{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

det der med søvn {{forumTopicSubject}}

jag har en søn som jeg simpelthen ikke kan få til og sove før kl 11 halv 12 om aftenenog de dage jeg endelig får ham i seng før vågner han med et skrig og kan ikke få ham til og falde i sovn igen før der er gået et par timer ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre har prævet alt mht og flytte på hans sovetider om dagen samt hvornår vi står op om morgenen og lige fedt hjælper det er der nogen af jeg der har oplevet det det er først begyndt de sidste to uger indtil da har han sovet fra kl 10 til næste morgern uden og vågne??
han er næsten 8 mrd..¨
hjæælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det der med søvn
  • #1   25. jan 2012 swauden er det blevet værre de sidste par nætter nu vågner han også kl 1 hvis han er i seng kl 11 el 12

  • #2   25. jan 2012 det der gør min også han vågner mellem 7-9 om morgen og tager en lur på ca 1 time og så er han vågen til 16-17 stk sover en time og sover ikke før 12 og her virker faste sovertider ikke smiley
    ved ikke hvor gammel din søn er? men tænder måske? bange?


  • #3   25. jan 2012 Er der sket noget nyt i hans hverdag? Er han ved at få tænder? Har du fået tjekket hans ører?

  • #4   25. jan 2012 Ørelæge, er mit bud. Jeg vil tro han har væske i mellemøret og det gør hammer nas, og det giver netop den uro om natten.

    Evt indtil du får en tid at hæve hovedet lidt sådan at væsken ikke lukker hele trommehinden og giver smerten, evt når han vågner om natten give lidt at drikke da de muskel bevægelser når man drikker kan få trykket til at lette lidt.


  • #5   25. jan 2012 De kommer i en periode hvor de ikke kan lide at mor "går", og den kommer når de er ca.8 måneder. Leon har også lige været igennem den (han blev 9 måneder for et par dage siden)

    Jeg ringede til sp da jeg godt kunne bruge 3 timer på at få ham til at sove og hun sagde det er helt normalt i denne alder smiley

    Men jeg blev ved med at putte ham på samme tid hver dag (kl.19) og nu sover han fra 19 til 8 hver dag. Har dog givet ham den dårlige vane at han skal falde i søvn med en flaske i sengen smiley Men når han får den sover han med det samme.





  • #6   25. jan 2012 jah altså pt har vi ikke noget fast sted og bo så vi bor på skift mellem mine og min kærestes forældre men det har vi gjordt i 3 mrd nu så vil ikke mene det var det når det først er nu han er begyndt på det


    mht ørerne havde jeg godt tænkt over, kan i der har samme prøblem med jeres børn og hvor det var øerne kan i ikke lige smide en besked med hvordan de reagerede

    det har være nogle lange nætter de sidste
    mandag til tirsdag var jeg vågen fra 2-7 og i nat var jeg vågen fra 3-6 og er vandt til han bare sover igennem hver nat


  • #7   25. jan 2012 Begge mine børne reagerede som du skriver ovenstående. Så var det mig så ville jeg tage fat i ørelægen ret hurtigt.

  • #8   26. jan 2012 Sådan en periode har Silje også lige haft ( hun er 8 mdr ) Men jeg blev ved med og putte hende samme tid og samme rutine, nu ser det ud til det er vendt håber jeg:)

Kommentér på:
det der med søvn

Annonce