{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.184 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Tilmeldt:
23. apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

min svigermor er et monster {{forumTopicSubject}}

jeg troede aldrig det her skulle ske

vores datter har en periode, hvor hun bare intet vil, når vi når efter 5 om eftermiddagen, er min mand på arbejde, og er derfor alene med hende, men mit overskud er ik ret stort pga, kvalme opkast og ondt i maven pga graviditet. igår blev den 2 inden hun gik i seng og op igen halv 6 og i dag startede hun så kl 16 med at skrige og vil intet nåh nu kan min krop så ik mere, jeg ha gået 2 timer op og ned af gulve,t og ringer til min mand, han kan ik komme hjem, da han sidder på kontor idag, men kunne da ringe til sin mor, for det kunne være hun ville hjælp. hun er normal en kæmpe støtte og vi er rigtig glade for, den hjælp hun har givet. vi har tit kommet med kage blomster og købt 7 dags ophold til hende, i jesperhus hun går op i blomster. hun kommer så og ser lidt halv sur ud ,men kl er os mange, men da jeg ik kan mere bryder jeg sammen og siger jeg ik orker mere idag, da jeg har det skidt og hun tager hende så, og går ud og pakker min datter
i bilen jeg går selvfølgelig med ud men om hun ik bare tager hende lukker døren og siger nu går du ind og tænker på om det ik, var en god ide med abort når du ik, en gang kan klare et barn, jeg har aldrig været så ked sur og skuffet
. vi bor til leje ved hende og jeg nævnte at jeg havde overvejet og spørge min mand om vi ik kunne flytte, der sket en masse de 8 år vi har boet her som jeg helst bare vil glemme, men hverdag bliver mindet om ved at gå her hjemme, og så kigger hun kold på mig og siger jeg sys virkelig du ska,l slappe af og ta dig sammen.
jeg mundlam, jeg ved bare mit barn aldrig kommer til og blive passet derover mere uanset hvad

undskyld skulle lige ud med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min svigermor er et monster
  • #1   23. apr 2012 Hold da op en kommentar at komme med smiley

    Lyder da også helt vildt hvis din datter ikke har sovet mere end 3½ time i nat - hvor meget har hun så sover i løbet af dagen Hun må da være helt ødelagt det lilel pigebarn tænker jeg. Hun har ikke ondt / skidt eller noget siden hun ikke sover mere?
    Tænker måske tænder kan drille, det kan virkelig ødelægge søvnen.


  • #2   23. apr 2012 For det første synes jeg det er en uretfærdig kommentar.
    Hvor langt er du henne ?
    Og bare fordi man har det dårligt pga en graviditet skal man altså ikke vælge abort. Har selv en datter på 3, en engle søn og en bette på vej, så jeg har da også nogle dage hvor jeg er nødt til at bede min mor eller svigermor tage over.
    Hvor gammel er din datter ? og har du prøvet evt at sætte jer på sofaen og hygge eller læse en bog sammen? nogen gange er man nødt til at "overse" at de virker umulige, og bare prøve at hygge med dem, eller finde ud af problemet en løsning ad gangen.
    Det kan også være at hun har brug for du skære igennem og siger nu er det nok, nu hører du efter.


  • #3   23. apr 2012 Anni med en skat, en engel og spunk på vej smiley .:

    Hvad jeg kan se udfra profil, så er hun knap 7 måneder.


  • #4   23. apr 2012 NEJ HVOR ER HUN STRID!!!
    Det kan hun da ikke tillade sig, hun kan jo bare sige nej hvis hun ikke vil hjælpe ellers skal hun bare klappe kaje..!! Nogle gange er det bare svært at overskue det hele, er selv gravid og ved at tingene i nogle perioder bare er lidt hård og ynkeligt...
    Jeg synes at du skal tage en snak med din mand om det men også med din svigermor og fortælle hende at det er noget der sårede dig meget og at hun jo ikke var tvunget til at træde til og hjælpe hvis det irriterede hende så meget. Synes ikke at du skal lade din mand tage snakken med hende for så bliver der et dumt anstregt forhold imellem jer..


