{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Nervøs mor som skal opereres imorgen.. {{forumTopicSubject}}

Så er det imorgen formiddag at jeg skal opereres... Puha jeg er noget nervøs efterhånden..

Især efter vi har fået at vide fra en bekendt at man faktisk har svært ved at blive gravid og holde på barnet hvis man ikk har sin skjoldsbugskitle (staves)

så nu er jeg endnu mere nervøs fordi vi vil jo gerne have flere børn og jeg har svært ved det i forvejen at blive gravid. ;(

Nå men vi har aftalt manden bliver hjemme med tøserne - jeg tager på sygehuset med min mor istedet - jeg skal hel sikker sove der da de ligger dræn ind efter den oplevelse jeg sidst havde med gentofte - fordi så er de sikker på alt blod kommer ud hvis nu..

Jeg har den sidste 1½ uge sovet med tøserne nusseklude - igår tog jeg 2 natdragter og så får de mit dynebetræk at ligge på når jeg tager afsted - så håber vi lidt at duften af mor er der til dem..

Vi har os lagt dem i samme seng igen i nat - da de bare ikk har sovet ordenligt de andre dage - så igår aftes blev vi enige om at ligge dem sammen og de sov hele aften og natten igennem smiley så nu har vi bestemt de selv må sige til når de ikk vil ligge i ske mere *G*

Men håber godt nok at vi alle sammen kommer igennem dette MEGET bedre end sidste gang jeg skulle ind og opereres...

puha hvordan kan man dog være så nervøs!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs mor som skal opereres imorgen..
Kommentér på:
Nervøs mor som skal opereres imorgen..

Annonce