{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Er det mig? {{forumTopicSubject}}

Hej i dejlige damer smiley
Sagen er den at mig og min datters far gik fra hinanden for snart 1år siden, han har set Naja da vi holdte barnedåb D. 24/1-12 da vi prøvede at løse det, dagen efter går han fra os med meldingen om at han ikke var klar til at være far.
Han søger så amtet om samvær, og selvf skal ha han det ( ingen problem ) han fik tidspunkter han sq møde op hjemme ved mig, første gang kom han i en halv time, vi er nu henne i Marts, så Naja kender jo ikke manden. Siden Marts har han ikke set hende, skriver aldrig og spørg eller andet ( det er hans valg )
Nå men nu kigger jeg fra min nye kærestes facebook, og se meget af hans familie har lagt billeder ud af MIN datter, ved godt det er hendes familie, men INGEN af dem har set hende i snart 1år..
Er jeg sippet og synes det er helt ud over min grænse de ligger billeder ud af hende OFFENTLIGT ? synes egentlig ikke det er ok de gør det?
Kim ( far ) har også lagt billeder ud med tekster om at hun altid vil være fars prinsesse han savner og elsker hende ?
Men det er jo ham der har valgt det?
Har bedt flere gange om han sq gå i amtet så han kunne få samvær - vil gerne ha det køre indover der så alt er på papir og der er nogen der kan hjælpe os.
Men intet er sket.. Føler lidt et svigt til min datter, hun har ingen far sådan ? altså jojo på papir.. men han gider hende jo ikke?

Er jeg sippet hvis jeg beder dem slette de billeder ? Og hvis de ikke vil hvad gør jeg så?
Og mht hendes far hvad gør jeg der? Ønsker for alt i Verden min datter har sin far? ( er selv vokset op med en far der ikke gider mig så kender følsen af svigt når man bliver ældre )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mig?
  • #1   29. aug 2012 Syns ikk man kan tillade sig at bede dem slette det, så længe det ikk ligefrem er billeder hvor hun f.eks er i bad el på anden måde kan virke krænkende, det ér jo hendes familie.. Men ville da spørge hendes far hvorfor han skriver som han gør ved billederne af hende, da det jo er ham der har valgt det sådan.. Det da super træls at sku fremstå som den onde mor der har taget hans datter fra ham, når det ikk er tilfældet smiley

  • #2   29. aug 2012 Det overhovedet ikke tilfældet, det er ikke kun hendes far der har billeder.
    Det er stort set hele hans familie.
    Jeg er ret så ligeglad med han har billeder, men hans familie hvorfor?
    Føler mig som den onde politibetjent lige nu og skal be ham om at sige videre de skal slette dem.. vil ikke ha alle og enhver kan se min datter på facebook.


  • #4   29. aug 2012 Hmm. Altså jeg synes faktisk, at det er direkte klamt, at de opfører sig sådan. Min (pap)niece har også en farfar, der altid skal kalde hende 'farfars pige', på trods af at de kun ses nogle gange om året.

    Når det så er sagt, så tænker jeg, at det vil være dumt at be dem slette billederne. Jeg kan virkelig godt forstå, at det er frustrerende for dig, men jeg tror bare ik der kommer noget godt ud af at be dem slette dem smiley

    Men hvor har de egentlig billederne fra, hvis de aldrig ses? Fra før marts eller er det nogen, de har snuppet fra din profil? Hvis det er gamle billeder kan det jo godt ske, at de oploadede dem 'dengang' og ik har tænkt yderligere over det siden?


  • #6   29. aug 2012 Jeg tænker også, at du jo godt kan nævne over for faderen, at du undrer dig over teksten på de billeder, nu når han selv har valgt ik at se hende. Altså på en ikke-anklagende måde. Så ku du jo høre hans forklaring..

  • #7   29. aug 2012 Du kan sagtens bede dem slette de billeder! Det er din datter, ergo du bestemmer hvilke billeder der florere rundt på div. Offentlige websider.. Hvis de ikke vil slette dem kan du anmelde det til facebook, så skulle de tage sig af det .. At hendes far har billeder af hende, synes jeg er ok, men lidt fjollet at han skal skrive sådan, og jeg havde nok spurgt til hvorfor han skrev som han gjorde ..

  • #8   29. aug 2012 Fandt div dåbs billeder, de var ikke med til dåben s;
    Tror jeg må ha en snak med ham/dem, synes ikke det er helt ok at han familie har billeder lagt op, de har alle sammen kun set hende mellem 1-4 gange siden hun er født ( hun er 15mdr nu )
    Jeg forstår ikke hvor de billeder kommer fra.. jeg har aldrig set dem?


  • #9   29. aug 2012 Jeg syntes han virker som en dårlig far, og ja, er ked af det på jeres vegne at det er gået som det er gået.

    Thomas:


    Men syntes dog ikke du kan tillade dig at bede dem slette billedere af jeres barn. Og heller ikke hans familie. Om i ses el. ej, så er det jo stadig deres familie.
    Men man kan jo kun håbe det måske ændre sig.

    Men lyder ikke sådan fra faren side af, og syntes langtfra han viser ansvar. Om han var parat til det el. ej. Det ikke et stykke legetøj man kan bruge den sætning til. Så må han sku være voksen og moden nok til at tage det ansvar han selv har været med til at bringe til verdenen.


  • #11   29. aug 2012 lægger du selv billeder på facebook? For så synes jeg de skal have lov. Gør du ikke, så bed dem slette.


    Min søns faster så ikke min søn fra han var 15 dage til 9 mdr. Men hun tog ofte mine billeder og lagde på fb med teksten "fasters prins". Nu ser hun ham af og til når far har samvær, og hun smider altid en del billeder op, og skriver at han er hendes guld osv.

    Det er hamrende hamrende falsk, men jeg tror det er for at kompensere for den manglende kontakt.


  • #12   29. aug 2012 Synes det er en væsentlig faktor at de ikke ser hende! Det er hendes familie? Ja, og? Hvis hun ikke ser dem, og de ikke har kontakt, så kan jeg slet slet ikke forstå, hvorfor de har den her "ret" til at lægge billeder ud, uden du kan gøre noget! Selvfølgelig kan du det!! Det er da dig der bestemmer over din datter, og over hvilke billeder der bliver lagt hvor. Familie eller ej!

    Jeg har da også familie jeg ikke ser, og jeg ville da blive noget så tosset, hvis de lagde billeder ud af MIN søn.

    Så det giver ingen mening, at fordi det er hendes familie, så kan du ikke bestemme over de billeder. Øh jo!


  • #13   29. aug 2012 Jeg synes ærlig talt det kun er noget af grine af. Om de ser dem el. ej. Hvis de er så falske at gøre det selvom de ikke ser dem, er det ikke deres problem egentlig?
    Jeg ville i hvert fald ikke bruge min energi på sådan noget. Spil af min tid i hvert fald. Så længe billederne ikke er krænkende, som nogle har haft skrevet.


  • #14   29. aug 2012 Jeg ser på det anderledes så. smiley
    For jeg vil gerne selv vide, hvem der kan se billederne og hvor de skal være. Det er mig der skal bestemme det, ikke andre.
    Men det er bare hvordan jeg har det. Billeder af min søn, skal ikke være hvor som helst og hos nogen jeg ikke taler med. Det vil jeg bare ikke have! smiley


Kommentér på:
Er det mig?

Annonce