{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Søvn {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er ny herinde men håber lidt på at kunne høre jeres erfaringer osv.

Jeg har en "lille" dreng på 5 mdr nu, jeg vil meget gerne høre hvor meget jeres barn sover om dagen??

Han sov utrolig godt indtil han blev vaccineret som 3 mdrs. Så gik det bare helt galt. Han ville ikke puttes i barnevognen og skreg hovedet af os. Nu er det 2 mdr siden og han er stadig ikke blevet sit gamle jeg. Vi er heldige hvis vi kan få ham til at sove 5 timer i løbet af dagen. Men som regel blir det kun til 4 timer. Han er frisk og godt tilpas.

Jeg forstår bare ikke at han ikke skal sove bedre end han gør. Eller er det bare mig der synes det er unormal`??

Glæder mig til at høre fra jer smiley

Mvh den frustrerede mor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvn
  • #1   8. feb 2012 Da vores datter var 5 mdr. var søvn om dagen ikke noget hun kendte til. Hun sov stortset aldrig om dagen, max 3-4 timer. Vi var ved at gå ud af vores gode skind, for lige meget hvad vi prøvede så virkede det ikke.

    Hun har aldrig "lært" at sove rigtigt om dagen, og har fungeret fint med det. Tilgengæld lærte hun hurtigt at sove igennem om natten, og sov gerne en 12 timer i løbet af natten.

    Ved godt de siger det er usundt for børn, men nogle børn har bare ikke behov for at sove så meget. Og det er lidt svært at gøre noget ved.


  • #4   8. feb 2012 LP - Nu sov min datter ikke de timer i træk. Hun sov også omkring 45 min af gangen.

  • #5   8. feb 2012 melissa er lidt over 5 mdr, hun sover fint synes jeg:

    står op kl 6.00
    sover igen kl 8.30-10.30
    sover 12.30- 15.00
    sover 17.30-18.30
    i seng for natten 20.00
    altså sover hun ca. 5,5 time om dagen, sidste lur tager hun så ikke altid, så mellem 4,5 og 5,5 time, jeg er godt tilfreds ;o) nogle dage ser lidt anderledes ud da hun ikke har helt faste sove tider, men timerne er ca de samme bare på andre tidspunkter ;o)
    der var ikke rigtigt noget der har ændret sig siden hun var ca 2 mdr..


  • #9   9. feb 2012 Lykke - Sådan forstår jeg det også.

    22 og mor til 2 - Er det i orden at han sover så meget? Det virker da helt sindssygt at han ikke er mere vågen.


  • #10   9. feb 2012 Hold da op, han må da siges at være et nemt barn.. Så er du jo næsten låst fast derhjemme hver dag, når nu han sover så meget. Eller sover han bare videre hvis du skal noget?

  • #11   9. feb 2012 Okay. Hold da op, det er da vildt. smiley

  • #12   12. feb 2012 Her sover Alexander

    Nat 19-8
    Formiddag 10-14/15 ca
    Eftermiddag ca 16-17.30.

    Han bliver 5 mdr d 15.


Kommentér på:
Søvn

Annonce