{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

resultat på faderskabssag {{forumTopicSubject}}

hej piger
jeg er jo ikke sammen med mine børns far mere.
Min eks har sagt fra starten at han troede ikke på vores søn var hans! (vi gik fra hinanden da jeg blev gravid med vores søn)
Har hele tiden sagt at det var ham, for har ikke været i seng med andre!!
Idag kom resultatet så med posten og han er jo selvfølelig far:-)
Ville bare dele min glæde med jer, at jeg endelig har det på sort og hvidt:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  resultat på faderskabssag
  • #1   10. nov 2010 ej det må virkelig være skønt, så kan han se at han har gjort sig selv til grin.

  • #2   10. nov 2010 ja håber jeg også! Han ser kun vores søn hver anden weekend når jeg henter vores fælles datter ud ved ham ( vi har to børn sammen Amalie på 2 år og Silas på 4,5 mdr)
    Så han er en fremmed mand for silas desværre:-( Hans mor og far har aldrig vist deres barnebarn interesse og har aldrig set ham:-(


  • #4   10. nov 2010 Hvor skønt for dig at få det på papir så han kan se. Men hvorfor troede han ikke at Silas var hans? det forstår jeg ikke, for det kan da kun blive pinligt for ham at sige sådan..

    Håber for dig at han tager ansvar og opfører sig som en far i forhold til vosse andre.. ;D


  • #5   10. nov 2010 jeg aner ikke hvorfor han ikke troede at silas var hans! Tror bare han ville lave lidt oprør fordi vi gik fra hinanden! Ellers ved jeg det ikke, for vi havde hus sammen og Amalie som var 1 år på det tidspunkt. Vi var en familie.
    Men må indrømme at jeg er super glad for jeg ikke er sammen med ham mere:-)
    Ja håber også han tager ansvar over for hans søn nu:-)


  • #6   10. nov 2010 Tillykke eller hvad man siger... Træls med de mænd, min venindes eks begyndte også med at han ikke troede at den mindste var hans... Og bla bla bla... Men begge de to unger er sku som snydt ud af næsen på deres far, og nu er de HELDIGVIS blevet gode venner igen og ses uden problemer... Men det tog da også over 6 mdr.

    Men held og lykke med det hele...

    Min mand kan heldigvis ikke lyve sig fra sin datter, hvis han ville prøve, det første min svigermor sagde da de så hende på syghuset var Nej hvor hun ligner sin far... smiley og siden har alle sagt at hun ligner sin far både af udseende og af sind... Selv om hun har lyst hår som mig!!!

    Og så ligner hun sine kusiner på farens side så man næsten ikke kan kende forskel på billederne!


  • #7   10. nov 2010 begge mine børn ligner også deres far!!

Kommentér på:
resultat på faderskabssag

Annonce