{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.893 visninger | Oprettet:

At vælge svigerfamilien fra {{forumTopicSubject}}

Så sidder jeg her, og er både trist og ret fustreret over vores familiesituation.
Næste måned har jeg dannet par med mine børns far i 5 år, og det er længe for én med min forholdsvis unge alder.

Jeg syntes de første par år, at jeg havde en dejlig svigerfamilie med masser af hygge og nærvær, men det var lige indtil jeg fik sagt noget til min svigermor. Siden da, har det været et helvede, flere gange har vi haft lange perioder hvor der ingen kontakt har været.

Allermest synes jeg det er synd for vores børn ( 3 år og 1½ år) den ældste holder meget af sin faster og hendes familie og hun elsker sin farmor, som jeg har det svært med.

Min svigermor ejer et bordel (ja helt rigtigt) og første gang kæresten og jeg havde samlivsproblemer, skete der det, at mit telefonnummer pludselig stod på de bagerste sider i Ekstrabladet, og at flere mænd så ringede mens jeg var på arbejde.... svigermor benægter selvfølgelig ethvert kendskab, men hvem skulle ellers finde på den slags ting?

Nu er det så sådan at vi igennem et stykke tid har haft det godt med min mands søster, og da vi skal flytte næste måned, er det derfor nærliggende at ringe og bede om hjælp.
Hun spørger så til hvor vi skal flytte hen, og det er ca. 10 km længere væk fra dem. Hendes bemærkning hertil er så, at vi er tossede.
Min svigerinde jeg taler med, har en veninde i baggrunden, som udbryder "med det jeg har hørt om din svigerinde (mig), så er det da kun godt at de flytter længere væk"......
Min svigerinde kalder så sin veninde i baggrnden for en dum ko, hvortil jeg svarer "krage søger mage".
Og nu er vi så tilbage ved 0 punktet.

Hvor ville jeg ønske jeg kunne vælge svigerfamilien helt fra, men synes det er synd for mine børn, da de er glade for dem...
Lorte situation, og ingen af mine veninder er hjemme lige nu, så jeg kan brokke mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At vælge svigerfamilien fra
  • #1   8. jun 2009 Uha... det lyder rigtig svært... hvad siger din kæreste til alt det rod?

  • #2   8. jun 2009 Ej hvor træls.. smiley
    Sikke da en dum familie, og kan godt følge dig i at det er synd for børnene..
    Men når du siger der er lange perioder hvor der ingen kontakt er, hvad så med børnene?! .. Gør din mans familie ikk noget for at snakke med børnene i den periode?!! ..
    - Og hvad hvis DU bare vælger dem fra?! Altså sådan at hvis der er noget så tager din mand derud med børnene eller noget?!!


  • #3   8. jun 2009 Min mand har det også svært med situationen, men han nægter at tage stilling til deres opførsel. han har dog selv valgt sin far fra, da han blev væk fra vores søns dåb.
    Jeg er okay med at John selv tager ned til sin familie på kaffebesøg med børnene, men synes også han er tarvelig når han vælger at tage vores børn derned juleaften hvor jeg IKKE var velkommen, da jeg så sad alene smiley
    I de perioder hvor vi ingen kontakt har haft, er der dog kommet fødselsdagskort til børnene, så på den måde er de meget søde.

    En stor del af problemet er, at min mands niece på 8 år ved alt muligt om sex da der tales om bordel branchen til familie tam tam, og det vil jeg ikke at min datter skal høre når hun bliver ældre. Jeg er så åbenbart sippet....
    Min mand mener godt at han kan værne hende imod det til den tid, jeg synes bare de har nogle forkerte værdi grundlag


  • #5   8. jun 2009 Bonnie : Okay, det var heller ikk fair af din mand at tage afsted fra dig juleaften så du kunne sidde helt alene.. Hvor bor din familie henne?!! ..
    - Hmm jeg synes overhovedet ikk du er sippet, jeg vill ha det PRÆCIS som du har..
    - Men ved heller ikk hvad jeg ville gøre i sin situation, den er utrolig svær synes jeg.. Specielt når hans familie opfører sig som de gør.. smiley


  • #6   8. jun 2009 Og så specielt når han ikke kan mande sig mere op og støtte dig, ved godt det er hans familie og han har levet i det åbne forum altid.

    Tror måske det er en god ide lige at hive fat i ham og få ham til at forstå dine bekymringer omkring det.
    Og er da slet ikke fair at lade dig i stikken juleaften...