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #5   23. apr 2012 hun er snart syv mdr min datter. hun er ved at få tænder og det er os problemet hun har sovet 2 timer i løbet af dagen . har virkelig prøvet alt lagt mig ned for at lege med hende hygge i sofaen læse og synge og kun gi hende hendes ynglingsmad. gået tur i barnevognen ja det eneste hun ik skreg ved var når hun hang på armen og jeg gik frem og tilbage men efter to timer blev jeg altså skidt og træt . jeg aner ik hvor lang jeg henne da jeg havde en ma i feb og ik har haft mens men sys det var underligt den ik kom og tog derfor en test som ik kunne blive mere positiv men har allerede mave så tro 7+ men venter på en scanning



  • #6   23. apr 2012 Ved godt det ikke er allle der kan lide det... men her bruger vi panodil junior til Mikkel når han har haft meget ondt af tænker, og så har han kunne slappe af og sove - det er det eneste der har kunnet hjælpe her.

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #7   23. apr 2012 natasja- nej det er hun på ingen måde men det plejer aldrig og være et problem. hun for guder hende jo og siger tit hvis hun har været der du kommer snart igen det tolker jeg da som hun er mere end velkommen ?? vi må snakke med hende ved min mand overvejer et orlov til vores datter er over det med tænder og det hele køre igen men træls det er det sq og er os bare så ked af det og aner slet ik hvad jeg skal føler mig virkelig som det dårligeste mor

  • #8   23. apr 2012 af TÆNDER skulle der stå smiley


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #9   23. apr 2012 kettner det har jeg slet ik tænkt på for de første to var hun bare pyleret og så var det faktisk det men vil helt sikkert prøve det hvis hun forsatter tager os og ringer til lægen i morgen så jeg ik over ser noget

  • #10   23. apr 2012 Det har også været forskelligt med Mikkels tænder hvordan han har reageret. men med nogen af dem har han nærmest været utrøstelig, hvor det er endt i overtræthed og han derfor slet ikek har kunnet falde i søvn. Og de små stakler fordtår jo ikke hvad der sker. Så Panodil Junior har været vores redning, og så har han sovet en god nattesøvn, og været langt mere velfungerende dagen efter og kunne køre den normale rutine - modsat efter en nat med gråd og vægen adskillige gange / eller slet ingen søvn.

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #11   23. apr 2012 præcis har bare slet ik tænkt den tanke hvilket jeg fortryder nu har bare allermest lyst til at hente hende igen kan bare slet ik overskue hun skal være hos hende

  • #14   24. apr 2012 Ja det er jeg klart også med Dina, tidligt og være gravid igen og man kan ikk bare regne med andre vil passe ens børn.

  • #15   24. apr 2012 Ja jeg er altså også enig med Dina. Man kan jo ikke bare sende sit barn væk også tage hende igen når hun er god igen. Har man sagt a må man også sige b. Der er gode og dårlige dage sådan er det bare.

  • #16   24. apr 2012 Hun lyder bestemt ikke til at være et monster i mine ører, du skriver selv at hun tit hjælper jer osv. Så kan hun da næppe være et monster.
    Mon ikke hun har været rigtig træt og så fået sagt noget, som inderst inde ikke mente ? Hvem ved - det kan endda være at hun selv er rigtig ked af at have slynget det ud, efter at have tænkt lidt over hvad hun egentlig fik sagt ?

