{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

hund og baby - {{forumTopicSubject}}

hej . jeg har en lille dv gårdhund . på 2 år skal føde til september . men er nevøs for hvad den vil sige . han har ikke noget i mod børn overhovdet . vores nabo passer børn og så snart de er ude stikker han af over til dem . men han vil vel på en eller anden måde komme i anden række når barnet kommer .
hvordan var jeres hund da der kom en lille til verden ?
opdragede i hunden på nogen måde op til det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund og baby -
  • #1   18. mar 2009 jeg følger lige med her for vi har også hund som er en smugle jaloux i forvejen

  • #2   18. mar 2009 Vi kunne ikke mærke forskel på vores to hunde. De var ligeglade, de passer måske lidt mere på.

  • #3   18. mar 2009 vores hund har ikk sagt noget t frederikke... de er som bedste venner... vores hund frida ska lige gi hende et gomorgen slik, og frederikke griner hel vild, men det er jo meget forskelligt fra hund t hund

  • #5   18. mar 2009 min ds gårdhund var skrækslagen for min datter de første 14 dage. så fandt hun lissom ro med det. efter de 2 uger havde hun accepteret babyen som en del af vores flok. hun leder efter hende når hun ikke lige ved hvor hun er, og de putter sammen på gulvet den dag i dag og er bedste venner. hunden kan godt finde på at nysse min datter, men så får den altså besked. det er noget griseri.

    fremede, som ikke er vant til at komme her i huset er efter hundens mening ikke velkommen til at løfte min datter op fra gulvet når jeg ikke er i rummet! og gør de det alligevel så henter hunden mig.

    min hund og min baby, de er venner! og jeg tror kun det bliver bedre her fra.


  • #6   18. mar 2009 ej hvor er det bare dejligt at læse. men det er self. forskelligt fra hund til hund . men troede bare der var en masse problemer med hunden nu når babyen kom til verden . men er glad for at høre at indtil vidre er der ikke nogle der har haft problemer smiley

  • #7   18. mar 2009 jeg må så hellere lige indskde at jeg ALDRIG har nægtet hunden at se hende. hun har et lille kig-hul i senge randen så hun kan se til min datter imens hun sover.
    hun går super fint ved siden af barnevognen når vi går ture og jeg gør meget ud af at hunden må være sammen med os når vi leger på gulvet.

    ingen hemmeligheder. lad hunden se. og den vil acceptere babyen som din hvalp.


  • #8   18. mar 2009 vi har også hund, men vi er nu ikke bange for der bliver noget overhovedet, han er en 3,5 årig golden retriever, han er møgforkælet alle steder fra, men vi tror på at hvis vi sørger for han er med i hvad det er der pludseligt sker, så sker der intet ved det...

    han har gennem længere tid godt kunne fornemme at noget er under opsejling tror jeg, og søger derfor vores (især min) opmærksomhed lidt mere end normalt, og det er også helt okay.

    planen er at han skal selvfølgeligt med ud på de utallige gåture med barnevognen, han kommer med de steder han altid har været med, han skal have lov til at se og snuse alt det han vil, og vi skal selvfølgeligt forsøge at give ham præcis den opmærksomhed vi plejer, hvilket vores gæster også får at vide..

    men indtil videre er det eneste forberedelse vi har gjort at han har fået lov at snuse til alle de ting vi er kommet hjem med til bettemanden, og vi regner med at når jeg ligger på sygehuset skal Kim tage hjem inden og lade ham snuse til noget stof fra baby, og med det samme vi kommer hjem skal han have lov at se hvad det er for en.

    desuden har vi hvis alt skulle gå galt alligevel, en backup plan med hvad vi gør hvis det slet ikke går.

    men vi er overbevist om at det hele nok skal gå godt med det.


  • #9   18. mar 2009 Jeg har en mops og en stafford terrie, i starten opdagede de ingen ting, men så blev de meget nysgerige, efter et par dage.. snuser til ham, og min mops elsker at ligge under hans skråstol og sove.. så vi har ingen problemer haft, selvom min mops var min lille kæledægge der var med over alt..

  • #10   19. mar 2009 Vi gjore det at imens jeg var inde på sygehuset med Nadja så fik kæresten en stofble med hjem til naja hver aften som Nadja havde lagt på så hun ligesom på den måde kunne vænne sig til der kom altså en ny duft ind og det er gået over alt forventning..
    Naja er selv begyndt at opsøge Nadja når hun sidder i sin skråstol og hygger. Hun er med i alt omkring den lille...


  • #11   19. mar 2009 vi har haft gravhund, og da min lille søster blev født, var hun alletideres, stille og rolig i nærheden af hen. og når de var ude foran en forretning passe hun utrolig godt på hen. Misundelig var der intet af (=

Kommentér på:
hund og baby -

Annonce