{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Er måske gravid. {{forumTopicSubject}}

Hejsa tøzzer.

så som over skriften siger er jeg måske gravid står med en positiv test hvor man godt kan se stregen den er dog ikke så tydelig.

men det er ikke lige frem planlagt, vores søn er kun 4 ½ mdr. gammel. mig og manden blev enig om at vi ville vente så vi bruger kondom, men efter vi havde haft sex opdagede vi at det var gåede i stykker, vi kom så til og se på holdbarheden (viste ikke de kunne blive for gamle) at de kunne holde sig til 2008, ikke så mærkeligt det gik i stykker, tog en fortrydelsepille dem står nu med en positiv test. tester lige om et par dage igen.

kan jeg godt være gravid selvom jeg først tog fortrydelsespillen lige inden de 3 døgn var gåede, som tidsfristen lyder på.

og 2 små bøen kun med 1 års mellem rum. hold da op der bliver noget at se til.

ved ikke om jeg skal være glad eller. vil vi rigtig gerne have et barn mere på et tidspunkt, bare ikke så tæt på hinanden. vi ville gerne kunne nyde andreas noget mere før der kom en mere.

er så forvirret.

undskyld det blev lidt langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er måske gravid.
  • #1   24. jun 2010 vil også gerne tilbage på job inden jeg skal på barsel igen.

  • #3   24. jun 2010 ja det er ikke lige den fedeste situation at stå i.

    jeg vil aldrig kunne tage en abort uden der var noget galt med fosteret, og det ville min mand heller ikke.



  • #5   24. jun 2010 Min datter var 4 måneder da jeg opdagede at jeg var gravid igen.. og de er simpelthen så glade for hinanden.. jeg er glad for at jeg ikke fik abort dengang..
    Syntes ikke det var vildt hårdt da de var små.. selv var der 2 ble børn osv.. men sådan er det jo også med tvillinger..

    Er glad for mine piger er så tæt på hinanden.. Og fortryder ikke et sekundt at jeg fik dem så hurtigt efter hinanden..


  • #6   24. jun 2010 Mie, det var da dejligt de er så glade for hinanden :0) og vi vil bestemt heller ikke have en abort hvis den er der. det kan vi ikke når vi ved hvad der kommer ud af det. ens egen dejlige børn. men tænker også lidt på mit job. ved godt det skal man ikke men kan ikke lade være.

  • #7   24. jun 2010 det forstår jeg godt..
    Men er sikker på det hele nok skal gå hvis du er gravid igen.. smiley


  • #8   24. jun 2010 synes du skal tage en lang snak med lægen og snak alle dine tanker igennem med ham/hende, så du bliver mere afklaret for du er sikkert meget forvirret nu.


    der var 3 år og 11 mdr (4 år ca) mellem mig og min søster og det var lige præcis lang tid nok til at vi ikke kunne lege sammen. Da jeg blev teenager var hun stadig bare et barn på 9 år og irriterede mig og mine veninder og kiggede ind af nøglehullet og "sladrede til moar" hvis hun ikke måtte komme ind.
    Da jeg blev flyttede hjemmefra blev min søster teenager. Det er først nu hvor jeg er 22 og hun er blevet 18 at vi er blevet så lige mht. alder og barne og teenage/pubertets halløjsa er ovre at vi kan snakke med hinanden om at fordi vi mere eller mindre er ovre alt og blevet "vokse" begge to.

    vi havde ikke rigtig gavn af hinanden som børn så vil gerne selv have mine tæt på hinanden. Der skal være kortere mellem dem end der var mellem mig og min søster, men kæresten er ikke klar og bliver jeg gravid nu vil der allerede blive over 2 år mellem dem.

    Hvis du vælger at få barn vil de nok have rigtig meget glæde af hinanden og kunne lave mange ting sammen


  • #9   24. jun 2010 jeg ahr snakket med min læge. og han sagde når man tager en fortrydelses pille kan ægget godt været befrugtet, det kan bare ike sætte sig fast i de fleste tilfælde. jeg skule vente til jeg ikke plet bløder mere også tage en ny test er den negativ har det ikke sat sig fast og er den mere positiv skulle jeg ringe igen, også ville de lige scanne mig.

    jeg pletblødte også da jeg ventede andreas og lidt mere til og havde smerter men han blev hvor han skulle. så nu må vi ses.


Kommentér på:
Er måske gravid.

Annonce