{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og Baby
  • #1   28. maj 2008 synes heller ikke det er for tidlig hvis i har tiden til hvalpen, for den tager jo meget tid i starten. synes også det er meget godt at hvalpen bliver lidt ældre inden jeres datter begynder og gå...

  • #2   28. maj 2008 vi har to store hunde( i omkring et års alderen) og de er i denne såkaldte "lømmel"alder og har glemt ALT om hva de har lært og hva de må. så det er som at ha to små valpe igen.

    vi har så også en søn på 3 snart 4 måneder og vil sige når kæresten ikke er hjemme er det det rene kaos. en baby der skal fodres, og derofr kan man ikke rendeefter hundene men kun side og sige *"nej!"... så vil da sige i kun skal anskaffe jer en hvis i synes i har overskud til det.

    jheg er glad for jeg ikke er alene kan jeg så sige. for det er virkelig til at få spat af, men det kan jo sagtens lade sig gøre. tror bare det er fordi vores hunde er skide uopdragende^^ hehe

    men på den lyse side så hvis hvalpen vokser op med babyen slipper i også for senere at skulle tænke på onm den blir jaloux på baby, og måske ender med at skulle af med hunden igen. så tror da det vil være nemmere på en måde at få den mens baby er lille, men stadig super hårdt (: men tilgængæld tror jeg det v il betale sig i sidste ende at få den nu..



  • #3   28. maj 2008 vi har en hund på 8 mdr. og en datter på 14 dage og det går bare super godt så det er altså forskelligt åbenbart. tror ikke det bliver er problem når hvalpen er vandt til det fra starten

  • #4   28. maj 2008 jeg syndes at børn har meget godt at haver dyr omkring sig og hvis det er har jeg lige fådet hundehvalpe i går

  • #5   28. maj 2008 At få en hvalp, kræver meget tid og kræfter.

    Jeg ville personligt ikke få en hvalp lige efter barn, Begge mine hunde er 2 år og indtil nu, har det krævet utrolig meget af mig som leder. Man skal ikke tro at når man køber en hvalp så får man pakke med kun de positive ting, det første år, vil der være våde op og nedture....
    Det kræver træning at nå til der hvor man gerne vil have sin hund. Sådan den kan blive en positiv del af jeres hverdag.
    Så hvis du har tid og overskud til en hvalp, som er fuld af energi døgnet rundt og som kræver dit lederskab... Så go ahead.

    Hvilken race havde du tænkt, da der er meget forskel på aktivitets niveau.

    / Lykke


  • #6   28. maj 2008 enig med lykke n
    en hvalp især det 1 år kræver utrolig meget ligesom at have en baby mere
    men kommer igen an på hvilken hund
    jeg har 2 hunde med et spædbarn og det er udmattende hvis man ikke skal skubben hundene behov til side


  • #7   29. maj 2008 Vi fik en hvalp, da cecilie var meget ny, en dejlig labrador, det har overhovedet ikke været noget problem, men den race er jo også en af de skønneste, også til familie.

    Så hvis du har tiden og overskuddet, er der da ikke noget galt i det, og derudover er det sommer, så man er ude det meste af tiden alligevel, hvor den så lærer at tisse og det hele, i forhold til om vinteren hvor de er meget inde.


Kommentér på:
Hund og Baby

Annonce