  • #7   8. jun 2009 Har svigerfamilien ikke også valgt dig fra hvis ikke du var velkommen juleaften?
    Syns jeg godt nok er at gå over stregen.. Ville være grædefærdig hvis jeg skulle være alene juleaften når man ved alle andre hygger med sin familie..

    Mine forældre valgte min mormor fra og senere hen også min mors kusine da de bare ikke kunne sammen. Jeg har aldrig i hele mit liv fået hverken fødselsdagskort eller julekort af min mormor. Mine forældre valgte at vi ikke skulle se hende da hun var så egoistisk og bare ganske forfærdelig. Så måtte jeg selv tage kontakt når jeg blev ældre og selv ville.


  • #8   8. jun 2009 Mine forældre har osse valgt min mormor og moster fra og her i december 2008 valgte de osse min morfar fra.. Og mine mindre søskende må ikke se dem..
    Min mormor og moster blev valgt fra til min mormors fødselsdag for 6 år siden, da de ikke kunne forstå jeg droppede ud af 10 klasse, men jeg havde mange problemer dengang, de forkerte venner osv, og så kom jeg på produktionsskole, og min mormor og moster prøvede at TVINGE mig på Handelsskole, og de svinede mine forældre til på det GROVESTE.. Har siden ikk haft kontakt med min moster, men er stadig kommet hos min mormor, men det sluttede da jeg blev gravid med Oliver, fordi hun skal blande sig i ALT, og det er ikke positivt, hun kom ikk engang og så ham da han blev født, hun forventede jeg kom ned og viste ham frem.. Idag er Oliver 7 mdr og hun har stadig ikke set ham.. smiley
    I decebmer valgte min mormor og morfar så at indgive en bemkymring til kommunen ang mine søskende, fordi de mente de led af omsorgssvigt, fordi min mor havde haft et skænderi med min ældste søster på 18.. Og de ting de sagde til kommunen det var bare SÅÅÅ langt ude man tror det er LØGN!!! .. Og derefter valgte jeg min mormor og morfar HELT fra!! Det var ikke let, men gjorte det for at støtte mine forældre, og fordi jeg blev bange pga de småting de sagde om mine forældre, så må guderne da kun vide om de kunne finde på at gøre det samme mod mig og manden, og lille Oliver mangler bestemt INTET, hverken materielle ting eller opmærksomhed eller kærlighed..


  • #9   8. jun 2009 Min Far holder kun kontakt med sin ældste bror for min farmors skyld..
    Han har sagt at når hun en gang går bort, så vil han droppe kontakten fuldstændigt...
    Jeg har sagt til ham at jeg vil støtte ham 100%, men det er udelukkende fordi han har været med til min bror kom længere og længere ud i sit misbrug, han valgte at sidde og ryge hash sammen med ham, og faktisk sponsere det lidt, dermed har han INTET at skulle gøre med min søn...


  • #10   8. jun 2009 Sonne : Nok bare mig der er lidt dum, men hvem har sagt det med når din farmor går bort, og hvem støtter du 100% op om?!! smiley

  • #11   8. jun 2009 Oliver mor,
    Sonnes far dropper kontakten med sin bror. når deres mor går bort.

    Sådan forstod jeg det


  • #12   8. jun 2009 Hvor er jeres sviger familier dog fucked up ja undskyld mit sprog men det mener jeg sgu godt nok :S Troede min var galt på den men slet ikke som jeres :S HAr ingen gode råd eller noget fornuftigt at sige desværre

  • #13   8. jun 2009 Jo - lige præcis korrekt... når min farmor engang går bort, så vælger min far min farbror fra, og det samme gør jeg, for at støtte op omkring min far, men ikk mindst også fordi han har været med til at påføre min familie svie og smerte ved at ryge hash med min bror...

  • #14   8. jun 2009 Dine børn er måske glade for dem nu, men i længden vil de da være bedre tjent uden kontakt til den slags mennesker.

  • #15   29. jun 2009 Mine forældre valgte min mors side af familien fra da jeg var ganske lille, til stor ærgelse for mig den dag i dag, da kontakten med mine kusiner og fætre er gone, og jeg min fars familie er død.

    Personligt har jeg selv valgt mine søskende fra pga private omstændigheder MEN jeg har dog ladet min børn vælge om de ønsker at se mine søskende, da jeg selv kan huske hvor svært det i grunden er at være den eneste der ikke har nogle fætre og kusiner.

    FX hvis jeg blev uvenner med min mor, så ville jeg aldrig straffe mine børn ved at sige de ikke måtte se hende igen.
    skralde c",)


Kommentér på:
At vælge svigerfamilien fra

Annonce