{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Hvad nu ? {{forumTopicSubject}}

Jeg havde ÆL. omkring d. 20 januar efter at have aborteret en gravditet der sad udenfor livmoderen. Regnede ikke med at vi kunne blive gravid uden hjælp da vi til alle 3 graviditeter har fået hjælp for at det kunne lykkedes men nu er jeg meget i tvivl for min mens er meget forsinket hvilket den ikke plejer at være, dette kan jo være pga jeg har haft aborteret omkring nytåret men jeg har så sindsyg meget halsbrand hvilket jeg normalt lider af når jeg er gravid og har haft lidt udflåd de sidste 3-4 dage hvor der har været lidt brunligt i så forventede at det var mens der var lige på trappen.. ingen mens har meldt sig jeg har øget udflåd som nu er helt gennemsigtig også den dumme halsbrand....
Jeg bliver lidt nervøs for at jeg har en graviditet udenfor livmoderen da den sidste graviditet startede på samme måde og kunne først teste svagt positiv omkring uge 5, har testet midt på dagen igår og den var 110% negativ.
Jeg var på 28 dagen af min cuklys oppe ved fertilitetslægen som skyldede min venstre æggeleder igennem for at tjekke om den havde taget skade fra graviditeten og den så fin ud så ved da at der ikke gemmer sig en ny graviditet i den men har jo også højre side så er begyndt at blive lidt nervøs.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad nu ?
Kommentér på:
Hvad nu ?

Annonce