er 10 uger har body, bluse, bukser, tykke sokker, fleecejakke og en bomuldshue og vanter på + dyne.
De andre unger i mødregruppen har flyverdragter, uldtrøjer+bukser og har i det hele taget meget mere tøj på end Thea. Så nu tænker jeg bare om hun har for lidt tøj på?? Hun har kolde fingre når hun kommer ind, men er ellers ikke kold i nakken eller andet.
hvor meget giver I jeres på og skal jeg finde noget mere frem til Thea??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget tøj på ud???
  • #1   19. nov 2011 Bruger det samme som dig, dog ikke hue =)
    Tænker lidt hvad de dog vil gøre til vinter?? Give dem MERE tøj på?


  • Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #2   19. nov 2011 nu er lasse godt nok 10 mdr, men jeg har samme tanke. hvad gør de dog når kong vinter sætter ind...
    Her har han uldbody, bluse, bukser, alm sokke,r fleccedragt og termo futter med høj kant.
    og en tynd hue + sokker på fingeren hvis det blæser meget.

    hvis han sover i voksién i barnevognen har ha nikke dragten på, kun alm fleccejakke og tynd hue...


  • #3   19. nov 2011 Jeg har også den tanke om hvor meget tøj de andre unger har på når frosten virkelig sætter ind. Men jeg ønsker jo heller ikke at Thea skal ligge og fryse. Hun sover ca. 3 timer ude i barnevognen om dagen. Men når hun ikke er kold i nakken, så går jeg ikke ud fra at hun fryser...?

  • #4   19. nov 2011 Jeg har en alarm med temperaturmåler i, den er guld værd =)
    Men tror ikke du skal bekymre dig. Som du skriver så er hun jo ikke kold når hun kommer ind =)


  • #5   19. nov 2011 Der er også temperaturmåler i min babyalarm. Lige for tiden ligger den på 12-15 grader i liften når den ligger over hendes hoved og så går jeg ud fra at der er 5-10 grader ekstra under dynen...

  • #6   19. nov 2011 Vito bruger ikke dynen, så jeg pakker ham lidt ekstra ind.

    Han har uldbody og strømpebukser (undertøj hver dag) på, samt en alm. body.
    En hjelm, vanter og en fleeceflyverdragt med hætte på.

    Jeg ligger min babyalarm på forlæderet til liften, under det rigtig forlæder, og der bliver temperaturen gerne 15-18 grader når det er 5 grader udenfor, så jeg går også ud fra at han har det fint varmt dernede.

    Når det bliver koldere får han lidt mere tøj på indenunder, eller måske et tæppe over.

    Det kan jo være de andre børn er meget varme?
    En af de andre fra min mødregruppe sover kun i body og tynd fleecedragt, og en let dyne. Ingen sokker eller noget under. Det synes jeg er alt for lidt til Vito!


  • #7   19. nov 2011 Jeg har også brugt det samme som dig indtil for en uge siden smiley Nu får han en køredragt på smiley Men han bruger heller ikke liften mere så den er god når han ligger i barnevognen smiley

  • #9   19. nov 2011 Jeg har nogle gange lagt alarmen under dynen, og der er gerne 23 -24 grader.

    Anja, får Vito 2 bodyer på? Hvorfor ikke bare en bluse udenpå?


  • #10   19. nov 2011 Lou,
    fordi jeg foretrækker bodyer. Jeg synes han ser sååå sød ud, i body og stræmpebukser (kommer strømperne under den yderst body)..

    Men skal til bare at bruge bluser til ham. i starten har det jo bare været en vanesag med body, for ikke at skille på midten.


    TS, når jeg er i tvivl plejer jeg at minde mig selv om at de fleste babyer har det for varmt, og kun yderst sjældent for koldt. Vi er så bange for at give dem for lidt på, at vi giver dem for meget på smiley


  • #11   19. nov 2011 Lige nu sover min pige faktisk i vinterjakke.

    Igår sov hun i en kortærmet uldbody + bluse vanter og hue, fleecetrøje og termojakke uden på, og hun var alligevel kold på armene.

    Nu faldt hun i søvn i bilen i sin vinterjakke, så lagde hende bare direkte i vognen, men tror ikke det bliver for koldt..

    Hun sover os i voksipose, men hun er for lang til den, så dynen dækker kun op til brystet


  • #12   19. nov 2011 alex er 1,5år og sover ude uden mere tøj på end han har inde.. han er også en MEGET varm dreng når han sover.

  • #14   19. nov 2011 Vores trolde ligger i .... undertøjsbody i bomuld, strømpebukser i bomuld og langærmetbody (som trøje) og så i deres hummet fleece dragter som har futter og vanter + en bomuldshue (et lags) og så selvfølgelig dyne og overlæder + og regnslag...

  • #16   19. nov 2011 Nu er Theis godtnok 2 år men bluse bukser og en hue og strømper self ellers koger han Mille på 5 uger sover ikke ude endnu men når vi går tur med barnevognen er det bare alm tøj en tynd hue og en trøje ellers er hun helt våd a sved

Kommentér på:
Hvor meget tøj på ud???

Annonce