{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

amning går i vasken:/ {{forumTopicSubject}}

Jeg har fuldammet Stella i 4 mdr nu det har dog ikke værst problemfrit har Ca hver 14 dag oplevet et voldsomt dyk i min mælkeproduktion i som har Været alt fra 3 til 10 dage hvor jeg har måtte trække mig fra omverdenen drukket hvidt øllet og amme the mm nu er Stella begyndt at vågne om natten og viser tegn på sult og afviser også mit bryst fra tid til anden


Er kort og godt kort surt i det føler ikke længere er hyggeligt omhu har Ida fået 3 flasker som fungere fint

Men gud jeg har blandet følelser om at stoppe amningen føler sig jeg ikke har gjort det godt nok:((( andre der kender til denne følelse og hvordan kom i over det???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  amning går i vasken:/
  • #1   9. aug 2014 Og fuck da lige auto correct håber i kan tyde hvad jeg mener:)

  • #2   9. aug 2014 Her kender jeg det alt for godt...

    Jeg endte med at miste 2,5 liter blod og gik i sort efter fødslen. så måtte på op-bordet. Jeg går ud fra min krop blev chokket over det der skete, for min amning ville ikke komme ordentligt i gang. så jeg måtte supplere med mme fra min søn var 3 uger gammel, da han ikke tog nok på. jeg ammede til han var næsten 3 mdr. han sagde selv stop og skreg helt vildt, når jeg hev brystet frem.
    Jeg følte mig som verdens værste mor, der ikke kunne give sit barn det han havde brug for. jeg var rigtig ked af det.
    Men jeg vendte det om til at jeg har kunnet give ham indtil nu og har kunnet amme, i forhold til nogen som måske slet ikke kan. Jeg havde givet ham det vigtigste, både nærværet og det hele. jeg gjorde det at jeg lavede et hyggehjørne hvor jeg satte mig ind med min søn på min mave uden trøje og holdte ham tæt ind til mig mens jeg gav ham flaske, for stadig at det skulle være hyggeligt og trygt i mine arme. og senere hen da jeg kunne give lidt slip, var det en lille befrielse, at manden kunne tage over fx om natten, så jeg kunne sove. men samme tid se, at min mand og søn oss kunne være tæt på hinanden på den måde, det var et skønt syn. så jeg vendte det til noget positivt men beholdte hyggen og nærværet og fik det rigtig godt med mig selv igen.


  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #3   9. aug 2014 Dit barn skal før din stolthed..

    Hvis dit barn ikke trives 100% ved at du ammer, så skal hun selvfølgelig have flaske.

    Amning er ikke den vigtigste ting i verden, det er dit barn ve og vel smiley


  • #4   9. aug 2014 Kæmpe kram din vej.
    Kender det så godt.

    Kram


  • #5   10. aug 2014 At slf er hendes ve og vel det vigtigste, det har også kun været mig det har gået ud over intil nu:) men forsøger både med bryst og flaske nu, men kan godt fornemme at det gider jeg ærligtalt ikke i længden:)

    ssp mange tak;)
    janni vil forsøge at give mig selv credit for de 4 mdr jeg har fuldammet men arghhh for h... det er sku sværer end hvad jeg lige havde regnet med:)


  • #6   10. aug 2014 Ja det er svært. jeg var oss ked i noget tid. og sad oss og græd lidt for mig selv, de første par dage, hvor jeg gav ham flaske i stedet for bryst. det gjorde lidt ondt indeni, men igen han fik sin "mad" og vi fik meget mere hyggetid til hinanden, da han var glad og faldt i søvn i mine arme bag efter. Og i dag kan jeg kun se tilbage på det som det bedste jeg kunne gøre, for at få mest muligt hygge og nærvær ud af det.
    I dag er han lige blevet 2 år her i juli måned. og venter nr. 2 til januar. og selvfølgelig tænker jeg at det går bedre denne gang, men gør det ikke, så vil jeg hellere hygge end at blive ved med at prøve og blive ved med at være ked og have det skidt med sig selv.

    Hvis barnet selv siger fra, som det lyder til, så lad være med at bruge tid på at presse brystet i hende. Jeg prøvede i nogle dage, men jeg kunne ikke selv klare det psykisk og i sidste ende går det ud over hende, at du er ked hele tiden.


  • #7   10. aug 2014 Jeg måtte suplere med flaske da min søn var ca 3 uger, jeg kunne simpelthen ikke mætte ham.. smiley heldigvis kom min produktion op igen, men vi er igen begyndt at suplere med flaske, da han ikke tager nok på.. smiley men du har ammet fuldt så længe du kunne, og det er sq flot! smiley husk på at en god mor ikke sidder i brysterne! smiley

Kommentér på:
amning går i vasken:/

Annonce