{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

Suzanne H
Suzanne H
Tilmeldt:
19. jun 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25

gode råd søges.. {{forumTopicSubject}}

Håber der sidder nogen der ude med nogle gode råd..
Jeg har en lille datter på 6 uger og hun skriger/græder meget, vi føler det er ligemeget hva vi gør for hende, så er hun ked..
Det ka godt være en anelse frustrerende når det er mange timer det står på..
Mon det "bare" er de første 2-3 mdr det er sårn??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode råd søges..
  • #1   9. mar 2014 zone terapi zone terapi og atter zoneterapi:) kan klart anbefales:)

  • #2   9. mar 2014 Kan være hun har ondt i maven, prøv at cykle med hendes ben og massagere maven med uret

  • Suzanne H
    Suzanne H Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #4   9. mar 2014 vi har prøvet zoneterapi men det var der desværre ik så meget forandring ved, nu prøver vi så fysioterapi.. nusser under fødder, cykler med ben, prøvet sukkervand, nusset mave osv osv sys vi prøver alt.
    jeg selv har lagt kosten lidt om også.. så jeg ved snart ik hva der er at prøve.. smiley


  • #6   9. mar 2014 Har i snakket med lægen

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #7   9. mar 2014 Kiropraktor!

  • #8   10. mar 2014 6 uger =Lægen eller sundhedsplejersken.
    Og ikke ufaglærte råd. smiley som ikke engang har set/oplevede din datter.

    min dreng var meget mor syg. Og lå han ikke hos mig skreg han.
    Han var 3 mrd før jeg forsøgte noget.. vi tog til kiropraktor med sundhedsplejerskens råd. Og ganske rigtig han var låst i nakken og skæv i ryggen.
    Han bevægelighed er blevet bedere og han er bedere til at ligge selv når han er vågen.. men han sover stadig hos mig- lige nu ligger vi mave mod mave og han snork bobler smiley og han er knap 6 mrd.

    Hvad forventer du fys skal kunne gøre for jer ?

    Husk ikke at prøve flere ting oven i hinanden, så kan du ikke se hvad der virkelig hjælper.


  • Suzanne H
    Suzanne H Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #9   10. mar 2014 Vi skal til læge på onsdag (5 ugers undersøgelse), men har snakket med læge og sp da hun var 3 uger ca, og der fik jeg bare afvide at det var meget normalt de skreg sårn!
    Jeg havde bækkenløsning under graviditeten og der hjalp fys mig rigtig meget, så derfor prøver vi det nu da hun os skulle være rigtig god til børn, men har kun været afsted 1 gang med hende, og der sker nok ik mirakler med det samme..
    Men ja det ka jo sagtens være tarmene der heller ik er helt med endnu, men det kommer de vel på et tidspunkt.. smiley


  • Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #10   10. mar 2014 Jeg vil anbefale kiropraktor.
    Min ældste søn fik også de skrige ture og efter at have prøvet zoneterapi tog jeg kontakt til en kiropraktor som fortalte han havde låsninger i nakke og skulderen- og allerede efter første behandling var der tydelig bedring. 3 behandlinger i alt og skrigeriet stoppede smiley


Kommentér på:
gode råd søges..

Annonce