{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.542 visninger | Oprettet:

måske gravid?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa'

Jeg har lidt af et problem, min kæreste vil så gerne være far og nu har vi prøvet i 6 måneder uden held.
Jeg har tabt et foster 3 gange nu, og min kæreste bliver bare så ked af det når jeg siger at jeg har tabt det.

Lægerne gider ikke at hjælpe os, og det er meget træls.
Der var så mange spøgsmål jeg gerne vil have svar på, men de kan ikke sige mig ret meget, er lidt sur og ked af det.
Jeg troede at når vi havde så mange dygtige læger her i Danmark at de kunne hjælpe smiley
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre for at jeg ikke taber det igen.
Fordi det er meget hårdt for kroppen at tabe det også blive gravid igen.

Jeg vil bare spørge om man godt kan bløde selvom man er gravid og der er nogen herinde på BG der har oplevet det samme..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  måske gravid??
  • #1   1. sep 2011 Ja det kan man godt.

    Men du bliver jo nød til at snakke med en læge om det. Hvis din nuvlrende ikke vil høre, så må du jo skifte.


  • #4   1. sep 2011 hvor mange aborter afhænger af bopælskommune, her i syddjurs, skal man miste over 5 gange for at blive sendt til udredning...
    Jeg har været gravid 3 gange, 1. gang med sa, 2. gang med MA og denne gang er jeg PT i uge 24..
    Jeg har blødt en del i alle tre graviditeter...


  • #5   1. sep 2011 Pernille C. 36+ 0

    Ja det kunne være en mulighed smiley
    Men de gange hvor jeg har været inde ved lægen har det været en mand..
    Her i sidste uge var jeg ved lægen, for at få taget en test for at se om jeg var gravid, men ventede ikke de 5 min de skulle gå. Så man kunne stadig se på testen at den var våd.. Vi er så træt af at han bare sagde koldt at den var negativ. Han ventede jo ikke på at testen var færdig. Jeg blev bare så sur på ham..


  • #6   1. sep 2011 Camilla - Monique's mor .

    Jeg vil bare gerne ha det undersøgt, hvorfor jeg hele tiden taber det, men håber bare at denne gang at jeg ikke taber det..

    Når så skal jeg ikke være bange for at jeg har tabt det.
    Fordi de andre gange, hvor jeg har været gravid der kom der klumper ud, men det gør der ikke denne gang. smiley

    Det må da være super dejligt ikke at bløde, jeg troede at når man blev gravid, så holde det med at bløde..


  • #7   1. sep 2011 Uanset hvad kan vi herinde jo desværre ikke fortælle dig hvad der er galt, så du er nød til at komme til udredning hos en læge. Det er jo bare at tage op på kommunen og bede om en ny læge. Det koster vist et par hundrede kroner. Også kan du jo sørge forat få en kvinde hvis du har det bedre med det.

Kommentér på:
måske gravid??

Annonce