{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VÆSKE I KROPPEN ARGH!
  • #1   28. dec 2010 lige efter du har født kommer der meget mere væske.. så ligner man for alvor en ballon.. dagen efter kom det ved mig og var ca. dobbelt så slemt og det var meget slemt i forvejen.

    men så forsvinder det lige så hurtigt som det er kommet.

    Det væske man havde i forvejen forsvandt også ret hurtigt for mit vedkommende. Jeg smed i hvertfald 16 kg på 10 dage og det resterende forsvandt derefter


  • #2   28. dec 2010 Jeg fik forresten strækmærker hele vejen ned bag benene og ned af skinnebenene pga al væsken. Og lårene selvfølgelig.. og mellem benene helt oppe..
    De er godt nok så lyse at de kun kan ses i lyset i den rette vinkel men tog ca. 30 kg på i alt. Selv mine øjenlåg var fede af væsken smiley

    men det i fødderne og det som generer sådan forsvinder ret hurtigt. Efter nogle dage er der allerede forsvundet meget


  • #3   28. dec 2010 hold da op....du ellers rigtig flot slank.
    Håber ikke det forsætter med det her væske =(


  • #4   6. jan 2011 det var jeg slet ikke på det tidspunkt. Slet ikke når jeg ligefrem fik strækmærker af al væsken, men der var også meget.

    Øvelserne virkede ikke på mig, men de er en god undskyldning til at få kæresten til at massere benene.. altså trykke væsken tilbage op mod din krop.. det er lækkert smiley
    Men ingen øvelser eller gode råd hjalp mig. Kun meget kort i hvertfald og ikke noget der var værd at arbejde for..

    men af de 30 kg smed min krop selv 25 kg selvom jeg ikke lavede noget som helst -specielt fordi jeg havde fået kejsersnit og så hverken løber eller hopper man lige rundt smiley
    spiste bare fed mad og sad hjemme men det gik også så hurtigt med at kiloene raslede af at jeg ved det var væsken.

    Da det var slemt tog jeg også lige billeder af fødderne. Troede aldrig at de kom til at se normale ud igen da jeg så dem ude på sygehuset dagen efter min datter var kommet ud for der kom der jo bare meget mere væske..

    men det gjorde de smiley helt som før heldigvis.. Til trods for at de var så kæmpe at jeg måtte tage hjem i store sutsko fordi at mine sko slet ikke var en mulighed..


  • #5   6. jan 2011 jeg gik til hvalros (graviditets) svømning og havde stort set ingen vand i kroppen. Det er noget sundere end piller. smiley og fødslen skulle også gerne gå bedre hvis man har holdt sig igang.

Kommentér på:
VÆSKE I KROPPEN ARGH!

Annonce