{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Min svigermor siger.... {{forumTopicSubject}}

Hej i skønne kvinder.

Vi har været en del igennem med Emma for se om hun havde epilepsi , det har hun heldigvis ikk , hun laver dog de der apcaner (staves) men overlægen på børne afdelingen men hun gør det fordi hun ikk kan rumme alle de mange børn i børnehaven.

Sygehuset forslag er at de samle en lille gruppe i børnehaven på få børn som laver lidt sammen om formiddagen hvor de ikk er sammen med de andre og at de har deres eget rum de kan søge til når de føler det bliver for meget,

Men kan det overhovedet lad sig gøre mon?? Jeg har ikk talt med børnehaven endnu.

Emma er en del bagefter med alt sprog ble motorik osv. Og har svært ved være sammen med for mange på en gang og trækker sig hele tiden for de andre børn i børnehaven vis pædagogeren sætter en leg op med Emma og de andre børn så trækker hun sig før pædagogeren går, så de kan ikk få hende til lege med de andre børn,

Når de kommer ud på legepladsen leger hun ofte alene eller gynger/cykler der er en pige hun leger med når de ude.

Men til det enlige spørgsmål er min svigermor siger man kan få lidt rabat på børnehave betaling hver mdr ?? Børnehaven vil have en fast pædago sat på hende det samme med tale pædago osv ..

Men jeg har aldrig hørt om det før er der nogen der ved om det sandt?
Eller har nogen gode råd ang det og have en reserveret datter..

Håber i kan forstår mig eller må i spørge.

Go aften


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min svigermor siger....
Kommentér på:
Min svigermor siger....

Annonce