{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fordele og ulemper ved amr. olie
  • #1   31. aug 2008
    Amerikansk olie eller lavement
    Hold dig for næsen og drik amerikansk olie. Gør du det, så føder du i morgen! Et gammelt husråd, der faktisk har haft sin plads på hospitalerne i gamle dage. Der blandede man det ofte i nisseøl for at gøre det lettere at indtage. Fint, hvis du er til nisseøl – og det i øvrigt kan overdøve smagen af amerikansk olie. Ellers skidt! For det er netop det eneste, du i følge vores jordemoder får ud af den fidus.


  • #2   31. aug 2008
    Havde også selv overvejet det, men har læst en masse om det nu, så tror bare jeg holder mig fra det ;D


  • #3   31. aug 2008 Okay... Jeg overvejer godt nok stadig... c",)

  • #4   31. aug 2008
    Hehe ' jeg er helt overbevist om at det ikke er for sjov man ikke bruger det på sygehuse osv og at jordmødre ikke kan sige noget godt om det ..


  • #5   31. aug 2008 min veninde tog det på hendes termin dato, der skete ikk noget, så hun fik sat fødslen igang 14dage over tid... så ved ikke om det hjælper eller om det bare er et gammel råd.

  • #6   31. aug 2008 men er det ikke noget med dem på sygehuset kan se hvis man har drukket/taget amr. olie.

  • #7   31. aug 2008 ja eller gå ned og handle og fylde to store poser op med mælk sodavand, altså tunge ting.. jeg handlede om søndagen og mandag morgen kl. halv syv gik mit vand

  • #8   31. aug 2008 Sonne herinde drak det vist da hun var gået over tid... mener bare hun fik dårlig mave af det

  • #9   31. aug 2008 Tror også mere på sex....og det er jo også rart,....men min søster siger godt nok at så skal det være gået lidt i gang.

    HUn har også fået af vide af en alternativ halløj-dame at vanddrivende the er godt, eller at spise mindst 7 hele friske ananas...men hvem kan lige det?

    Jeg holder så på at en kombination af sex og vanddrivende the duer...... og så lige sørg for at babyen er enig....


  • #10   31. aug 2008 i øvrigt havde min søster termin d. 23.8. og der er stadig intet sket. Hun er blevet sat i gang to gange før........og det vil hun helst ikke...men har hun ikke født 8.9. sætter de hende i gang....

  • #12   1. sep 2008 Jeg tror faktisk ikke rigtig der er noget at gøre. Tror baby kommer når den selv vil....eller når man bliver sat i gang. Men jeg er også uddannet nurse og tror derfor mest på videnskab. Men skal jeg tro noget, må det være på vanddrivende the. Pga af det står på vanddrivende medicin, at det ikke må gives til gravide da der er risiko for at sætte fødsel i gang.

    De gamle råd tror jeg ikke på, men til sidst kan man sikkert blive så desperat at man er villig til at prøve hvad som helst.....sikkert også jeg...


  • #13   1. sep 2008 Hvor får man vanddrivende the?? c",)...

    He he det er nu ikke fordi jeg er desperat for at få baby ud... Har ikke noget imod at vente...
    Det at jeg er gået over tid generer mig nu heller ikke, jeg har haft en god graviditet....

    Men når det så er sagt, så vil jeg bare så gerne at baby kommer ud på onsdag... Det er min kæreste og hans mormor's fødselsdag, så synes det kunne være hyggeligt, hvis det kunne lade sig gøre... smiley Og så gælder alle kneb...


  • #14   1. sep 2008 Der er som regel en grund til at man går den tid man går. Tålmodighed er en god ting.
    Og forresten det med sex er blevet undersøgt og der er ikke hold i det, men det er nu meget sjovt alligevel og i tiden efter fødslen er sex ikke lige det første der er på programmet.


  • #15   1. sep 2008 Det smager af flydende læbepromade.. det er SÅ klamt..
    ulemper:
    du skal faktisk nærmest være lige på vej i fødsel, også sætter det gang i noget.
    Det smager fælt.
    Man får totalt skide/kaste op mave.

    Fordel:
    hvis det virker kommer vidunderet til verden...


  • #16   1. sep 2008 jeg har aldrig rigtigt forstået hvordan amerikansk olie som jo kommer i maveSÆKKEN og videre igennem tarmene kan have indflydelse på hvad der sker i livmoderen....... underligt - man smør jo ikke ungen så den bedre glider gennem fødsleskanalen....ggggg.......

  • #17   2. sep 2008 du skal bare ha sex, jeg havde det onsdag aften og fik veer torsdag middag, men det skal lige siges at jeg havde sex hverdag i en uge fordi min mor og svigermor sagde det virkede.

Kommentér på:
Fordele og ulemper ved amr. olie

Annonce