    Vil også lige sige at du skal huske at tænke over, at en graviditet som regl ikke bliver nemmere med tiden. Jeg har selv en søn på 3 og jeg døjer med alt hvad man næsten kan døje med under en graviditet, meget svær bækkenløsning (så jeg nogen dage slet ikke kan gå) Jeg bløder hver eneste dag, grundet plukveer og fordi min moderkage ligger forkert, mit blodtryk er for højt - falder og stiger ofte, så jeg besvimer og er utilpas næsten konstant. Derudover er Oliver inde i en periode, hvor han ikke vil sove om natten, dvs. jeg får MAX 3 timers søvn, hver eneste nat !! Jeg passer ham ALENE hjemme hver dag, på nær de få timer han er i BH (10-14) da min kæreste først kommer hjem kl 19, grundet hans arbejde.

    Jeg har fået Oliver passet 1 gang - 1 gang, fordi jeg var indlagt på sygehuset og hentede ham bestemt med det samme jeg kom hjem !! Fordi jeg ikke får børn, for at andre skal passe dem. Uanset hvor skidt tilpas jeg er/var i starten af graviditeten pga. konstant opkast - uanset virkelig hvad skal han ikke passes og da slet ikke fordi at VI har valgt at få et barn mere. Kan ikke lade være med at tænke på, som *Dina* også nævner, at din datter altså kun er 7 mdr ... 2 børn gør næppe det hele nemmere ...



  • #17   24. apr 2012 dina og i andre tror i er forkert på mht og magte tror ikke at trådstater har problemer med og magte deres datter normalt og at hun er gravid igen er da dejligt for dem.
    alle kan squ have det a hælvede til gravid eller ej og må spørge om hjælp at det i dette tilfælde er fordi hun er gravid hun har det rigtigt skidt gør det da på ingen måde forkert. jeg har da også fået min søn passet da jeg var syg med opkast osv. fordi han var ved og få tænder, så jeg havde ikke det overskud.¨til og være en glad morsom aktiverede ham så det squ da bedre man beder om hjælp

    mht til din sviger mor så syntes jeg hun en gimpe men for at i ikke skal komme på kant da det ikke vil gavne nogen!har jeg prøvet. så når du lige er faldet ned så spørg hende hva hun lige tænkte på da hun spyttede det ud.

    og hvis i ikke i føler jer tilpas i den lejlighed så flyt nu inden hunbliver ældre hellere bo et sted hvor man føler sig tilpas end et sted hvorman ikke har det godt, det kan børnene mærke

    bare min mening


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #18   24. apr 2012 Er glad for jeg ikk er den eneste der tænkte som dig Dina, er meget enig med dig..

  • #19   24. apr 2012 Man kan jo heller ikke smide sit ansvar fra sig, fordi man har kvalme og er træt :o) Hvis Oliver skulle passes, fordi jeg havde det dårligt - så ville jeg jo aldrig se mit vidunder ... Og mener bestemt (desværre) ikke at jeg er overskudsagtig, men tager derimod nu bare det ansvar jeg selv har pådraget mig smiley

  • #20   24. apr 2012 hun skriver jo selv at det er tit ....

    Ja 4 timer, hjælper jo så narda - da jeg ikke selv bestemmer hvornår jeg besvimer osv smiley Desværre, det sker bare fuldstændig uanmeldt ...

    Ja folk er forskellige, jeg kan sku da heller ikke være den mor jeg gerne ville for Oliver, fordi jeg netop ikke kan rende med ham på legepladsen osv. konstant ... men jeg er her for ham og kunne aldrig drømme om at sende ham væk ... Men ja som du selv siger folk er jo forskellige ..


  • #21   24. apr 2012 Jeg er helt enig med Dina.



    Mon ikke svigermor har tænkt højt, fordi hun synes det er lidt en skam at I er blevet gravide så tidligt, og at det nu går ud over jeres datter, i forhold til at du ikke magter hene?..


  • #22   24. apr 2012 Pudser bestemt ikke min glorie, siger bare min mening - men det er måske ikke tilladt her på BG mere ???

