{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Hund og baby? {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe gået og tænkt på hvordan man bedst "viser" hunden det nye familie medlem bedst ?

Har hørt at når man kommer hjem fra hospitalet skal man sætte liften på gulvet så hunden kan få lov til og snuse til den lille.

Har osse hørt at man skal "give" hunden den første våde ble så hunden kan snuse til den.

Men hvad har I med hund gjort ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og baby?
  • #1   17. maj 2011 Da vi kom hjem fra hospitalet satte vi os på gulvet sammen med baby og hund og lod den snuse til ham.
    Far havde dagen forinden haft en stofble med hjem til vores hund som den fik og hyggede med.

    Det gik rigtig fint imellem baby og hund, og han elskede babyen og lå altid på gulvet ved siden af ham.

    Vi havde en pomeranian.


  • #2   17. maj 2011 min kæreste havde en body med hjem så hunden kunne ligge med den til vi kom hjem( den var hos mine forældre) som sofie har haft på.. og da min kæreste hentede hunden da vi var kommet hjem, lå sofie i kravlegården og hunden kom ned til hende og var mega glad.. det skal så siges vi har en chihuahua;O)

  • #3   17. maj 2011 Emil og Freya: har i den ikke mere? jeg har selv 3 pomeranians smiley

  • #4   17. maj 2011 Med begge vores børn er de blevet sat og så har hun fået lov til et snuse og der har aldrig vores noget smiley
    Og vi har en staffordshire bull terrier ...


  • #5   17. maj 2011 Okay. Dejligt at det er gået godt for jer. smiley

    Nu har vi så en noooget større hund end jeres.;)
    Hun er en shæffer bla. smiley


  • #6   17. maj 2011 Bli nu miin tur - nej den er her desværre ikke længere. ;-(

  • #8   17. maj 2011 kæresten havde en stof blee med hjem .. og så fik basse lov og snakke og snuse da vi kom hjem .. Vi har en dogo canario ( staves smiley )

  • #11   17. maj 2011 Nej overhovedet ikke. smiley

    Åhh, jeg glæder mig til han kommer ud, og kan komme med hjem.


  • #12   17. maj 2011 Vi har en blanding af en grand danois og en rottweiler, en hund på 85 kilo. Den første dag vi kom hjem ga vi ham os en nat dragt han havde haft på, men jeg turde ikke lade ham komme alt for tæt på uden mín kæreste havde fat i halsbåndet.. vores hund er nemlig stadig ekstrem hvalpet og lidt vild.. men han fik lov til at snuse lidt engang imellem... de første 3-4 dage kunne han ikke rigtig finde ud af hvad det var for noget, og blev helt vild hver gang den lille græd... men så begyndte han at vende sig til han var der smiley Nu er der slet ingen ting, det eneste han gør er bare at hver gang han kommer ind i stuen skal han lige rundt og snuse hvor lille manden er´, og når han så har fundet ham går han over og ligger sig smiley

  • #13   17. maj 2011 mine forældre havde vores hund, mens vi var på hospitalet. De fik den tynde nethue, som Sarah fik på som det første, med hjem til hunden. Den fik han lov at snuse og "beholde". Da vi (endelig) kom hjem, kom hunden hjem dagen efter, hvor han fik en stor velkomst af os og så fik han lov at snuse til Sarah.. Der har aldrig været problemer og de leger så godt sammen nu.. Han er så god ved Sarah - mere end jeg kan sige Sarah er ved ham og hans pels smiley

  • #14   17. maj 2011 vi havde en rottweiler - amstaff blandning - vi kom hjem, satte liften i sofaen og vi sad så i sofaen også . saki fik lov til at snuse , jamen gud så forsitig en glad hund , heh , og efterfølgende lå han altid ved barnevognen og græd magnus løb han mellem mig og liften.

    vi havde ikke noget med hjem til ham først


  • #15   17. maj 2011 Vi gjorde ligesom Maiken, og havde heller ikke noget med hjem han kunne snuse til.

    Og vores labrador tog det meget pænt - han passer på Mads hvis der kommer gæster. Men ellers er han egentlig ligeglad med ham. smiley


  • #16   17. maj 2011 Vores hund fik lov at snuse og slikke Magnus og var rigtig glad for ham li fra starten. Han passede på Magnus og knurrede, hvis mine forældre ville ta Magnus op uden at jeg var der.

    Vi har en Rottweiler.


Kommentér på:
Hund og baby?

Annonce