{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

væske i kroppen, halsbrand osv {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg ville høre jeres erfaringer om hvor hurtigt efter fødsel (bare sådan ca) at væske forsvinder fra kroppen (jeg ligner sådan ca et oppustet badedyr og kan ikke passe mine sko mere, men mest på højre ben) samt om den forbandede halsbrand forsvinder mere eller mindre med det samme når baby ikke længere ligger derinde og rumsterer rundt... smiley

Jeg har ca 5 uger tilbage til termin (præcis 5 uger ville passe perfekt da jeg så er klar til eksamen om 6-7 uger :D) og jeg glæder mig rigtig meget til at møde den lille der gemmer sig derinde.

God aften til alle smiley


Kommentarer på:  væske i kroppen, halsbrand osv
  • #1   22. okt 2014 Det tog ca 3 måneder før min mave havde trukket sig helt ind.
    Vand i kroppen kan tage op til et år har jeg har, tror mit forsvandt efter 1-2 måneder.
    Resten forsvandt mere eller mindre med det samme smiley
    Jeg tog ca 18-20 kg på, de røg stille og roligt af, trænede lidt ellers tror jeg aldrig de var smuttet helt smiley


  • #2   22. okt 2014 Mit vand forsvand da jeg havde født eller retter da jeg blev operet efter aks.

    Jeg kan huske en dag eller to efter 1 operation så jeg mine fødder/ ben og tænkte hold da kæft jeg har sku da flotte tynde smalle ben det var helt vild kunne jeg huske jeg næsten havde lyst og vise mine ben til alle og endte med kun gå i nat trøje fordi jeg var så stolt over mine ben he he.

    Og efter 6 operation havde jeg ik mere væske i kroppen, og der komme heller ik mere men tabte mig ik særlig hurtig mangler stadig 9 kg efter tre år. 9 operationer ..

    Hals brand havde jeg kun et par uger i starten ad min graviditet og når jeg fik det spiste jeg bare en håndfuld mandler og drak et glas eller to Mathilde caco


  • #3   23. okt 2014 Fik rigtig mange åreknuder på min ben og i lysken samt vand i specielt mine hænder det var væk da vi forlod fødegangen 3 timer efter hun blev født:)

Kommentér på:
væske i kroppen, halsbrand osv

Annonce