  • #23   24. apr 2012 også enig med Dina, men svigermor kunne måske godt have sagt det pænere. Men i har jo selv valgt og blive gravide allerede

  • #24   24. apr 2012 Enig med Dina og de andre. Ja, det er mega hårdt nogen gange, men sådan er det jo. Synes ikke folk pudser deres glorier fordi de ikke lige er enige noget mærkeligt noget og sige.

  • #25   24. apr 2012 Jeg er godt nok splittet i det her. Min første tanke var bestemt som *Dina* og andre skriver, i har selv valgt at blive gravide så hurtigt. Og i burde måske havde overvejet om det ikke var for tidligt, men samtidig syntes jeg da også det er okay at få hjælp en gang imellem.

    Jeg har lige været gravid og havde da til tider nogle virkelig møg dage, uden overskud. Men har gjort alt(hvad jeg magtede) for at det ikke skulle gå ud over vores store datter på 2½ år.

    Syntes ikke din svigermors kommentar var iorden, men igen så står hun meget tæt på jer og for mig lyder det som om hun ser "alt", så måske hun er frustreret over situationen, tænker jeg lidt.

    Håber i får styr på tingene, så i igen kan være glade og nyde familie livet:)


  • #26   24. apr 2012 Men altså, er sikker på at din sigermor har slynget noget ud i træthed og måske frustration. Fordi så stort et monster kan hun næppe være, når hun hjælper jer så tit osv ...

  • #27   24. apr 2012 svigermor*

  • #28   24. apr 2012 hejsa

    jeg har ikke læst alle indlæg men vores datter er 10 mdr

    hun ved få tænder og der kun kommet 7 frem.

    men hun blir pylder- vil ikke spise så meget vil ikke selv lege bare være ved mig. vil ikke rigtig sove.

    så jeg gik til læge og han sagde der ikke var noget galt i bruge panodil til natten vis hun havde meget for hun har brug for søvn så de dage tænders frembrud står på der får hun panodil til sove på

    også går der et 3 dage så det over ..

    men vis du skal give panodil så snak med din læge om hvor mange ml du må give af gangen .

    så har jeg altid mine sutter og sutteflakser i køleskabet så får hun en kold sut tit for det hjælper osse med noget kold og så får hun en mundfuld kold vand...

    ¨håber det hjælper for for det hårdt uden søvn


  • #29   24. apr 2012 Hold da op, hvor er folk hurtige til at dømme.
    Jeg kan ikke lade være med at tænke, hvordan det ville have lydt, hvis TS havde haft oprettet en tråd noget tidligere om, at hun var helt udkørt fordi hendes datter var træt og ikke havde sovet pga. tænder, og TS selv var ved at være så udkørt pga. kvalme osv. og hun så var ved at gå ud af sit gode skind.??????
    Så tror jeg ikke der havde været mangel på medfølende kommentarer om, at det kan være hårdt osv. og der ville sikkert også komme forslag om, at hun skulle prøve at få nogen til at komme og hjælpe sig.

    MEN fordi hun "tillader" sig at komme af med sine frustrationer over svigermors ret upassende kommentar, ja så skal man straks dømmes på den måde.



  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #30   24. apr 2012 Ja klart og har da også fuld forståelse for at det kan være hårdt nogle dage, men man har jo selv valgt situationen, og hvis svigermor hjælper så meget, er hun vel ikke et monster, men faktisk bekymret for hvordan de skal klarer det?

    Mon ikke svigermoderen har andre observationer med i den udtalelse som hun kom med... -Ikke at jeg synes det er okay at sige sådan noget, men tror de skal sætte sig ned og snakke om det, da jeg synes svigermoderen har ret i det ikk hjælper at flygte fra et hus pga minder i den situation osv...


  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #33   24. apr 2012 Jeg vil ikke dømme dig fordi du har bedt om hjælp, det gør jeg selv ind i mellem, og det er bare guld værd.. Min far, som er vores hjælp, kunne dog aldrig finde på at komme med spydige kommentarer..

    Mine drenge er 4 og 5 år og der er præcis 51 uger imellem dem, jeg blev altså gravid da min store dreng var 3 måneder.. Så jeg VED hvor hårdt det er!

