{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Det der Søvn....? {{forumTopicSubject}}

Felix' sovevaner er pt. Gået i hårdknude... I starten gav jeg tænderne skylden,men nu ved jeg ikke hvad jeg skal stille op.

Han bliver lagt i seng imellem 18.30-19.00 - alt efter hvoR træt han er eller hvordan dagen har været, vi har en dejlig putte rutine, som ikke vare for længe, men som har gjort han lige lå og snakkede lidt med sig selv og faldt så i søvn inden for, max, 15 min. Og så sov han til 06 - 0645

Nu vil han ikke sove, når han bliver lagt i seng, kast sine sutter og skriger og der kan gå 1 time til halvanden før han falder i søvn og ikke nok med det, så vågner han kl.05...

Han er 21 måneder og jeg er lost...

Det hjælper ikke at ligge ham senere eller før, dette er prøvet...

Nogen der har et råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det der Søvn....?
  • #1   2. jun 2013 Det er en periode, og det går over igen. smiley Hold fast i rutinerne, uanset hvornår han sover. Find en metode og hold fast i den. Tålmodighed er kodeordet.

  • #2   2. jun 2013 Arh, tålmodighed....og hvor kan det købes siger du?! smiley

  • #3   2. jun 2013 enig med pernille

  • #4   2. jun 2013 Haha, ja, gid det kunne puttes på dåse, så ville jeg være en rig kvinde. smiley


  • #7   2. jun 2013 Emma har det op til hun blir syg så vis hun begynder ikk vil sove osv så går der kun 1-2 dage så hun syg he he,

    Men jeg putter hendes hver gang som jeg plejer og sidder så inde i vores seng så jeg ikk skal rande op og ned af trapperne til hun sover,

    Så tilbyder jeg bare vand og står med hende to min på armen og ligger hende ned igen uden og sige noget eller tænde lys anden i gangen, vi har mørklækning ovenpå, også putter jeg igen og igen og igen om og om og om til hun falder i søvn,

    Det et par hårde dage men laver intet om på pustningen de dage hun ikk vil sove,

    Vis min mand går derop han siger altid god nat nu skal du sove osv og inden han får lukket døren så græder hun igen så undgår tale og lyset hjælper her,

    Men det går over tror Emma putte spring tog omkring 3 uger, men hun dog længe om morgen hun vågnede ikk tidlig, men klokken kunne godt nå det 21 tiden inden hun faldt i søvn trods hun blev putte 19:30-45


  • #8   4. jun 2013 Mor til Ann...jamen, han sover ca. 9,5 timer til nat og ca2-3 timer til middag, hvilket er lang tid, førndagplejen var det max 1,5 time...men han har aldrig sovet ret meget...men i aften har det været bedre, så er spændt på om vi skal op kl. 5 i morgen... Men nu er den sidste tand også på vej igennem( af de 4 der var på vej)...såh, håber det er det...men har også tænkt om det er sommetider d spiller ind..

Kommentér på:
Det der Søvn....?

Annonce