{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

C&O
C&O
Tilmeldt:
26. okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 349

Spørgsmål ang. tøj til spædbarn {{forumTopicSubject}}

Jeg føder her til januar, og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal klæde ham på.

Har masser af bodystocking, bukser og heldragter (natdragter) til det første stykke tid.

Jeg havde egentlig tænkt at han skulle have strømper + langærmet body + bukser på sådan til hverdag.. Men mon det bliver for koldt? Skal jeg have fat i nogle strømpebukser til under bukserne, samt bluser til ud over bodyen?

Når han skal sove skal han selvfølgelig have natdragt på, men burde han også få en body under? Evt. en kortærmet, bare til at holde bleen på plads og maven lidt varmere? De natdragter jeg har købt er med lange ben og ærmer, men uden fødder.

Tænker udelukkende på indendørs i de her forbindelser.. Udendørs er han jo pakket godt ind altid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. tøj til spædbarn
  • #1   18. okt 2013 Jeg bruger kortærmede body og heldragt til nat.
    Og enten langærmede body og bukser og sokker, ellers bruger jeg kortærmede en langærmede bluse bukser og sokker.

    Han er fire uger.
    Han sover I min seng og til tider har Han kun langærmenbody og sokker smiley
    Ville aldrig uden body smiley


  • #3   19. okt 2013 Jeg fødte dec 2012, det var koldt og selvom Laurits var/ og stadig er en varm dreng, var det fantastisk at kunne give strømpebukser på. Det holdt hans fødder og derved også resten af ham godt varm, plus han kunne ikke sparke dem af - totalt praktisk. smiley
    Om natten var han tit pakket godt ind i dyne og tæppe så han havde oftest bare en body på. Han faldt bedst i søvn svøbt i dynen, men det blev alt for varmt i svøb med natdragt.


  • Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #4   19. okt 2013 Herhjemme bruges bodyer som undertøj og han har aldrig "bare" body på.

    Han er født i november og da han var spæd havde han altid 3 lag på - uldbody og strømpebukser en heldragt og så en vest eller striktrøje over.
    Men jeg har også et helt usædvanlig koldt barn smiley


  • #5   19. okt 2013 det er så forskelligt fra barn til barn hvordan de skal klædes på, min veinde fødte i sin tid en pige i august og jeg fik min søn i februar og når vi var ude og trille i vintervejret havde hendes datter fleece dragt, flyverdragt 2 par luffer og to dyner for ellers kunne hun ikke holde varmen, men søn skulle max ha en fleece jakke på og hue som luffer, havde han mere på kampsvedte han.

  • #8   19. okt 2013 Cecilie er fra januar, hun fik altid strømpebukser på, og en langærmede body, skulle vi ud så fik hun så bukser og en tyk bluse og så ned i sin voksi og hun har altid holdt varmen smiley

    Caroline er fra december, hun havde det samme på, dog uden voksi, der gav vi hende en køre dragt på i stedet.


  • #9   19. okt 2013 Tak for svar de damer.

    Jeg tror jeg investerer i nogle strømpebukser, og nogle langærmede trøjer og kortærmede bodyer, og så må jeg prøve mig frem smiley


  • #10   19. okt 2013 Camilla

    Så bekræfter du jo også lidt min tanke. Havde nemlig først tænkt at han kun skulle have body og ingen trøje. Men jeg har jo altid selv en top + en trøje på om vinteren. Så må ud og købe et par trøjer/bluser.


Kommentér på:
Spørgsmål ang. tøj til spædbarn

Annonce