    Jeg vil dog sige at jeg synes du skal slå koldt vand i blodet også måske finde en løsning på din træthed, hvad med en middagslur, når datteren sover? Også lad bare hjemme flyde - det har jeg aldrig gået op i, når alt har været på spidsen.. Det hjælper at få sovet og det giver overskud til at ordne hjemmet, når man er udhvilet.. Det vil give dig mere overskud til både din datter og alle dine pligter..

    Desuden så lyder din svigermor ikke som et monster, men de ting hun har sagt er at gå over grænsen, men som en anden skriv hun er måske selv træt og har ikke overskud til at være "reservemor", når I har brug for hende... Min svigermor er slem, så her kan jeg tale lidt med om det, men det er på en helt anden facon...


  • #34   24. apr 2012 Ja svigermor må jo kunne se hvad der sker, og det er hårdt og ha børn ind imellem men det høre med.

  • #35   24. apr 2012 Vil til dels give Dina ret, men alligevel ikke - for lyder ikke på mig som om det er noget TS gør tit, og bare sender datteren ud af huset efter godtbefindende... men at det derimod er en nødløsning fordi hun faktisk ikke selv har sovet i 1½ døgn - det gu fanden er det da hårdt hvis man har det møg skidt samtidig, og står med en lilel der bare ikke er til at trøste.

    Linda - Mor til Oliver + prinsessen i maven 28+ smiley .:
    Til gengæld vil jeg nok sige det er lidt uansvarligt det du gør, at tilbringe så mange timer alene med din søn, velvidende du kan besvime når som helst... ikke skide smart i mine øjne, jeg ville nok forlænge hans timer i BH så jeg kunne få hvillet mere i løbet af dagen, kunne være det kunne få bedre styr på kroppen, så du kunne holde resten af dagen uden at gå og besvime. Et barn på 3 år kan ikke være tjent med at se sin mor gå i gulvet og ikke være til at få kontakt med...
    Så syntes helt ærligt du skal vare dine dømmende indlæg.


  • #37   24. apr 2012 Linda - Mor til Oliver + prinsessen i maven 28+ smiley .:
    Ville jo så selvfølgelig nok gå endnu hårdere til BH ang. det med han bliver bidt, hvs han skulle være der flere timer, eller få ham flyttet til en anden. Så han ikke skal være endnu flere timer dernede, når han ikke er glad for det.


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #38   24. apr 2012 Enig enig dina!

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #39   24. apr 2012 Den smukke>> alle børn oplever svigt når forældrene er ude af spillet lige meget alder! Men det er sku grundlæggende at spædbørn får den omsorg de skal ha, på trods af sygdom, tænder, graviditet! Et barn på 4 mdr vil bedre ku forstå og vil kunne en del ting af sig selv, så det er ikke det samme... DU ORDKLØVER!

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #42   24. apr 2012 enig dina

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #46   24. apr 2012 Råbe og skrige af sit barn?! det er der vel ingen der gør....

    Jeg er hverken helt eller andet, jeg ser bare på det på en anden måde..


  • #48   24. apr 2012 Kan da godt være hun ikke havde overskud til sit barn I GÅR - efter 1½ døgn uden søvn og en lille der har det skidt og ikke vil sove men bare græder, højst sandlynligt pga. tænder...

    Der er STOR forskel på at have brug for hjælp EN DAG, fordi man simpelthen er blevet for udkørt, end at man bare "henkaster" barnet til pasning i tide og utide efter godtbefindende...
    Så Dina, syntes din tolkning mellem linier faktisk er grov, at du tager det som hun ikke magter sit barn - det er EN DAG, og du får det til at lyde som om det er hverdagskost...

    Syntes tværtimod at det er det mest fornuftige hun har gjort - da hendes egne sanser og reaktionsevne er godt og grundigt svækkede efter sådan et par døgn, oveni hun har det skidt.


