{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.580 visninger | Oprettet:

Hjælp en nervøs mor ! {{forumTopicSubject}}

Ja som sagt er jeg lidt nervøs ..

Vores lille Emma er 19 dage gammel og er begyndt at hoste en gang i mellem . Ud over det synes JEG hun virker en anelse sløv . Manden mener dog ikke der er den store foskel .
Hun har de sidste 2 dage sovet mere end hun plejer - MEn ... Vi er også begyndt at supplere med MME !
Så er virkelig i tvivl om det simpelthen er fordi hun er godt mæt og tilfreds eller hvad det er .

Hun har ingen feber og har tung ble efter hver lur ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp en nervøs mor !
  • #1   14. jul 2011 Hvis du er i tvivl, ville jeg foreslå at du tjekker hende hos en doktormand. Hellere få hende tjekket en gang for meget end en gang for lidt. God bedring og held og lykke med hende smiley

  • #2   14. jul 2011 Enig med Michelle B.
    Og god bedring med den lille. smiley


  • #3   14. jul 2011 du kan godt ringe.... men svaret vil være se tiden an....

    så længe hun spiser det hun skal og har vådebleer, går de ikk noget... er ked af at sige det... men sådan er det...

    at hun hoset lidt en gang imellem er nok ikk noget du skal bide mærke i... det går vi andre jo også smiley

    jeg ville ikk være bekrymret hvis jeg var dig....


  • #5   14. jul 2011 Jeg ville tage til lægen på mandag og få hende tjekket. Selvf ikke sikkert hun fejler noget men jeg har dælme dårlige erfaringer med manglende tjek hos lægen hvis man er bekymret!!
    Få det ud af verden, få lægen til at lytte på hendes hjerte og lunger..

    Men ja, hun er jo ny og der sker så meget når de er så små... de ændrer sig hele tiden.
    Men for at være sikker..


  • #6   14. jul 2011 jeg vil også sige tag til lægen og få hende tjekket, om ikke andet vil de for det meste gerne se dem igen efter et par dage hvis der stadig er hoste. da min datter var omkring de 11 uger hostede hun også lidt og vi fik at vide vi skulle komme igen et par dage efter hvis der stadig var hoste, da vi kom igen viste det sig hun havde lungebetændelse. så hellere tjek for en sikkerheds skyld smiley

Kommentér på:
Hjælp en nervøs mor !

Annonce