{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.039 visninger | Oprettet:

Så er det vidst min tur til update. {{forumTopicSubject}}

Hej alle i skønne damer ( og få mænd smiley
Som nogen læste mit indlæg for lidt tid siden omkring en scanning og udregning af termin der ikke passede sammen, kom lægerne frem til at det var fordi der var noget galt med fosteret, så jeg blev henvist til en udskrabning.

Jeg tog det egentlig okay, for er der noget galt skal man heller ikke sætte det til verden.
Jeg ankom til Svendborg sygehus hvor jeg meget hurtigt kom ned og fik min narkose, og vågnede hurtigt og skulle hjem igen en fredag ( J-dag )
Jeg har det helt fantastisk fredag, og vælger sammen med min søster vi lige kan runde en ven og få en julebryg, for herre gud jeg kunne klare hele verden smiley

Lørdag vågner jeg med utrolig mange smerter i min højre hofte, ringer derfor til vagtlægen, da jeg skifter mellem 40 i feber og ned på 36 hele dagen.
vagtlægen bedre mig om at tage noget smertestillende for det er bare det man kalder et " Leje skade " fordi de måske kunne have taget for hårdt fat i mit ben under narkosen, det sker åbenbart smiley
Jeg kan hverken stå gå, kaster alt op og får det kun mere dårligt !

Søndag aften er det nok! Jeg ringer i igen og rokker mig ikke nu skal de sq se mig, det kan ikke passe..
Kommer ind lægen kigger på mig sender mig over og få taget et infektions tal - det lå på 82 ( må ligge under 10 )
Bliver haste indlagt, men med to små børn hjemme trodser jeg dem på sygehuset og får en åben indlæggelse, skal komme igen mandag kl 13.
De tager lige et infektions tal inden jeg går hjem 22:30 - på de få timer er mit tal steget til 95 smiley tro mig jeg havde det fantastisk eller ikke!
Bliver derfor haste indlagt mandag formiddag, hvor de giver drop med væske, morfin direkte ind i åren, og antibiotika.
Jeg bliver igen haste opereret, hvor overlægen kommer og snakker med mig efter nogen timers søvn, han havde aldrig set så meget betændelse i hele sit liv! trods endnu en udskrabning og antibiotika, stiger mit tal endnu mere smiley

Tirsdag er der stadig så mange smerter jeg hverken får spist, sovet, kan gå stå eller lign.
Mine skønne børn kommer på besøg, og nu kan jeg faktisk klare hele verden ( det tror jeg i hvert fald )

Onsdag aften bliver jeg udskrevet, eller må tage hjem med en åben indlæggelse - heldigvis er jeg ude af antibiotika nu, og har det nogenlunde smiley

Men hold nu kæft det var en på opleveren.. aldrig om jeg sætter mine ben på Svendborg igen!
- Jeg havde lige brug for endelig at kunne " tale " om det - det går mig nu stadig en del på, men lettelse at kunne skrive det hele ned nu, så man kan komme videre ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det vidst min tur til update.
Kommentér på:
Så er det vidst min tur til update.

Annonce