  • #49   24. apr 2012 Aftamed kan købes på apoteket og også god til gummerne, derudover puttede jeg sutten i køleskabet

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #50   24. apr 2012 hold da helt op jeg er mundlam. jeg skrev blot det her igåpr fordi jeg var ked af intet andet.

    min datter er blvet passet 2 gange før i går. en gang da vi skulle til bryllup og en gang da vi bare havde en hygge dag min sviger mor hjælper meget men i den forstand at vi bygger om og hun så både hjælper med det og når hun er her tager hun lige så tit vores datter. har snakket med min sviger mor og det var bestemt ik det hun mente men hun havde bare en dårlig dag.

    jeg må indrømme jeg faktisk ik har den store lyst til at være her jeg er ny og så bliver dømt som en ualmindelig dårlig og uansvarlig mor. jeg har sovet små 4 timer på 36 timer og kaster op mellem 7 og 15 gange om dagen og igår var jeg meget meget træt kastede op lige så snart jeg havde hende på armen da hun sparkede fordi hun var gal og ked. men jeg forsøgte trods alt hvad jeg kunne inden jeg bad om hjælp

    men jeg må sige jeg meget trist og blive dømt herinde ingen kender mig

    håber dem der svinede mig til er kommet af med deres vrede og galle og nu har en bedre dag


  • #51   24. apr 2012 Oliver skal ikke være mere end højst nødvendig i en BH han ikke trives i !! Jeg har sat kommunen på opgaven, at finde et andet sted til ham og derved løse problemet !! Ville du måske selv sende dit barn et sted hen hvor han bliver mishandlet af de andre børn .... NEJ VEL ??? Det håber jeg satme ikke da !! Om så jeg har det dårligt eller hvad, skal MIN søn ikke tilsidesættes på noget tidspunkt !!


  • #52   24. apr 2012 Til ts. - jeg har på intet tidspunkt svinet dig til eller haft det i sinde. Blot sagt hvordan jeg ser på tingene og at jeg igen IKKE syntes at det var en passende kommentar din svigermor kom med.



  • #54   24. apr 2012 Lisbeth - Godt du fik snakket med din svigermor om det. Og håber du har fået sovet lidt, så du er kommet ovenpå igen.

  • #55   24. apr 2012 Linda - Mor til Oliver + prinsessen i maven 28+ smiley .:
    Hvis nu du havde læst det hele jeg skrev til dig, så ville dit indlæg være gangke overflødigt...!!!

    Skrevet: 24-04-2012 09:36:22
    Linda - Mor til Oliver + prinsessen i maven 28+ smiley .:
    Ville jo så selvfølgelig nok gå endnu hårdere til BH ang. det med han bliver bidt, hvs han skulle være der flere timer, eller få ham flyttet til en anden. Så han ikke skal være endnu flere timer dernede, når han ikke er glad for det.



  • #56   24. apr 2012 JA OG HVIS DU NU LÆSTE MIT ORDENTLIGT VILLE DIT EGET NOK VÆRE DET SAMME !!!

    Han skal ikke være flere timer i BH FØR der er fundet et andet sted til ham !!!!!!


  • #57   24. apr 2012 Mit var en KOPI af mit tidligere svar... som jeg satte ind, da du tydelig vis ikke havde læst det.


  • #58   24. apr 2012 Du mener jo åbenbart at jeg er en uansvarlig mor, fordi jeg ikke sender Oliver afsted lige NU i flere timer .... Men som sagt til der er fundet et nyt sted til ham, skal han ikke være der særlig meget.

