{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.689 visninger | Oprettet:

Gode råd søges :-) {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg her gået 2 dage over Terminen uden skyggen af en rigtig ve smiley
Har kun plukveer og temmelig mange af dem nogle bider rigtig hårdt og kan være der mange mange timer men de går væk igen og bliver aldrig til rigtige veer, babyen føles som om hun har hovedet lige over på livmodermunden for kan mærke når hun bevæger hoved, og jeg får mange jag og stød igennem den del konstant :-S jeg har mange mens agtige smerter hverdag men de rigtige veer gider ikke starte smiley nogle der har gode ideer til hvordan man kan sætte fut i veerne smiley Jeg har prøvet med Hindbærblade the og ananas som jeg har hørt skulle gøre noget, jeg får kun mens smerter af det som går væk igen, jeg går lange ture med hunden men intet hjælper babyen vil ikke ud smiley alle gode råd tages imod med kys hånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd søges :-)
  • #1   12. okt 2014 Det bedste råd er
    Tålmodighed
    Nyd hinanden og Nyd de sidste få dage alene.

    Når baby er ude er der virkelig ikke meget tid til hinanden mere ;-/

    Hilsen en mor til tre børn


  • #2   12. okt 2014 Jeg prøvede alverdens ting med min datter og gik 11 dage over tid som alligevel endte ud i igangsættelse og Akj ;p
    En ting er sikkert om en uges tid har du baby i armene for de skal sidde dig igang ved 10 dage over smiley
    Held og lykke, sender dig en masse vee støv smiley


  • #3   12. okt 2014 Vi håber at der snart sker noget smiley vi er vild spændt på at se den lille nye prinsesse smiley
    Jeg ved desværre ikke hvad reglerne er for at gå over tid her.
    Vi bor i USA og det er første gang jeg skal føde et barn uden for Danmark's trygge rammer smiley men hvis jeg går alt for langtid over tiden må jeg tale med sygehuset om det smiley
    Men det bliver rigtig spændende at se hvornår der sker noget smiley
    Pluk veer er der mange af hverdag smiley
    Mange tak for jeres svar smiley


  • #4   12. okt 2014 Uh, det bliver da også vildt spændende og anderledes. smiley
    Ve støv din vej. Kan udmærket huske ventetiden.


  • #5   12. okt 2014 Ja vente tiden er ikke til at holde ud! smiley
    Super spændende.. Ja du må lige forhøre dig af smiley men mon ikke du kender nogle mødre i USA der er gået over tid og kender deres "regler" ? smiley
    Pøj pøj håber bette pigen melder sin ankomst meget snart smiley


Kommentér på:
Gode råd søges :-)

Annonce