{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

er det bare mig {{forumTopicSubject}}

God sen aften alle sammen
Nu bli'r jeg nødt til at høre jer herinde om det bare er mig
Der er sippet
I vores stue har vi 2 blå sofaer, et blåt billed oppe over, så har vi et rødt pels gulvtæppe under vores store brune sofa bord, så har vi et lysebrunt reol system og ved siden af den står der en hvid rumdeler med sorte skabe og skuffer også til sidst mandens sorte skrivebord

Jeg synes selv at for det første er det hele bare presset sammen i stuen og for det andet matcher intet af det sammen
Har så her til aften konfronteret manden med det da jeg er begyndt at blive ret ireterret over hvordan det ser ud

Han siger at det har han ikke noget problem med men manden har også boedet hjemme til han var 30 år

Er det så bare mig der er sippet eller hvad

Han siger jeg skal søge hjælp tak for lort da


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det bare mig
  • #2   15. jan 2013 Nej det ville jeg heller ikke kunne. Jeg vil også gerne have at Papaya vokser op i noget der ser ordentligt ud, for jeg voksede selv op i enormt grimme ting, stilforladte forældre der var super ligeglade -og jeg mener virkelig slemt.. jeg er ikke sippet.
    Og jeg var faktisk ked af det da jeg var lille.

    Når jeg kom hjem til de andre var der så meget dejlig plads.. det var som om at pladsen også skabte en ro og harmonie. Derhjemme var det hele presset sammen og stemningen var ligeså presset synes jeg..

    men det var også det med at få veninder med hjem.. selvom jeg ikke var så gammel kunne jeg jo sagtens se forskellen, og det samme med dem jeg havde med hjemme. Man kom til at føle sig under dem og blev misundelig på dem.

    Det er jo også en del af dig at du kan få lov til at udtrykke dig gennem dine ting. Din stil og det hjem der passer helt til dig, og som ikke er en masse upersonligt rod


  • #4   15. jan 2013 Jeg ville heller ikk kunne leve sådan. Mit hjem skal være roligt og harmonisk, og der skal være plads til at både barn og hund kan hygge sig.

    Her er alle vægge hvide, møbler hvide/grå/sorte, også bruger jeg puder, tæpper og andet til at bryde det.


  • #5   15. jan 2013 er helt enig med dig det kan jeg bare heller ikke jeg har det princip at hos mig bliver det i farverne hvis og sort lys træ kan også gå og så kommer der lidt pynt i farver for at byde det sterile. som du beskriver det ville jeg blive skør i hovedet af

  • #7   15. jan 2013 Hvis du er utilfreds med hvordan det ser ud hjemme hos jer, hvorfor laver du det så ikk om?????

  • #8   15. jan 2013 Tak for jeres råd og ja ved godt at jeg tit har brokket mig over manden herhjemme og at der har været mange ting men jeg prøver virkelig at holde sammen på os for vores søns skyld og ja er nok for naiv fordi jeg finder mig i meget

    Og jo kunne da nok godt selv flytte rundt har bare ikke muskler til at løfte alle de ting vi har for de vejer et ondt år


  • #9   15. jan 2013 Så må du få en til at hjælpe dig, hvis manden ikke vil, så hiv fat i bror/søster/mor/far/fætter eller en helt sjette.

  • #11   15. jan 2013 Jeg tænker nøjagtig det samme som Lotte.

    Og så synes jeg i øvrigt at møblerne er hamrende ligegyldige. Jow jow, alle vil da bo pænt, men møbler er dyre og I kan jo ikke bare vade ud og skifte det hele ud i en omgang??? I sidste ende, er funktionen jo det vigtigste, så kan det med udseendet komme med tiden..


  • #13   15. jan 2013 Du er overhovedet ikke sippet. Vi har haft sofaer i to forskellige farver, og så blandet egetræs møbler og hvide møbler og så også lige brunt tapet, jeh blev stesset og følte der var rodet, selvom der ikke var. Efter vi kun har kørt det hele i sort/hvid med alle møbler er der kommet helt ro over stuen, og det føles ikke rodet eller stressende. Det hjælper virkelig at køre sine møbler i én stil smiley

  • #14   15. jan 2013 Enig med Lotte + med de erfaringer jeg har er du ikke selv en af dem der snakker pænest til folk !! Tror bestemt ikke at du er englen i forholdet Rikke ... Sorry to say ... Måske i, i sidste ende er lige dårlige tomat snakke grimt til hinanden ??? Blot en tanke ?! Men tænk nu på jeres søn for pokker, når han bliver ældre og skal høre på alt jeres hakken på hinanden, det er altså ikke hammer sundt for ham

Kommentér på:
er det bare mig

Annonce