    Lige nu kan jeg intet andet gøre, end at vente til der bliver en ledig plads. Da jeg da selvfølgelig har det pisse dårligt med overhovedet at sende ham afsted - sådan er jeg da sikker på at langt de fleste forældre ville tænke ... og heldigvis for det da


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #59   24. apr 2012 dina min mand ville rigtig gerne aflaste mig men han er lige blevet forfremmet og derfor alt for meget arbejde for en periode. men når han har det kørt ind bliver det jo nemmer ik. jeg følte bare i dømte mig. jeg kan sagtens se at i har ret man får ik børn for at få dem passet men havde det bare ik godt igår var kørt helt ud

  • #60   24. apr 2012 Jeg skriver at jeg syntes det er uansvarligt at have ham hjemme når du går og besvimer, det er da ikke noget for sådan en lille størrelse at opleve. Kan ikke lade være at tænke hvilke tanker, drømme og måske frygt det kan sætte, når en iden størrelse oplever mor falde sammen og ikke kunne komme i kontakt med hende.

    Kom BAGEFTER i tanke om at det jo var dig der havde problemer med de børn nede i BH der bider, og derfor skrev jeg at jeg jo i så fald ville gå endnu hårdere til dem dernede, eller få fundet et andet sted. SÅ HAN IKKE SKAL VÆRE FLERE TIMER DERNEDE, NÅR HAN IKKE ER GLAD FOR DET.


    Men ja, var det mig ville jeg nok have arbejdet hårdere / startet tidligere (kan ikke huske hvor længe det med bideriet har stået på) på at finde en løsning, så han trives i hans daginstituation, så det forhåbentligt allerede var bragt i orden. Så han kunne være der lidt flere timer om dagen, så der var mulighed for at få hvilet ordentligt, og graviditetsproblemerne forhåbentligt ville aftage lidt, så der ikke ville komme de besvimelser.


  • #61   24. apr 2012 Lisbeth - Nu har du mødt det "rigtige" bg(babygalleri). smiley Men selvom det måske har skræmt dig lidt, så er jeg overbevist om at du nok skal blive glad for det herinde, alligevel.. Jeg ELSKER det i hvertfald, og kan stortset ikke undvære siden.. smiley

  • #62   24. apr 2012 Du ved sku da intet om hvor hårdt jeg har arbejdet på at få det derover til at fungere !! Hvor kom det lige fra ???
    Du får det jo nærmest til at lyde (igen uden du aner en skid om det) som om at det er dagligt at jeg besvimer ... det er det absolut ikke !! Oliver har heldigvis "kun" oplevet det 2 gange ... Lægen siger at det intet hjælper på det, at jeg slapper af osv. det eneste der højst sansynligt får det til at forsvinde, er når jeg har født !!

    Jeg har haft snakken mht. BH oppe flere gange derover, hvor de har lovet mig guld og grønne skove osv. men intet er tilsyneladende sket (har jeg IGÅR erfaret!!) - det er det jeg kan reagere og handle udfra !!
    Og det er også blevet gjort !!


  • #63   24. apr 2012 Det kommer fra at du skrev i din bidetråd t du har sagt det til lederen og pædagoerne derovre flere gange, og ladet dig affeje med et flabet svar.

  • #64   24. apr 2012 Føler netop selv at jeg har gjort noget ved tingene, da jeg IGÅR opdagede at lederen er fuld af mundlort .... Hvilket også kan læses inde på tråden !!

  • #65   24. apr 2012 Ja, læste godt hun havde fortalt en historie fra de varme lande om at ville informere - og en ad de daglige pædagoer intet vidste, men i stedet var grov.
    Og syntes det er en ganske dårlig håndtering af tingene nede i den BH. Og dejligt at høre at du i nu er gået videre med det smiley


  • #67   24. apr 2012 Ja, nu håber jeg bare at de på kommunen ikke tager vildt lang tid om at finde et andet sted til ham. Hende jeg snakkede med deroppe, kunne desværre ikke give mig noget info om ventetid osv smiley

  • #68   24. apr 2012 Jeg synes generelt at der er tendens til at folk kaster med sten efter hinanden i indlæg hvor TS er "desperat" efter hjælpende råd eller bare lige skal ud med nogle tanker, og jeg synes det er ærgerligt at man angriber hinanden i stedet for at hjælpe TS.

