{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.584 visninger | Oprettet:

Gravid måske??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en søn på 1 1/2 år.
Da vi den gang smed p-pillerne blev jeg gravid efter 8-9 lange måneder. Og jeg var overlykkelig da jeg endelig stod med den posetive test :o)
Nu har vi besluttet os for at arbejdet på projekt lillebror/lillesøster.
Jeg stoppede med p-piller d. 29 maj.
Fik så min mes d. 1 juni, som så stoppede d. 5 juni.
Det er nu 24 dage siden at min mens stoppede, og der er stadig ingen tegn på ny mens...
Og ja utålmodig og nysgerrig er jeg selvfølgelig også - i stor stil :o)
Vil der kunne være en chance for at jeg er blevet gravid allerede nu???
Og hvornår vil jeg kunne teste om den skulle være posetiv???

Hjælp mig piger :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid måske???
  • #1   29. jun 2012 En gennemsnits cyklus er på 28 dage, så jeg ville nok lige vente i mindst 4 dage nok nærmere en uge, for at se om den kom.

    Nogen få kan teste før forventet mens, men ved ikke hvor tidligt du testede sidst.

    Kan udemærket forstå din utålmodighed, men for at være sikker vil jeg råde dig til at vente lige de få dage mere smiley

    Håber for jer at den er der, men sæt nu ikke næsen for højt op når det er første cyklus efter endt p-piller smiley


  • #2   29. jun 2012 Ja du kan godt være gravid - det kommer jo an på hvor hurtigt kroppen finder på plads igen smiley

    Jeg blev gravid 14 dage efter jeg smed p pillerne- så det var allerede i første cyklus.

    Du burde kunne teste omkring den 1 så - men vent hellere et par dage ekstra smiley


  • #3   1. jul 2012 Tusind tak for alle jeres dejlige svar.

    Jeg har ferie den kommende ugen, så tror at jeg prøver at tage en graviditetstest onsdag - Så er der måske større chance for at den viser rigtig svar???

    ..... Synes virkelig at min lugtesans er blevet ekstrem - Og det er altså virkelig ikke bare noget jeg bilder mig ind... den er blevet virkelig sart (det var den ikke sidst jeg var gravid. Der kunne jeg bare ikke udstå lugten af løg på mine fingre - det kunne jeg lugte helt op til en ugen efter, hvis jeg havde fået rå løg på fingerne.)
    Meeeen mond ikke også at det kan være kroppen der reagerer lidt efter p-pille stop????


Kommentér på:
Gravid måske???

Annonce