    Når det så er sagt, så vil jeg som andre har foreslået, prøve med panodil junior, og så gjorde vi det at vi lagde sutter i køleskabet i dagtimerne, og havde nogle sutter hvor man kunne få vand ind i suttehovedet, så det gjorde vi, tørrede dem rigtig godt af på ydersiden så vi var sikre på der ikke var vand uden på, (så sutten ikke satte sig fast på hendes tunge) og så lå der altid 2-3 sutter i fryseren, som hun fik om natten hvis hun vågnede for smerte pga tænder smiley

    Et generelt råd er at kølige ting virker lindrende på gummerne, hvis hun er glad for at putte en bestemt ting i munden så køl den evt af i køleskabet når hun sover til middag og sover om aften/nat smiley man kan også købe forskellige dråber til gummerne på apoteket smiley men hvis du vil have de bedste råd til lindring så prøv at snakke med din læge eller sundhedsplejerske, de er bedst kvalificerede til hvad du må give dit barn når hun har så ondt for tænder, eller finde ud af om det evt har en helt anden årsag smiley


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #69   24. apr 2012 ai tak for rådet.

    min datter er ik til sut flaske eller bidering hvilket gør det møg svært jeg må indrømme jeg ik tænkte på panodil igår hvilket jo selvfølgelig nok havde hjulpet på det.
    de der ting man kan købe virker de


  • #70   24. apr 2012 Man skal kunne tåle at ikke er enige, og nogen siger måske tingene lidt hårdt. Men jeg synes ikke der er nogen der sviner nogen til

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #71   24. apr 2012 jane

    det er der vist bestemt ik skrevet der skrevet at jeg følte i stemplede mig intet andet dette ser jeg ik som at blive svinet til og syntes vi skal det her lægge alle har sagt hvad de mener og det er fair og alle tråde er saå vidt jeg kan se løst


  • #72   24. apr 2012 håber dem der svinede mig til er kommet af med deres vrede og galle og nu har en bedre dag
    det skrev du så det var bare derfor jeg sagde det:)


  • #73   24. apr 2012 Hvad med nusseklude, eller bamser ?

    Må indrømme om alle de ting der kan købes hjælper, det ved jeg ikke, da min datter elsker sin sut og altid har gjort det smiley så her har det ikke været så slemt (altså ikke efter vi fandt det trick) ;O)

    Men som jeg skrev før, bliver du i tvivl så kontakt læge eller sundhedsplejerske smiley de ved om nogen hvad du kan gøre smiley


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #74   24. apr 2012 ja ok dårlig formuleret skulle ha stået som har dømt mig. jeg var meget mundlam som skrevet og anede faktisk ik hvad jeg skulle skrive. men kan godt forstå deres holdning bare ik måde det skulle skrives på. problemet med nettet er jo man ik kan se hvordan det er ment fra afsender og derfor giver det jo lidt slag dem skal alle jo kunne klare havde bare ik regnet med at min tanker og frustration skulle starte sådan en mega debat havde blot brug for luft og da manden ik var hjemme tænkte jeg at jeg kunne skrive det bare for at få det ud af hovedet

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #75   24. apr 2012 anni

    vores sq har vi kun set en gang på snart 7 mdr. hun kommer igen omkring den første maj


  • #76   24. apr 2012 Hmm det synes jeg da virker lidt mærkeligt, de plejer at komme oftere når man er førstegangs forælder. Nå fred være med det, man kan altid ringe til dem, de har som regel en dag eller to om ugen hvor de har telefontid smiley

    Og ellers er der jo altid lægen hvis ikke sp´s råd hjælper ;O)


  • #77   24. apr 2012 Maya var ikke voldsomt plaget da hun fik tænder men de få gange hun var ked brugte jeg aftamed og kort efter sov hun

Kommentér på:
min svigermor er et monster

Annonce